Naiset! Oletteko koskaan mökillä yksin yötä?
Itse olen ollut lukemattomia kertoja, kun mies viikon kerrallaan poissa kotikaupungissa työmatkalla.
Kommentit (29)
Omituinen kysymys, miksi en olisi?
En uskaltaisi, pelottaa käydä ulkona yksin yöllä pissillä.
Eikö ketään pelota vai onko kaikilla koira?
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun arkisinkin ihan koko yöt pissaamatta. Älä juo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun arkisinkin ihan koko yöt pissaamatta. Älä juo liikaa.
Tai ota ämpäri yöksi sängyn viereen
No mähän asun yksin, valitettavasti.
Totta kai, yksin sen mökin ostinkin, ihan sitä varten että saa nauttia rauhasta :D Onhan siinä työtä mutta eipä siellä mökillä oikeasti ole mitään hommaa, mitä nainen ei voisi itse tehdä.
Ei oo eikä enää tuu miestä, joten yksin nukun mökillä ja kotona ja jopa riippumatossa kun olen yön yli retkellä.
Eikä ole koiraa, kissaa, kania
Mökillä en edes pidä ovia lukossa. Mitä siellä pelkäisin? Nyt kun muut mökkiläiset eivät enää käy niin olen kuin pesässä mökillä. Yksin keskellä hiljaista luontoa
Olen.
En nauti siitä erityisemmin, sillä mökki on korvessa, eikä naapureita ole lähimaillakaan.
Toisaalta sitten vieraita voi tulla kutsumattakin.
Naapurimökin rouvakin uskalsi olla yksi mökillään oman miehensä ollessa matkoilla silloin kun minun autoni seisoi mökkini parkkipaikalla yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Naapurimökin rouvakin uskalsi olla yksi mökillään oman miehensä ollessa matkoilla silloin kun minun autoni seisoi mökkini parkkipaikalla yön yli.
Seisoiko mikään muu?
Nuorempana olin yksin ja nautin. Nyt kun ikää niin olen alkanut pelkäämään. Pitäisi olla joku kaverina. Nyyhhh..
Vierailija kirjoitti:
Aina! Olisipa kiva mies seuraksi
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi! Itsekin vietän silloin tällöin yksin mökillä aikaa, eikä se niin kivaa ole, kuin jonkun kanssa kahdestaan.
Eikö tää oo sama kun jos asuu omakotitalossa syrjässä? Molemmat normaaleja asioita.
Usein olen, mutta pelottaa että joku sika murtomies mies tulee ja ottaa minut takaa päin ilman kondomia ja liukkaria.
En ole koskaan ollut yksin, enkä voi olla koska pelottaisi niin paljon.
Joo. Viikonkin kerrallaan.