Muita, joilla korkea leposyke?
Onko jokin syy miksi korkea leposyke ja onko jotain oireita sen takia? Omani on 75-85 välillä ja olo on kyllä koko ajan kamala kun sydän pauhaa. Ahdistaa ja sekava olo. Minulla myös matalahko verenpaine (100 ja 72 luokkaa). En ole käynyt lääkärillä asian takia, mutta pitäisiköhän tätä tutkiakin?
Kommentit (24)
Juotko kahvia? Itse en voi juoda ollenkaan kofeiinia, nousee leposyke koko päiväksi. Muuten normaali.
Leposyke 58-65 välillä, kuntosalilla 30 minuutin pyöräsession keskiraskaalla polkien 12 km
jälkeen noin 98 tai alle, ja kun ajan hitaasti yhden minuutin syke laskee 18 lyöntiä että se on 80. jos
pysähdyn niin sitten se on jo alle 70. Mutta tähän liittyy se että olen ajanut paljon pyörällä,
Isolla ja pienellä vaihteella ulkona 50 vuotta ainakin. Olen 74 v. nainen, kuntosalissa talvisin,
viimeksi eilen ajoin 11 km, ja syke oli 88 kun lopetin..
patty kirjoitti:
Leposyke 58-65 välillä, kuntosalilla 30 minuutin pyöräsession keskiraskaalla polkien 12 km
jälkeen noin 98 tai alle, ja kun ajan hitaasti yhden minuutin syke laskee 18 lyöntiä että se on 80. jos
pysähdyn niin sitten se on jo alle 70. Mutta tähän liittyy se että olen ajanut paljon pyörällä,
Isolla ja pienellä vaihteella ulkona 50 vuotta ainakin. Olen 74 v. nainen, kuntosalissa talvisin,
viimeksi eilen ajoin 11 km, ja syke oli 88 kun lopetin..
Jäi sanomatta että ajan putkeen enkä pysähdy kuntosalissa välillä.
Tämä