Otin miehen lompakosta kympin kun hän nukkui, palautin sen 2 tunnin sisällä, silti järjetön raivokohtaus
Minun piti päästä keskustaan auttamaan yhtä ystävää joka oli hädässä. En halunnut herättää miestä koska oli menossa töihin. Kun huomasi tuon rahan puuttuvan, alkoi huutaa. Mm. "täytyykö täällä pitää rahat lukkojen takana kun tällaista on" Ehkä hieman ylimitoitettu raivokohtaus tekoon nähden?
Kommentit (86)
Tarinasta puuttuu se, mistä ap sai puuttuvan kympin kahden tunnin päästä palauttaakseen sen miehelle. Miksi hän ei pidä edes kymppiä omassa lompakossaan? Kuka haluaa elää tuolla tavalla? Entä jos miehellä ei olisi ollut yhtään rahaa, jonka ottaa?
Minusta tuo koko tilanne on älytön. Tiedän, ettei mieheni ota ikinä minulta edes euroa kysymättä ja sama toisinpäin. Meillä on melkolailla täysin saman verran rahaa ja käytämme sitä yhdessä varsin harmonisesti, mutta en pitäisi siitä että minun rahojani otetaan. Vielä vähemmän pitäisin siitä jos meillä olisi rahat tiukilla.
Vierailija kirjoitti:
Kerran varas, aina varas!
Tämä! Ja osa ihmisistä sekottaa varastamisen lainaamiseen. "Mää vähän lainasin Sun ruokia". Se on VARASTAMISTA jossei lupaa kysy.
Mieheni taas on päinvastoin, kun kysyn että onko kymppiä heittää. "Joo, ota lompakosta!"
Tuon lompakon hänelle ja pyydän häntä antamaan.
32 vuotta, enkä mene hänen lompakolle, laukkuun, pihelimelle, koneille jne.
Hän pitää mua outona, kun lupa on.
Kuuluvat yksityisyyteen vahvasti en halua loukata.
Muttei mua häiritse jos käy esim mun lompakolla kyselemättä.
Mun kukkaro onkin ns hilusa, että sieltä saa ottaa teinitkin kyselemättä.
Pyydä anteeksi ja anna 20 e vastineeksi ja sano että opit ettei sun tavaroihin enää kajota. Mutta mieti jatkoa valavasti.