Kun uusi treffikumppani ehdottaa vain kotitreffejä
Ensitapaamisella kutsui kotiinsa, en mennyt vaan näimme ravintolassa. Toisella kertaa kysyi voiko tulla minun luo. En suostunut vaan ehdotin kiipeilyä. Nyt kolmannet treffit tulossa ja kysyin mitä haluaisi tehdä. Hän vastasi että tulisinko hänen luo. Alkaa ärsyttää. Kiva tyyppi muuten, eikä ole treffeillä ollut päälle käyvä tai ylipäänsä yhtään lähentelevä. Mutta itse tottunut siihen että kaikessa rauhassa tutustutaan jopa muutama kuukausi rennosti jossain kylillä treffaillen. Mitä ajatuksia?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita haittaa se potentiaalinen eskaloituminen seksiin jopa kuukausien tapailun jälkeen ovat todella estoisia. Eivät varsinaisesti naisia vaan eräänlaisia ei-sukupuolella varustettuja 'henkilöitä'. Kokeilin joskus eron jälkeen tapailla näitä kyynisiä kouvolatukkia ja eihän siitä mitään tullut.
Eivät vaan ole millään tasolla fyysisiä,ja heille sopisi paremmin pelkät kaveruussuhteet tai ystävyydet saman sukupuolen kanssa. En ymmärrä miksi deittailevat miehiä jos heitä ahdistaa että deittikumppani on fyysisesti kiinnostunut (!) esim. sen jälkeen kun on jo tavattu useita kertoja.
Samoin näiden naisten arvomaailmasta paistaa läpi patavanhoillinen asenne jossa nainen "antaa" vastahakoisesti ikään kuin se olisi joku ikävä velvollisuus, sen sijaan että se olisi kivaa tekemistä kahden ihmisen välillä jotka ovat viehättyneitä toisistaan. Jos viehätystä ei ole ja silti jatkaa tapailua, kyseessä on joko taloudellisen hyväksikäytön suunnittelu tai pelkkä kaveruus.
Ei kannata tuhlata elämäänsä olemalla katkera ja ilkeä vanha ukko.
Vanhoista ukoista ei yleensä kukaan ole viehättynyt.
Mies ehdotti toisilla treffeillä että menen hänen luoksensa. Kutsuin hänet mieluummin minun luokseni, asuin kämppiksen kanssa. Pyysin kämppistä olemaan kotona. Tuli selväksi, että ei ole seksitreffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita haittaa se potentiaalinen eskaloituminen seksiin jopa kuukausien tapailun jälkeen ovat todella estoisia. Eivät varsinaisesti naisia vaan eräänlaisia ei-sukupuolella varustettuja 'henkilöitä'. Kokeilin joskus eron jälkeen tapailla näitä kyynisiä kouvolatukkia ja eihän siitä mitään tullut.
Eivät vaan ole millään tasolla fyysisiä,ja heille sopisi paremmin pelkät kaveruussuhteet tai ystävyydet saman sukupuolen kanssa. En ymmärrä miksi deittailevat miehiä jos heitä ahdistaa että deittikumppani on fyysisesti kiinnostunut (!) esim. sen jälkeen kun on jo tavattu useita kertoja.
Samoin näiden naisten arvomaailmasta paistaa läpi patavanhoillinen asenne jossa nainen "antaa" vastahakoisesti ikään kuin se olisi joku ikävä velvollisuus, sen sijaan että se olisi kivaa tekemistä kahden ihmisen välillä jotka ovat viehättyneitä toisistaan. Jos viehätystä ei ole ja silti jatkaa tapailua, kyseessä on joko taloudellisen hyväksikäytön suunnittelu tai pelkkä kaveruus.
Ei kannata tuhlata elämäänsä olemalla katkera ja ilkeä vanha ukko.
Vanhoista ukoista ei yleensä kukaan ole viehättynyt.
Niitten ukkojen vanhat akat toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Varattu. Ei halua tulla nähdyksi. Ai mistä tiedän? No kokemuksesta.
Ei varatut kutsu kotiinsa. Ei sulla mitään kokemusta ole, kunhan höpötät.
Hölö hölö..kyllä kutsuu,
Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on joku ihme kiire. Yrittävät heti ekoilla treffeillä tulla mun luo tai saada mut omaan kämppäänsä. Sit ovat ihan nyreissään kun en suostu. Tää on jo nähty. Jos viimeistään toiset treffit johtaa seksiin, niin jatkossa on luvassa lähinnä sitä. Se on kai saavutettu etu. Ei puhettakaan, että voisi lähteä yhdessä ulkoilemaan jne.
Mä kyllä pidän jalkani kiinni, vaikka seksistä tykkäänkin. Puhdas seksisuhde on sit erikseen. Siihen kelpuutan vain timmin ja nuoren miehen :)
Mulla sama kokemus. Valitettavasti kaikki kiinnostava muu yhdessä tekeminen jää heti kakkoseksi, kun mies priorisoi aina seksin. Käy todella tylsäksi, vaikka seksi olisi kuinka hyvää. Kukaan ei halua syödä joka päivä kakkua.
Mä haluan syödä joka päivä kakkua, jos kakku on hyvää. (Jos se on ihan paskaa, en halua.) Kakun syömisen ei tarvitse tarkoittaa sitä, etteikö treffeillä/yhdessä aikaa viettäessä voisi myös syödä makaronilaatikkoa, se kakku on sitten ehkä se jälkiruoka. Joskus jopa alkuruoka. ;)
Oletko ap kysynyt mitä se mies haluaisi siellä kotona sitten tehdä, muutakuin olla möllöttää? Vastauksesta voi sitten päätellä ehkä onko mitä mielessä. Ulkona syöminen ja muut harrasteet ovat aika kalliita, niin siinä voisi olla yksi syy, miksi tykkää kotitreffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Kemiat ei riitä. Toinen tykkää toisesta vain. Ikä se riitä
Kaksi jotka tosiaan HALUAVAT. NIIN LOPUN TIEDÄMMEKIN.
Voin kokemuksella sanoa, että mikään loistavakaan seksielämä ei riitä kantamaan koko parisuhdetta. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on joku ihme kiire. Yrittävät heti ekoilla treffeillä tulla mun luo tai saada mut omaan kämppäänsä. Sit ovat ihan nyreissään kun en suostu. Tää on jo nähty. Jos viimeistään toiset treffit johtaa seksiin, niin jatkossa on luvassa lähinnä sitä. Se on kai saavutettu etu. Ei puhettakaan, että voisi lähteä yhdessä ulkoilemaan jne.
Mä kyllä pidän jalkani kiinni, vaikka seksistä tykkäänkin. Puhdas seksisuhde on sit erikseen. Siihen kelpuutan vain timmin ja nuoren miehen :)
Mulla sama kokemus. Valitettavasti kaikki kiinnostava muu yhdessä tekeminen jää heti kakkoseksi, kun mies priorisoi aina seksin. Käy todella tylsäksi, vaikka seksi olisi kuinka hyvää. Kukaan ei halua syödä joka päivä kakkua.
Mä haluan syödä joka päivä kakkua, jos kakku on hyvää. (Jos se on ihan paskaa, en halua.) Kakun syömisen ei tarvitse tarkoittaa sitä, etteikö treffeillä/yhdessä aikaa viettäessä voisi myös syödä makaronilaatikkoa, se kakku on sitten ehkä se jälkiruoka. Joskus jopa alkuruoka. ;)
Sehän olisikin kivaa. Mutta tarkoitin pelkkää kakkua, ilman mitään pääruokia tai edes treffejä muualla kuin kotona, lue: sängyn lähellä. Pöydät ja matotkin käy, suihku myös. Mutta vahingossakaan ei mitään mitä tehdään vaatteet päällä. Kyllä se oikeasti alkaa maistua puulta, vaikka olisi kolme Oota peräkkäin joka kerta.
Mä olen huomannut, että nää jotka jollain tekosyyllä yrittää vängätä jo ekoja treffejä kotiin, on ihan no go. Se vänkääminen jatkuu, vaikka päivää vaihdettaisiin sopivammaksi. Kovasti haluavat muka suhteen ja etsivät rakkautta. Käytös kertoo ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä lähtisin jokaisen tindermiehen kotiin ekoilla treffeillä harrastamaan seksiä, niin mullahan olis ollut jo helposti yli 100 kumppania. Joku ehkä tykkää sellaisesta mut mä en viitsi hypätä sänkyyn kaikkien kanssa.
ihmekäsitys naisilla että jos meet miehen kotio ni tarvii heti antaa persettä..
No näin on kyllä joka kerta ollut miehen puolelta oletusarvona, jos olen erehtynyt miehen kotiin menemään. Sänkypuuhista on oikeus kieltäytyä ja olen kieltäytynytkin. En vain pidä siitä painostuksen tunteesta, enkä siksi mene kotitreffeille. Pidän kyllä seksistä, mutta haluan tutustua ihmiseen ensin.
EriKyllä mä myös ihan naisena odotan, että on seksiä, jos on tyyliin kolmannet treffit sovittu kotiin. Toki muodollisesti avaan viinin ja ehkä jotain ruokaakin/naposteltavaa, mutta kyllähän mä nyt odotan saavani seksiä, jos jonkun kotiini kutsun ja olen ihastunut jo edellisten treffien perusteella. En siis kutsuisi kotiini ennen kuin tiedän haluavani ko. tyyppiä.
Eli kummallakin sukupuolella kotitreffit liitetään vahvasti odotukseen seksistä. Ei siinä mitään pahaa ole tietenkään. Pitää vain kunnioittaa sitä deittiä, jos hän ei siinä kohtaa vielä sitä halua. Muutoin voisi olla kiva vaikka kokkailla yhdessä tai pelata jotakin lautapeliä tms jomman kumman kotona, mutta tuo painostuksen tunne on se mikä estää.
Lautapeliä voi pelata pubissa. Kyllä mä ainakin jotenkin jännittäisin sitä kahdestaan olemista kotona, jos sitä seksiin liittyvää jännitettä ei ole vielä purettu. Eli sitten kun on valmis, niin kotitreffit, seksijännitys purettava about heti ja sitten voi hengailla rauhassa toisen kanssa kotioloissakin :)
Eli kummallakin sukupuolella kotitreffit liitetään vahvasti odotukseen seksistä. Ei siinä mitään pahaa ole tietenkään. Pitää vain kunnioittaa sitä deittiä, jos hän ei siinä kohtaa vielä sitä halua. Muutoin voisi olla kiva vaikka kokkailla yhdessä tai pelata jotakin lautapeliä tms jomman kumman kotona, mutta tuo painostuksen tunne on se mikä estää.