Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin miehen lompakosta kympin kun hän nukkui, palautin sen 2 tunnin sisällä, silti järjetön raivokohtaus

Vierailija
16.09.2022 |

Minun piti päästä keskustaan auttamaan yhtä ystävää joka oli hädässä. En halunnut herättää miestä koska oli menossa töihin. Kun huomasi tuon rahan puuttuvan, alkoi huutaa. Mm. "täytyykö täällä pitää rahat lukkojen takana kun tällaista on" Ehkä hieman ylimitoitettu raivokohtaus tekoon nähden?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lompakolle ei mennä!

Vierailija
62/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP ei ottanut rahaa pankkiautomaatista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämämkolu" on taas vahvasti läsnä. Mene lääkäriin, hoida itsesi kuntoon ja lopeta tuo trollaaminen. Teet tällä aloituksella hallaa oikeasti vammaisille.

Vierailija
64/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö itse jos mies menisi kysymättä ja luvatta sinun lompakollesi?

Vierailija
65/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona käteistä sekä lasipurkissa että lompakossa. Jos puoliso ottaisi kaksinymppusen lasipurkista, en suuttuisi, ellei nyt usein toistuisi niin ettei ikinä palauttaisi, koska haluan, että siellä on aina käteistä. Jos ottaisi lompakosta suuttuisin, koska lompakkooni ei kosketa ilman lupaa. Ja ei, siellä ei ole mitään salaisuuksia.

Vierailija
66/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkäis jos mun lompsasta otettas rahaa. Oli ottaja mies, lapsi tai kuka tahansa. Jos pyydettäs niin eri asia. Mut ilman lupaa ei.

Vierailija
67/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh-heh. Meillä on molempien lompakot vapaasti esillä ja niistä otetaan kummasta vaan, kun tarve tulee. Ei ole sun ja mun vaan meidän rahat.

Vierailija
68/68 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympistä! Voi voi...