Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia thai-hierontapaikassa

Jumi
17.09.2022 |

Kertokaapa ihan novisille miten suomalaisessa thai-hierontapaikassa toimitaan ja miten prosessi menee? Mistä tuntee hyvän paikan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet siihen lavetille makaamaan ja saat hieronnan. Sitten maksat.

Vierailija
2/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin maksat neljäkymppiä ja riisut vaatteet, sitten menet laverille tai jos ei ole laveria niin lattialle makaamaan, hieroja hieroo, hetken kuluttua pyytää lisää rahaa ja jos pääsette sopimukseen hinnasta niin hieronta jatkuu. Lopuksi puet vaatteet, kiität ja lähdet tyytyväisenä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja tullut joskus käytyä ja sillä perus 30€/30min maksulla saanut runkkauksen aina kysymättä. Eipä ne ihan hirveitä muuten hieronut vaan aika nopeasti oli kädet seisovan kullin kimpussa.

Vierailija
4/40 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hintataso on nykyään?

Vierailija
5/40 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet alasti laverille kontilleen ja sitten vaan otat vastaan mitä tulee.

Vierailija
6/40 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh! Painaako ne minua perseeseen. Mitäs hierontaa se semmonen on? 

Vierailija
7/40 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei silleen kun ne on naisia, mutta nuolevat sun perperiä ja työntelevät sormea sisään.

Vierailija
8/40 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei silleen kun ne on naisia, mutta nuolevat sun perperiä ja työntelevät sormea sisään.

Eturauhasen hieronta kielellä on aivan mahtavaa. Luksus thaikkuhieronnassa kalu yhden hierojattaren kurkussa ja toisen hierojattaren kieli syvällä pyllyssä. Happy ending taattu.

Vierailija
9/40 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin. Alku hieronnan jälkeen kun annoin lisää rahaa. Kielimuuri ongelma oli suuri. Piti minunkin asettautua kontilleen alasti. Sitte huoneeseen tuli toinen nainen joka tuli taakseni. Hän laski housunsa ja sieltä paljastui miehen sukukalleudet 

Vierailija
10/40 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi näin. Alku hieronnan jälkeen kun annoin lisää rahaa. Kielimuuri ongelma oli suuri. Piti minunkin asettautua kontilleen alasti. Sitte huoneeseen tuli toinen nainen joka tuli taakseni. Hän laski housunsa ja sieltä paljastui miehen sukukalleudet 

Miten tilanne eteni, porautuiko hän sinun pyhimpääsi?

Vierailija
11/40 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun koitin estellä ja nousin jo ylös mutta en olisi saanut rahoja takaisin sitten neuvoteltuani sen munallisen ja sen munattoman naisen kanssa joka mut alkuun hiero rohkaistuin. Se munaton nainen puhui huonoa suomea ja sanoi että ihan hyvää se tekee kun uskaltautuu koittaa joten kävin uudestaan kontilleen. Munallinen nainen pyyhkäisi liukkaria pyllyyni ja työnsi munansa sisään aukkooni sitte toinen nainen poistui ja raju rakastelu alkoi.

Vierailija
12/40 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun koitin estellä ja nousin jo ylös mutta en olisi saanut rahoja takaisin sitten neuvoteltuani sen munallisen ja sen munattoman naisen kanssa joka mut alkuun hiero rohkaistuin. Se munaton nainen puhui huonoa suomea ja sanoi että ihan hyvää se tekee kun uskaltautuu koittaa joten kävin uudestaan kontilleen. Munallinen nainen pyyhkäisi liukkaria pyllyyni ja työnsi munansa sisään aukkooni sitte toinen nainen poistui ja raju rakastelu alkoi.

Oliko iso?

Vierailija
13/40 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella iso. Seksi sattui kamalasti kun hän työnteli oikeen olantakaa ja lopuksi laukesi peräaukkooni. Kun olin pyyhkinyt aukkoni ja pukeutunut ja lähdössä hieromosta pois tiskin luona näin sen munattoman naisen. Hän virnuili minulle huomasi varmaan kuinka kipeä takapääni oli.

Vierailija
14/40 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidit kokemuksesta ja menisitkö uudestaan?

Vierailija
15/40 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää kokemuksia?

Vierailija
16/40 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan hieroja hieroo, ennen kuin alkaa ehdottelemaan peniksen hierontaa ja seksiä?  Kuinka yleistä on seksin kauppaaminen?

Vierailija
17/40 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kaikista paikoista eturauhashierontaa?

Vierailija
18/40 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kertoja tullut joskus käytyä ja sillä perus 30€/30min maksulla saanut runkkauksen aina kysymättä. Eipä ne ihan hirveitä muuten hieronut vaan aika nopeasti oli kädet seisovan kullin kimpussa.

Samalla kaavalla aluksi ja hetken kullia hierottuaan kysyi pannaanko. Vastasin myöntävästi ja maksoin 150, niin hieroja kaivoi kortsun ja laittoi päälle ja kiipesi ratsastamaan. Hetken hänen ratasastettuaan siirryin panemaan takaa ja lopuksi lähärissä loppuun asti. Akti kesti ehkä 15 minuuttia.

Vierailija
19/40 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko seksiä jokaisessa thai hieronta paikassa tarjolla ?

Vierailija
20/40 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako missään thai hieronta paikasta thai ruokaa?