Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla korkea leposyke?

Vierailija
15.09.2022 |

Onko jokin syy miksi korkea leposyke ja onko jotain oireita sen takia? Omani on 75-85 välillä ja olo on kyllä koko ajan kamala kun sydän pauhaa. Ahdistaa ja sekava olo. Minulla myös matalahko verenpaine (100 ja 72 luokkaa). En ole käynyt lääkärillä asian takia, mutta pitäisiköhän tätä tutkiakin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kunto on yleisin syy korkeeseen leposykkeeseen.

Eihän ole vaan autonomisen hermoston toiminta.

Tämä

Vierailija
22/24 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kahvia? Itse en voi juoda ollenkaan kofeiinia, nousee leposyke koko päiväksi. Muuten normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leposyke 58-65 välillä, kuntosalilla 30 minuutin pyöräsession keskiraskaalla polkien 12 km

jälkeen noin  98 tai alle, ja kun ajan hitaasti yhden minuutin syke laskee 18 lyöntiä  että se on 80.  jos

pysähdyn niin sitten se on jo alle 70. Mutta tähän liittyy se että olen ajanut paljon pyörällä,

Isolla ja pienellä vaihteella ulkona 50 vuotta ainakin. Olen 74 v. nainen, kuntosalissa talvisin,

viimeksi eilen ajoin 11 km, ja syke oli 88 kun lopetin..

Vierailija
24/24 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

patty kirjoitti:

Leposyke 58-65 välillä, kuntosalilla 30 minuutin pyöräsession keskiraskaalla polkien 12 km

jälkeen noin  98 tai alle, ja kun ajan hitaasti yhden minuutin syke laskee 18 lyöntiä  että se on 80.  jos

pysähdyn niin sitten se on jo alle 70. Mutta tähän liittyy se että olen ajanut paljon pyörällä,

Isolla ja pienellä vaihteella ulkona 50 vuotta ainakin. Olen 74 v. nainen, kuntosalissa talvisin,

viimeksi eilen ajoin 11 km, ja syke oli 88 kun lopetin..

Jäi sanomatta että ajan putkeen enkä pysähdy kuntosalissa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi