Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö raskautta peittelemään rakenneultraan asti?

Vierailija
10.05.2010 |

Haluaisin kertoa vasta sen jälkeen työkavereille...(Syynä tiedon pihtaamiseen on korkea ikäni, kyseessä ensimmäinen raskaus)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinun ruumiinrakenteestasi :) Minun työkaverit bongasi mahan jo vko 8, koska turposin kuin ilmapallo. Ja entinen pukeutumiseni oli jotain aivan muuta kuin ilmava tunika ja huppari, joten selittelyksi olisi mennyt. Virallisesti annoin puhua raskaudesta kyllä vasta vko 12 jälkeen.

Vierailija
2/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen hoikahko ja pukeudun tykäistuvasti. hyvä kun pysyi salassa rv 12. joku voi olla synnytykseen asti muiden silmissä muuttumaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vartaloa korostavia, mutta vatsanseudun kätkeviä MUOTIvaatteita..

Vierailija
4/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä kerroin töissä raskaudesta molemmilla kerroilla vasta rakenneultran jälkeen.

Kyllä peittely useimmilla onnistuu, ellei sitten odota useampaa vauvaa kerralla ;).

Vierailija
5/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turposin palloksi ihan hormoneista..

Vierailija
6/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha ei niin pullahda esiin ja vaatteetkin valmiiksi usein ei-tyköistuvia.

Ensimmäisen raskauden piilottaminen onnistuu kyllä helpommin kun seuraavien.

Vierailija
7/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olet kovin rotevarakenteinen tai ennestään pulskahko.

Kapeammilla ihmisillä se maha kerta kaikkiaan pullahtaa esiin, ja kyllä olemus muutenkin muuttuu.

Yksi hyvä kikka on pitää töissä tavallisia jakkujasi napit auki. Kun vatsa kasvaa enemmän, kannattaa kietaista kaulaan pitkä, kaunis ja kevyt huivi joka laskeutuu vatsan peitoksi. Kun jakku on auki, kukaan ei näe vatsasi sivuprofiilia.

Vierailija
8/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuin kahdennellatoista viikolla, kun vauvamasu alkoi näkymään. Olin siis ennen raskautta hyvin hoikka. Olisin halunnut piilotella pidempään, ei onnannut.

Vierailija
9/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin rakenneultran jälkeen, kukaan ei ollut arvannut.

Edellisestä lapsesta ei kylläkään olisi onnistunut, maha kasvoi paljon nopeammin. Eli oikea vastaus=riippuu.

Vierailija
10/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakenneultran aikoihin luullaan jo kohta synnyttäväksi. Se riippuu niin paljon ihmisestä, tiedän yhden todella laihan naisen joka viimesillään olisi helposti peittänyt sen mahan, pienempi kuin minulla 12 viikolla.

Vierailija
11/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/63kg oli lähtötilanne. Rakenneultraa ed. viikolla painoa oli 64,8kg.

Kerroin rakenneultran jälkeen, kukaan ei ollut arvannut.

Edellisestä lapsesta ei kylläkään olisi onnistunut, maha kasvoi paljon nopeammin. Eli oikea vastaus=riippuu.

Vierailija
12/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijä lienee kohdun asento. Jos on taaksepäin kallistunut kohtu ja tiukat vatsalihakset, niin onnistuu varmastikin. Jos taas kohtu on eteenpäin, niin kyllä se maha tupsahtaa esiin aiemmin.

Vierailija
13/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi asuvat naapurissa ja kerrottiin vasta rakenneultran jälkeen. kolmas tulossa.

Vierailija
14/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverini raskauden huomasin hänen rinnoistaan (vaikka en niitä töllistellyt sen kummenmin). Pyöristyivät, kuten nyt raskaana käy.

Vierailija
15/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan viikolla 30 joku nainen kysynyt että olenko raskaana. Pomoile kerroin viikolla 22 ja yllätyksenä se niille tuli. Työpaikkani on kyllä miesvoittoinen. Viimeisin toimistoltamme huomasi kun olin viikolla 33 raskaana...

Vierailija
16/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viikon päästä tuttu oli synnyttänyt, eikä kaverini ollut tiennyt hänen olevan raskaana. kyseessä todella ylipainoinen henkilö, josta ei todellakaan voi sanoa, onko läskin alla vauvamaha vai pelkkää laardia.

Vierailija
17/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sull aon ikää, pääset varmaan jo aikaisemmin seuloihin? Kyllähän lapsivesi- tai istukkapunktio tehdään jo aikaisemmin.

minulla on raskaus näkynyt jo rv 16 tietämissä, mutta ysäväni piti tavallisia farkkuja ihan raskauden loppuun asti (nappi tosi nei mennyt enää lopussa kiinni...). Riippuu tosi paljon ihmisestä!

Vierailija
18/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en yrittäny mitenkään salailla, otin vaan sen asenteen, että antaa ihmisten huomata sitten mahan kasvusta tämän iloisen asian. viikot oli reilusti yli 20 kun alettiin kysellä että oonko raskaana.

Vierailija
19/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarkakankainen tökkösuolattu jakku pitkän sifonkihuivin kanssa on niin klassikko, että kuka tahansa se päällä on minun silmissäni epäiltynä odotuksesta. Ei siis sillä että se olisi jotenkin häpeällistä, mutta varmasti kiinnittää huomiota.

Samoin bongasin erään morsiamen, koska look oli niin ilmeinen. Avoin, todella rintoja korostava puku, jonka vyötäröllä poikkileikkaus, eri suuntaan meneviä laskeutuvia kerroksia. Lisäksi pitkä hartiahuivi ja toispuoleinen näyttävä kampaus. Mies hävisi pullakahvit! ;)

Vierailija
20/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin pystyy ensimmäistä raskautta peittelemään... Tai sitten ei. Olin tosi hoikka kun aloin odottaa esikoistani, mutta vauva oli loppuun asti jossain selkärangassa. Pomo tiesi raskaudestani rv 21 jolloin kerroin eikä olisi arvannut ennen sitä. Aloin käyttää odotusvaatteita vasta rv 30. Mutta annas olla, seuraavat raskaudet näkyivät väkisin jo ennen rakenneultraa, vaikka lähtöpaino ei ollut läheskään niin alhaalla kuin esikoisesta =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi