Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä piirre ärsyttää poikakaverissa ihan älyttömästi: onko se vähän tyhmä?

Vierailija
15.09.2022 |

Muutettiin yhteen elokuussa noin puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Mua on alkanut ärsyttää miten se avaa kaikki jääkaapissa olevat pakkaukset tatkistamatta olisko siellä ehkä vastaava jo valmiiksi avattu pakkaus. Useimmiten on.
Nyt meillä on avattuina samaan aikaan salami, kinkku ja maksamakkara. Kun kysyin aamulla miksi piti avata se maksamakkara, kun olisi voinut ottaa salamis tai kinkkua niin vastaus oli et halusi just maksamakkaraa. Nyt varmaan taas joku menee vanhaksi ja se pitää heittää pois. Poikakaveri kommentti on aina et no älä heitä pois, kyllä mä syön sen. Mua puistattaa ajatuskin, että jääkaapissa on tavaroita joiden päiväys on vanhentunut. Mut häntä mun reaktio lähinnä naurattaa.
Tuntuu et tässä on asia johon tää suhde kaatuu. Ei vaan pysty ymmärtään. Onko poikakaveri jotenkin tyhmä tms?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takas koulunpenkille ap

Vierailija
62/64 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat päälliset jääkaappiin molemmille, ja kumpikin huolehtii omista päiväyksistään.

Yhteinen hylly tuotteille, jotka on tarkoitettu ruoanlaittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse vähän tyhmä?

Ymmärtäisin ärsytyksen jos avaisi useamman purkin/pakkauksen samaa tuotetta.

Miksi teillä edes on useampaa eri leikkelettä samaan aikaan jääkaapissa, jos niitä ei olisi ok syödä ennen kuin yksi pakkaus on tyhjä?

Hävikkiongelman voi ratkaista siten ettei osta useampaa eri leikkelettä kerralla tai hyödyntää vanhaksi menevät tuotteet ruuanlaitossa.

Vierailija
64/64 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap itse vähän tyhmä?

Ymmärtäisin ärsytyksen jos avaisi useamman purkin/pakkauksen samaa tuotetta.

Miksi teillä edes on useampaa eri leikkelettä samaan aikaan jääkaapissa, jos niitä ei olisi ok syödä ennen kuin yksi pakkaus on tyhjä?

Hävikkiongelman voi ratkaista siten ettei osta useampaa eri leikkelettä kerralla tai hyödyntää vanhaksi menevät tuotteet ruuanlaitossa.

Ajatteletko että vain nainen käy kaupassa ja voi päättää yksin mitä siellä on? Ja naisen, joka laittaa ruoan, pitää miettiä mitä voi hyödyntää sen mukaan mitä mies availee ja pitää lukua niistä.