Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun uusi treffikumppani ehdottaa vain kotitreffejä

Vierailija
14.09.2022 |

Ensitapaamisella kutsui kotiinsa, en mennyt vaan näimme ravintolassa. Toisella kertaa kysyi voiko tulla minun luo. En suostunut vaan ehdotin kiipeilyä. Nyt kolmannet treffit tulossa ja kysyin mitä haluaisi tehdä. Hän vastasi että tulisinko hänen luo. Alkaa ärsyttää. Kiva tyyppi muuten, eikä ole treffeillä ollut päälle käyvä tai ylipäänsä yhtään lähentelevä. Mutta itse tottunut siihen että kaikessa rauhassa tutustutaan jopa muutama kuukausi rennosti jossain kylillä treffaillen. Mitä ajatuksia?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Varattu. Ei halua tulla nähdyksi. Ai mistä tiedän? No kokemuksesta.

Ei varatut kutsu kotiinsa. Ei sulla mitään kokemusta ole, kunhan höpötät.

Kylläpä muuten kutsuu jos asuvat eri osoitteissa.. kokemusta mullakin siitä. Eikä se ole höpinää vaan kokemus puhuu

Vierailija
42/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähävarainen ja siksi haluaa tavata ilmaisessa paikassa?

Itteä harmittaa, kun kaverit haluis vaan tavata tyyliin kahvilassa tai vastaavassa, kun yksi kahvilareissu vie helposti puolet viikon ruokabudjetista todella vähävaraisella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähävarainen ja siksi haluaa tavata ilmaisessa paikassa?

Itteä harmittaa, kun kaverit haluis vaan tavata tyyliin kahvilassa tai vastaavassa, kun yksi kahvilareissu vie helposti puolet viikon ruokabudjetista todella vähävaraisella...

Ilmaisia paikkoja löytyy paljon muitakin.

Vierailija
44/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on joku ihme kiire. Yrittävät heti ekoilla treffeillä tulla mun luo tai saada mut omaan kämppäänsä. Sit ovat ihan nyreissään kun en suostu. Tää on jo nähty. Jos viimeistään toiset treffit johtaa seksiin, niin jatkossa on luvassa lähinnä sitä. Se on kai saavutettu etu. Ei puhettakaan, että voisi lähteä yhdessä ulkoilemaan jne.

Mä kyllä pidän jalkani kiinni, vaikka seksistä tykkäänkin. Puhdas seksisuhde on sit erikseen. Siihen kelpuutan vain timmin ja nuoren miehen :)

Vierailija
45/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä kotiin tai mene hänen kotiinsa jos ei siltä tunnu tai et tunne kunnolla. Kuulostaa todella oudolta, että ehdottaa vain kotitreffejä.

Vierailija
46/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailukumppani haluaisi että treffit johtaa seksiin.

Kannattaisiko edes tapailla ihmistä joka ei sitä haluaisi? Heh, ihan kuin kyseessä olisi huono asia..

Vierailija
47/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä toisellakin osapuolella on fyysiset tarpeet ellei ole eunukki. Jos vaan roikotat tätä kuukausitolkulla jossain helvetin kiipeilyradoilla kuin apinaa niin hyväksyt myös sen että tämä tapailee samalla muita joilta saa fyysiset tarpeet täytettyä, tai pitää sinua vain 'kaverina' ihan kuin sinä häntäkin.

Se että sinä olet joku aseksuaali jota ei ikinä paneta ja jota pitää ensin liehitellä pari vuotta että onnistuu pimeässä peiton alla 5 minuutin ajan, ei tarkoita että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä. Etsi sopiva ihminen vaikka villasukankutomiskurssilta, voitte virkata ensin sukkia yhdessä vuosikymmenen ja sitten vaikka halata jos ei tunnu liian radikaalilta.

Yleensä ne kotiehdottelijat on juuri tälläisellä asenteella varustettuja. ^^ Seksi kiinnostaa, eikä muu. Ja sä et ole niille mitään, jos seksiä ei tipu. Päälle saat ylläkirjoitetun kaltaista epämääräistä haukkumista ja nälvimistä, jos koitat pitää omista rajoista kiinni.

Ei tuollaisista kannata välittää. Itsekään en enää suostu kotitreffeihin heti alussa, koska olen monta kertaa sen todennut mihin se johtaan. Pelkkään seksikeskeiseen suhteeseen.

Jos haluat miehen joka on kiinnostunut sinusta seksin lisäksi myös ihan ihmisenä, niin kannattaa pitää omista kriteereistä kiinni. Ekan kuukauden ainakin voi ihan hyvin treffailla ns. ihmisten ilmoilla, etenkin jos treffitahti on vain kerta viikossa. Sit kun huomaa että yhteinen tekeminen kiinnostaa miestä eikä painosta sinua seksiin, niin sit voi ottaa kuvioihin ne kotitreffit. Koska niille on sitten kyllä loppuelämä aikaa, jos tosissaan on.

Mikä ihmeen mörkö tuo seksi on, että sitä noin täytyy pantata ja pitää seksin haluamista merkkinä jostain huonosta? Mun kaikki pitkät suhteet on alkanut tyylillä ensi tapaamisella sänkyyn koska  molemmat sitä on halunneet, ja ihan ne on myös ihmisinä minusta olleet kiinnostuneita eikä pelkkänä kassien tyhjennyspisteenä.

"kaikki pitkät suhteet", ei kuulosta siltä, että olisit seksin kautta kuitenkaan löytänyt itsellesi sitä elämänkumppania. Kuulostaa siltä että suhteet ovat päättyneet kun seksi on päättynyt, tai päättyneet kun sinä tai toinen on halunnut jotain muutakin kuin se seksi- mutta sitä ei suhteen seksikeskeisyydestä johtuen ole tullut. Harva suhde kantaa kovin pitkälle pelkällä seksillä.

Itsetutkintaa kannattaa harjoittaa, ja miettiä millaiset kuviot sitä omissa suhteissa toistuukaan...

Olen 48 v ja olen ollut 4 kertaa yli vuoden parisuhteissa, naimisissa nyt 14 vuotta. Eikä yksikään suhde ole ollut tosiaan pelkkä seksijuttu. Onhan sitä nyt toki juteltu vaikka siellä baarissa jo mitä toinen tekee ammatikseen, onko lapsia, mitä harrastaa yms. ei se ihan random tyyppi ole kenen kanssa sänkyyn olen päätynyt. Eikä ole koskaan ollut pelkästä seksisuhteesta kyse vaan kaikki he on olleet ihania, mielenkiintoisia ihmisiä, vaikka vain yhden kanssa sitten isommat elämän toiveet, arkielämän tavat ja persoonallisuuden yksityiskohdat sopivat niin hyvin yhteen että halusin sitoutua. Yhdestäkään aiemmastakaan en kokemuksena silti luopuisi, ovat rikastuttaneet elämääni nekin suhteet.

Vierailija
48/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä lähtisin jokaisen tindermiehen kotiin ekoilla treffeillä harrastamaan seksiä, niin mullahan olis ollut jo helposti yli 100 kumppania. Joku ehkä tykkää sellaisesta mut mä en viitsi hypätä sänkyyn kaikkien kanssa.

Vierailija
49/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen karkas kammiosta, siellä on kaikki sua varten valmiina.

50/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisessa rauhallisessa ympäristössä pystyy juttelemaan paremmin.

Tosin ensimmäiset treffit kotona on kieltämättä vähän omituista, ellei treffikumppanilla ole julkisten paikkojen kammo tms. Ap:n treffikumppanilla ei kuitenkaan liene moista, kun ravintolatreffit onnistuivat.

Kiipeilytreffit kuulostaa aika toiminnalliselta. Ravintolatreffit ovat ok, kunhan ravintola on hiljainen.

Vierailija
51/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö joku mies kiipeileen ihan vaan pilhardin takia, aika puutteessa tarvii olla

Vierailija
52/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä lähtisin jokaisen tindermiehen kotiin ekoilla treffeillä harrastamaan seksiä, niin mullahan olis ollut jo helposti yli 100 kumppania. Joku ehkä tykkää sellaisesta mut mä en viitsi hypätä sänkyyn kaikkien kanssa.

ihmekäsitys naisilla että jos meet miehen kotio ni tarvii heti antaa persettä..

Vierailija
53/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin on kyllä joka kerta ollut miehen puolelta oletusarvona, jos olen erehtynyt miehen kotiin menemään. Sänkypuuhista on oikeus kieltäytyä ja olen kieltäytynytkin. En vain pidä siitä painostuksen tunteesta, enkä siksi mene kotitreffeille. Pidän kyllä seksistä, mutta haluan tutustua ihmiseen ensin.

Eri

Vierailija
54/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se toisen kotona vierailu on niin kauhistuttava ajatus? Eihän sen tarvitse tarkoittaa sitä, että on sitten pantava. Hän ei ole enää tuntematon, hän on kiva eikä ole yrittänyt väkisin lääppiä aikaisemmilla treffeillä. Eikö olisi ihan mukavaa nähdä toisen koti (siitä pystyy päättelemään paljon) ja vaikka ihan jutella rauhassa? Mietin vain voiko seksin harrastamisen välttely muodostua turhan isoksi möröksi.

Vierailija
55/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin on kyllä joka kerta ollut miehen puolelta oletusarvona, jos olen erehtynyt miehen kotiin menemään. Sänkypuuhista on oikeus kieltäytyä ja olen kieltäytynytkin. En vain pidä siitä painostuksen tunteesta, enkä siksi mene kotitreffeille. Pidän kyllä seksistä, mutta haluan tutustua ihmiseen ensin.

Eri

Kyllä mä myös ihan naisena odotan, että on seksiä, jos on tyyliin kolmannet treffit sovittu kotiin. Toki muodollisesti avaan viinin ja ehkä jotain ruokaakin/naposteltavaa, mutta kyllähän mä nyt odotan saavani seksiä, jos jonkun kotiini kutsun ja olen ihastunut jo edellisten treffien perusteella. En siis kutsuisi kotiini ennen kuin tiedän haluavani ko. tyyppiä.

Vierailija
56/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joita haittaa se potentiaalinen eskaloituminen seksiin jopa kuukausien tapailun jälkeen ovat todella estoisia. Eivät varsinaisesti naisia vaan eräänlaisia ei-sukupuolella varustettuja 'henkilöitä'. Kokeilin joskus eron jälkeen tapailla näitä kyynisiä kouvolatukkia ja eihän siitä mitään tullut.

Eivät vaan ole millään tasolla fyysisiä,ja heille sopisi paremmin pelkät kaveruussuhteet tai ystävyydet saman sukupuolen kanssa. En ymmärrä miksi deittailevat miehiä jos heitä ahdistaa että deittikumppani on fyysisesti kiinnostunut (!) esim. sen jälkeen kun on jo tavattu useita kertoja.

Samoin näiden naisten arvomaailmasta paistaa läpi patavanhoillinen asenne jossa nainen "antaa" vastahakoisesti ikään kuin se olisi joku ikävä velvollisuus, sen sijaan että se olisi kivaa tekemistä kahden ihmisen välillä jotka ovat viehättyneitä toisistaan. Jos viehätystä ei ole ja silti jatkaa tapailua, kyseessä on joko taloudellisen hyväksikäytön suunnittelu tai pelkkä kaveruus.

Ei kannata tuhlata elämäänsä olemalla katkera ja ilkeä vanha ukko.

Vierailija
57/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että on joku köyhä työtön. Ei menisi mulla jatkoon.

Vierailija
58/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa treffailla niin kauan, että tuntee toisen ennen kuin hypätään sänkyyn. Karistaa täällä kommenteissakin näkyvät huonompilaatuiset ukot kintereiltään, ne seksinperässä juoksevat. Ties kuinka monen kanssa ovat sängyssä huhkineet.

Kotona näkeminenhän ei mitään sänkyhommia tarkoita. Ehkä miehellä on talousvaikeuksia? Näinä aikoina varmaan niitä alkaa olla itse kullakin. Kotona treffailu on halvempaa.

Vierailija
59/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on joku ihme kiire. Yrittävät heti ekoilla treffeillä tulla mun luo tai saada mut omaan kämppäänsä. Sit ovat ihan nyreissään kun en suostu. Tää on jo nähty. Jos viimeistään toiset treffit johtaa seksiin, niin jatkossa on luvassa lähinnä sitä. Se on kai saavutettu etu. Ei puhettakaan, että voisi lähteä yhdessä ulkoilemaan jne.

Mä kyllä pidän jalkani kiinni, vaikka seksistä tykkäänkin. Puhdas seksisuhde on sit erikseen. Siihen kelpuutan vain timmin ja nuoren miehen :)

Mulla sama kokemus. Valitettavasti kaikki kiinnostava muu yhdessä tekeminen jää heti kakkoseksi, kun mies priorisoi aina seksin. Käy todella tylsäksi, vaikka seksi olisi kuinka hyvää. Kukaan ei halua syödä joka päivä kakkua.

Vierailija
60/71 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ei riitä. Toinen tykkää toisesta vain. Ikä se riitä

Kaksi jotka tosiaan HALUAVAT. NIIN LOPUN TIEDÄMMEKIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi