Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?
Kommentit (10522)
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut jo satoihin kysymyksiin tässä ketjussa.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa? Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos ei nyt? Kerrotko?
Asia on ajankohtainen sitten, kun siitä käydään keskustelua. Sitä käydään sitten, kun on vähintään kaksi erimielistä osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt edes kerrankin.
Eli paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen?
Se, että kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ei sinulle selvästikään vielä riitä
No okei, sovitaan, että se on ajankohtaista. Mitä siitä?
Eli kuinka monen ihmisen pitää mielestäsi kuolla koviin huumeisiin Suomessa, että asia alkaa sinua kiinnostaa "huumevalistajana"?
Laitatko jonkun määrän esille?
Unohdit vastata kysymykseeni. Miksi haluat tietää, onko asia mielestäni ajankohtainen?
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa? Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos ei nyt?
.
Vastaa nyt edes kerrankin. Edes yhteen kysymykseen kohta 400 sivun aikana.
.
Eli paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
.
Se, että kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ei sinulle selvästikään vielä riitä mihinkään. Mikä sinulle riittää? Kerrotko?
Ai sinä et vastaa muiden kysymyksiin, mutta uikutat sitä, kun sinun kysymyksiisi ei vastata.
Minä olen vain sanonut sitä, että asia ei ole siinä mielessä ajankohtainen, että siitä ei käydä keskustelua. .
Miksi asia ei ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyykin? Missä vaiheessa asia mielestäsi on ajankohtainen ja keskustelun arvoinen asia? Vastaatko, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia ei ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyykin? Missä vaiheessa asia mielestäsi on ajankohtainen ja keskustelun arvoinen asia? Vastaatko, kiitos!
Asia ei ole ajankohtainen, koska siitä ei käydä keskustelua. Keskustelua ei ole, koska ei ole erimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut jo satoihin kysymyksiin tässä ketjussa.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa? Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos ei nyt? Kerrotko?
Asia on ajankohtainen sitten, kun siitä käydään keskustelua. Sitä käydään sitten, kun on vähintään kaksi erimielistä osapuolta.
Eli kovat huumeet ovat siis lasten yleisin kuolinsyy Suomessa, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, mutta asia ei mielestäsi ole keskustelun arvoinen asia jo nyt? Koska se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Eli kovat huumeet ovat siis lasten yleisin kuolinsyy Suomessa, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, mutta asia ei mielestäsi ole keskustelun arvoinen asia jo nyt? Koska se sitten on?
En ole ottanut kantaa siihen, onko asia keskustelun arvoinen. Olen vain todennut, että keskustelua ei ole, koska erimielisyyttä ei ole. Koeta nyt ymmärtää sen verran niillä kannabiksen käristämillä aivoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei ole ajankohtainen, koska siitä ei käydä keskustelua. Keskustelua ei ole, koska ei ole erimielisyyttä.
Mutta et koe itse siis mitään tarvetta valistaa kovista huumeista, vaikka ne ovat kuitenkin lasten yleisin kuolinsyy Suomessa?
Missä vaiheessa kovien huumeiden aiheuttama ongelma on mielestäsi jo niin suuri, että keskustelua pitäisi ryhtyä käymään? Tai että sinäkin alkaisit sitä käymään yhtä suurella innolla millä vastustat kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut kantaa siihen, onko asia keskustelun arvoinen. Olen vain todennut, että keskustelua ei ole, koska erimielisyyttä ei ole. Koeta nyt ymmärtää sen verran niillä kannabiksen käristämillä aivoillakin.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat kuitenkin lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunutkin muutamassa vuodessa? Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos se ei sitä jo nyt ole?
.
Vastaahan nyt edes kerrankin. Edes yhteen kysymykseeni kohta 400 sivun aikana.
.
Eli paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
.
Se, että kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ei sinulle selvästikään vielä riitä mihinkään. Mikä sinulle riittää? Kerrotko?
Vierailija kirjoitti:
Mutta et koe itse siis mitään tarvetta valistaa kovista huumeista, vaikka ne ovat kuitenkin lasten yleisin kuolinsyy Suomessa?
Missä vaiheessa kovien huumeiden aiheuttama ongelma on mielestäsi jo niin suuri, että keskustelua pitäisi ryhtyä käymään? Tai että sinäkin alkaisit sitä käymään yhtä suurella innolla millä vastustat kannabista.
Vain kannabishörhöt puolustavat huumettaan tuollaisella innolla. Ei mitään tällaista saa aikaan muista huumeista puhuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli erimielisyyttä ei ole siitä, että kovat huumeet ovat lasten yleisin kuolinsyy Suomessa, eikä siitäkään, että se asia ei sinua kiinnosta millään tavalla. Oikeat ongelmat siis.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat kuitenkin lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunutkin muutamassa vuodessa?
Asia on sikäli epäajankohtainen, että siitä ei keskustella.
Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos se ei sitä jo nyt ole?
Sitten on ajankohtainen, kun siitä keskustellaan.
En minä tee ranking-listaa siitä, mitkä ovat maailman tärkeimpiä asioita ja keskustele sitten niistä. Minä olen täällä sen takia, että täällä kannatetaan kannabista todella typerillä perusteilla.
Eli erimielisyyttä ei ole siitä, että kovat huumeet ovat lasten yleisin kuolinsyy Suomessa, eikä siitäkään, että se asia ei sinua kiinnosta millään tavalla. Oikeat ongelmat siis.
Itsekin suollat tavaraa kannabiksesta, vaikka Afrikkaa uhkaa nälänhätä. Olemme puhuneet tästä jo aiemmin. Ota opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kannabishörhöt puolustavat huumettaan tuollaisella innolla. Ei mitään tällaista saa aikaan muista huumeista puhuttaessa.
Voidaanko siis sanoa, että kovien huumeiden laajat haitat, käytön kasvun moninkertaistuminen ja lasten huumekuolemat eivät sinua ns. paljon hetkauta, kunhan vain saat vastustaa kannabista?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin suollat tavaraa kannabiksesta, vaikka Afrikkaa uhkaa nälänhätä. Olemme puhuneet tästä jo aiemmin. Ota opiksesi.
Sinunhan piti aloittaa keskustelu nälänhädästä jotta voimme siitä keskustella, mutta et ole sitä vielä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on ajankohtainen, kun siitä keskustellaan.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa? Missä vaiheessa asia mielestäsi on niin ajankohtainen, että alat asiasta keskustelemaan yhtä suurella innolla kuin vastustat kannabista?
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko siis sanoa, että kovien huumeiden laajat haitat, käytön kasvun moninkertaistuminen ja lasten huumekuolemat eivät sinua ns. paljon hetkauta, kunhan vain saat vastustaa kannabista?
Voin hyvin kuvitella osallistuvani myös muita huumeita koskevaan keskusteluun, joten kyllä minulla kiinnostusta on.
Vierailija kirjoitti:
En minä tee ranking-listaa siitä, mitkä ovat maailman tärkeimpiä asioita ja keskustele sitten niistä. Minä olen täällä sen takia, että täällä kannatetaan kannabista todella typerillä perusteilla.
Yritä nyt vastailla pelkän matomaisen kiemurtelun sijaan.
Eli paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen?
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa? Missä vaiheessa asia mielestäsi on niin ajankohtainen, että alat asiasta keskustelemaan yhtä suurella innolla kuin vastustat kannabista?
Asia on tarkoittamassani mielessä ajankohtainen sitten, kun siitä käydään keskustelua. Sitten siihen on luontevaa ottaa kantaa poliisin ja muiden.
Kaikkien alle 25 vuotiaiden yleisin kuolinsyy Suomessa on tapaturmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella osallistuvani myös muita huumeita koskevaan keskusteluun, joten kyllä minulla kiinnostusta on.
Koetko siis, että olet itse suuressakin määrin valistanut ihmisiä kovista huumeista ja niiden haitoista? Nehän ovat siis lastemme yleisin kuolinsyykin nykyään.
Sääli, että tällä palstalla ei saa aloittaa keskusteluja kovien huumeiden haitoista. Nehän poistetaan heti.
Kannabiksen käytöstä voi päästä rikesakolla. Koventamisen varaa olisi vuosien ehdottomiin rangaistuksiin saakka. Asteikkoa riittää siis kyllä.
Toinen asia on sitten se, ymmärtävätkö poliitikot ryhtyä riittävän koviin toimiin. Mutta ei ole pelkoa myöskään pehmoilun lisääntymisestä, sillä vain 3 % kansanedustajista kannattaa kannabiksen laillistamista.