Otin miehen lompakosta kympin kun hän nukkui, palautin sen 2 tunnin sisällä, silti järjetön raivokohtaus
Minun piti päästä keskustaan auttamaan yhtä ystävää joka oli hädässä. En halunnut herättää miestä koska oli menossa töihin. Kun huomasi tuon rahan puuttuvan, alkoi huutaa. Mm. "täytyykö täällä pitää rahat lukkojen takana kun tällaista on" Ehkä hieman ylimitoitettu raivokohtaus tekoon nähden?
Kommentit (68)
"Elämämkolu" on taas vahvasti läsnä. Mene lääkäriin, hoida itsesi kuntoon ja lopeta tuo trollaaminen. Teet tällä aloituksella hallaa oikeasti vammaisille.
Tykkäisitkö itse jos mies menisi kysymättä ja luvatta sinun lompakollesi?
Minulla on kotona käteistä sekä lasipurkissa että lompakossa. Jos puoliso ottaisi kaksinymppusen lasipurkista, en suuttuisi, ellei nyt usein toistuisi niin ettei ikinä palauttaisi, koska haluan, että siellä on aina käteistä. Jos ottaisi lompakosta suuttuisin, koska lompakkooni ei kosketa ilman lupaa. Ja ei, siellä ei ole mitään salaisuuksia.
Mä en tykkäis jos mun lompsasta otettas rahaa. Oli ottaja mies, lapsi tai kuka tahansa. Jos pyydettäs niin eri asia. Mut ilman lupaa ei.
No heh-heh. Meillä on molempien lompakot vapaasti esillä ja niistä otetaan kummasta vaan, kun tarve tulee. Ei ole sun ja mun vaan meidän rahat.
Toisen lompakolle ei mennä!