Tapailumiehen yöpöydällä yövalo
Eli ei siis mikään valo millä luetaan kirjoja tai mitään järkevää, vaan semmonen valo jota käyttää ne jotka pelkäävät pimeää tai/ja kummituksia. Semmonen pikku nalle joka tosi himmeen keltainen.
En nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Onko hänellä muka lapsi, hän on sanonut kyllä olevansa lapseton. Pelkääkö se nyt kummituksia vai onko nuo yövalot jotain ihme koristuksia, mutta eivät ne ole terveydelle hyväksi jos niitä käytetään.
Kommentit (20)
Ei kiinnosta hittojakaan, mitä sun pitäisi ajatella. Ajattele *ttu mit' huvittaa.
Jos tykkäät muuten, niin toi tuskin haittaisi. Musta aika hauskaa ja inhimillistä jotenkin, jos joku mies pitäisi yövaloa. Kunhan suostuu laittamaan sen pois yöksi jos itse paikalla.
Mun mielestä tuollainen yksityiskohta olisi just söpö. Mutta jos olisi kaikki tavarat jostain leluosastolta, sitten saattaisi kammoksuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ilkeältä ihmiseltä.
Ilkeys on tässä kontekstissa hyvä asia. Yövalot ovat nimenomaan erittäin haitallisia terveydelle, ellei se valo ole himmeä noin 1000kelviniä eli punainen valo, joka ei aiheuta päiväsaika-hormonien eritystä. Ja aloittajan mukaan Kyseinen valo on näköjään noin 2700kelviniä.
Perfektit tyypit eivät kiinnosta. Kaikissa oikeasti kiinnostavissa ihmisissä on särö, ja hänellä se on hyvin sympaattinen. Jatkoon!
Se on sitä varten että naiset näkevät aktin jälkeen ottaa siitä yöpöydältä maksun, sen 50 euron setelin.
Haha! Mä oon tottunu viimesen 10 vuoden aikana pitää yövaloa, lapsista se lähti. Muuten on koko yläkerta täysin säkkipimeä, joku se kompastuu jos vessassa käy tai ensimmäinen herääjä törmää johonkin oveen ja sit herää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ilkeältä ihmiseltä.
En ole ilkeä enkä ole hullu.
ap
Käsittämätöntä tämä mammojen touhu, väkisin pitää kaivaa täysin merkityksettömiä syitä, jotta suhteesta voisi luopua. Milloin se on ruokavalio, vaatetus, puhetyyli ja nyt yövalo.
Kiitos alapeukuista. Todellakin piristitte minun jo valmiiksi mukavaa päivää :)
Ei teillä mitään sympatiaa eikä kunnioitusta ihmisyyttäni kohtaan.
ap
Oon 40v, mulla on vielä lapsuuden resu nukke tallessa.
Puolisolla oli Karvislakanat kun tavattiin. Ne on meillä vieläkin.
Ei ihmekkään, jos sinkkuina pysytään, kun kaikki pelottaa. Omaa kopiota on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos alapeukuista. Todellakin piristitte minun jo valmiiksi mukavaa päivää :)
Ei teillä mitään sympatiaa eikä kunnioitusta ihmisyyttäni kohtaan.
ap
Sulla ei ole kunnioitusta sitä miestä kohtaan kun mietit palstalla pelkääkö kummituksia ja oudoksut sitä hänen valoaan.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Mikset sä kysy siitä lampusta. Ostiko itse vai saiko lahjaksi? Mikä sen lampun historia on?
Normaalit aikuiset keskustelee keskenään.
Led-yövalo voi säästää sähköä.
Jos on yövalo, ei tarvitse sytyttää valoja kun käy vessassa, tai juomassa vettä yöllä.
Ehkä lapsuuden muisto