Otin miehen lompakosta kympin kun hän nukkui, palautin sen 2 tunnin sisällä, silti järjetön raivokohtaus
Minun piti päästä keskustaan auttamaan yhtä ystävää joka oli hädässä. En halunnut herättää miestä koska oli menossa töihin. Kun huomasi tuon rahan puuttuvan, alkoi huutaa. Mm. "täytyykö täällä pitää rahat lukkojen takana kun tällaista on" Ehkä hieman ylimitoitettu raivokohtaus tekoon nähden?
Kommentit (86)
Miksi AP ei ottanut rahaa pankkiautomaatista?
"Elämämkolu" on taas vahvasti läsnä. Mene lääkäriin, hoida itsesi kuntoon ja lopeta tuo trollaaminen. Teet tällä aloituksella hallaa oikeasti vammaisille.
Tykkäisitkö itse jos mies menisi kysymättä ja luvatta sinun lompakollesi?
Minulla on kotona käteistä sekä lasipurkissa että lompakossa. Jos puoliso ottaisi kaksinymppusen lasipurkista, en suuttuisi, ellei nyt usein toistuisi niin ettei ikinä palauttaisi, koska haluan, että siellä on aina käteistä. Jos ottaisi lompakosta suuttuisin, koska lompakkooni ei kosketa ilman lupaa. Ja ei, siellä ei ole mitään salaisuuksia.
Mä en tykkäis jos mun lompsasta otettas rahaa. Oli ottaja mies, lapsi tai kuka tahansa. Jos pyydettäs niin eri asia. Mut ilman lupaa ei.
No heh-heh. Meillä on molempien lompakot vapaasti esillä ja niistä otetaan kummasta vaan, kun tarve tulee. Ei ole sun ja mun vaan meidän rahat.
Minulla on käteistä pari 20 e ja ehkä 10 e ja 5 e varalta,jos joutuu maksamaan käteisellä. Jos mieheni tarvitsee,niin sen kuin ottaa. Rahat on nostettu yhteiseltä tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Isäni otti minulta saamani rahat ylioppilas juhlista sillävälin kun olin matkalla. Otti useamman satasen. Eikä ikinä myöntänyt ottaneensa eikä maksanut takaisin.
Miehet on ahneita.😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni otti minulta saamani rahat ylioppilas juhlista sillävälin kun olin matkalla. Otti useamman satasen. Eikä ikinä myöntänyt ottaneensa eikä maksanut takaisin.
Miehet on ahneita.😶
Korjaus. "Valitsitte" ne ahneet ihan itse.
Meillä tuota varten lipaston laatikossa seteleitä ja purkissa kolikoita. Jos enemmän kun kymppejä otetaan niin ilmoitetaan kyllä jos muistaa.
Kerää kamppeesi ja häivy, täällä ei varkaita siedetä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuota varten lipaston laatikossa seteleitä ja purkissa kolikoita. Jos enemmän kun kymppejä otetaan niin ilmoitetaan kyllä jos muistaa.
Lapsilla myös lupa ottaa pienempi määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ahneita.😶
Ai valitsi isänsä itse? Jopas nyt.
Minä voin koska vaan ottaa miehen lompakosta rahaa miten paljon haluan. Sama toisinpäin. Jos muistetaan niin mainitaan, mutta ei ongelmaa vaikkei muistaisi.
Meillä ei ole yksityisiä tavaroita. Lompakot, laukut, puhelimet, kaikki kaapit ym on ihan vaan tavaroita. Niissä ei ole mitään toiselta kiellettyä.
Mies pelkäsi sinun huomaavan salarakkaansa valokuvan lompakossaan. Siksi raivokohtaus.
kuka tietää tarkalleen koko ajan minkä verran rahaa on lompakossa... minä en ainakaan ellen vartavasten laske ja se tapahtuu tosi harvoin, muutaman vuoden välein ehkä.J a en tod. tietäsi jos mieheni ottaisi sieltä vaikka enemmänkin kuin 10e palauttamatta niitä tunnissa tai vuodessakaan.Meillä saa ottaa rahaa jos jotain tarvii hankkia nin, että pitää maksaa paikan päällä, esim. puukuorma kun tulee. Vaikka onkin rahakuori noita käteishankintoja varten jemmassa.
Mies otti rahapussistani käteistä autonkorjaajalle kysymättä lupaa. Suutuin. Jos olisi kysynyt ensin, olisin sanonut, että ota vain. Itseäni harmitti se, että miehellä ei ikinä ole käteistä, vaikka sitä aina välillä tarvitaan. Tämä korjausmaksukin oli miehellä tietysti ennakkoon tiedossa.
Kyse on muustakin kuin rahasta. Ja kyllä, koen että rahapussi on "yksityisaluetta", vaikka siellä ei ole yhtään mitään salaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ahneita.😶
Ai valitsi isänsä itse? Jopas nyt.
"Miehet". Mutta turha trollia on yrittää enää opettaa lukemaan.
Toisen lompakolle ei mennä!