Voisitko olla ei-täysin suomalaisen kanssa?
Puoliksi suomalaisena ja puoliksi marokkolaisena miehenä mietin! Ja ei, en ole Junes Lokka.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska kysymys:D Mulla on puolalais-venäläiset sukujuuret, enkä koe olevani yhtään suomalaista naista kummempi. Mun mieskään ei pidä mua minään ihme friikkinä.
Koska menet ulkonäkösi perusteella varmaan suomalaisesta naisesta. Ap
No en tietenkään mene, mun ulkonäkö on luonnollisestikin kuin eri planeetalta:D
Miten voit poiketa niin paljon ulkomäöllisesti? Ap
Voisin olla ja olenkin ollut parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa.
Tietyn uskonnollisen taustan perheistä olevat eivät käy.
Afrikkalaista neeferinaista voisin naida jos joilla ja nätti, tiukkaa thaimaalaista ja brasilialaista shemaleakin voisin kiksauttaa 😛
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos vain yksi puoli suvusta edustaa tuota uskontoa eivätkä hekään ole uskonnollisia? Tuo on mun tilanne.
Vierailija kirjoitti:
En koe heitä kiihottavina tai hyvännäköisinä
Eli en
Toki kohtelen kuin ketä tahansa muuta
Mutta ei suhteeseen
EI
Yksikään ihminen ilman suomalaista geeniperimää ei ole hyvännäköinen? Päivän typerin lausunto -palkintosi on postissa.
Mieheni on tanskalainen ja muutti tänne minun perässä eli voin.
Olen ruotsalaisen kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli en
Mutta ei suhteeseen
EIYksikään ihminen ilman suomalaista geeniperimää ei ole hyvännäköinen? Päivän typerin lausunto -palkintosi on postissa.
Purskahdin nauramaan ääneen, kun luin tuon mielipiteen. Voi Brad Pitt -raukkaa ja muita maailman 3,5 miljardia miestä, joita ei ole siunattu suomalaisilla ulkonäkögeeneillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tätä jatkuvasti?
T. Suomalaisargentiinalainen
Miksi en saa vastausta tähän? Olen nähnyt tämän saman aloituksen ainakin viisi kertaa. Onko ap jotenkin epävarma itsestään vai miksi tätä pitää jankata koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaista neeferinaista voisin naida jos joilla ja nätti, tiukkaa thaimaalaista ja brasilialaista shemaleakin voisin kiksauttaa 😛
Tämä!!!!!
Voisin jos osaa suomea. Muuten keskustelut jää aika pinnalliselle tasolle ja itselle melko väsyttävää tehdä koko ajan ajatustyötä sanojen kääntämisessä suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan perusperheen
Suomalaisen miehen joka jakaa saman
Kollektiivisen tarinan Suomesta ja siitä mikä on SuomiMiehen jonka pappa ollut rintamalla ja mummu Lotta
Jne... En halua opettaa näitä miehelle joka ei koskaan oikeasti tunne kuin minä
Hmm... olen täysin suomalainen niin pitkälle kuin sukututkimus vie (1700-luvulle), mutta silti isovanhempani tai heidän vanhempansa eivät ole olleet rintamalla tai lottana. Tämä asia ei yleensä tule mitenkään esiin keskusteluissa ihmisten kanssa tai vaikuta omaan identiteettiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos vain yksi puoli suvusta edustaa tuota uskontoa eivätkä hekään ole uskonnollisia? Tuo on mun tilanne.
Jokainen ihminen on oman kulttuurinsa tuotos ja Marokossa asenteet liian moniin asioihin ovat negatiivisessa mielessä ihan muuta kuin Pohjoismaissa. En myöskään usko että sielläpäin maailmaa arvostetaan liberaalia pohjoismaalaista elämäntapaa missä nainen voi mennä ja tulla miten huvittaa, asua yksin jne. Myös suhtautuminen slummeissa eläviin köyhiin, naisten asemaan ja - moraaliin, eläimiin, omiin vähemmistökansoihin, jne, kiitos ei.
Vanhemmiten ihmisestä myös yleensä tulee konservatiivisempi jolloin islamin asenne rappeutuneeksi katsottua länttä kohtaan ehkä alkaakin puhutella?
Kyllä - ja olenkin.
Exäni oli eteläamerikkalainen ja nykyinen puolisoni on tanskalainen.
Kun kohtaa itselleen oikean ihmisen, se ei kansalaisuutta katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on oman kulttuurinsa tuotos ja Marokossa asenteet liian moniin asioihin ovat negatiivisessa mielessä ihan muuta kuin Pohjoismaissa. En myöskään usko että sielläpäin maailmaa arvostetaan liberaalia pohjoismaalaista elämäntapaa missä nainen voi mennä ja tulla miten huvittaa, asua yksin jne. Myös suhtautuminen slummeissa eläviin köyhiin, naisten asemaan ja - moraaliin, eläimiin, omiin vähemmistökansoihin, jne, kiitos ei.
Vanhemmiten ihmisestä myös yleensä tulee konservatiivisempi jolloin islamin asenne rappeutuneeksi katsottua länttä kohtaan ehkä alkaakin puhutella?
Mä uskol eurooppalaisiin arvoihin. Ap
Ihan sama mistä tulee kunhan on hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli en
Mutta ei suhteeseen
EIYksikään ihminen ilman suomalaista geeniperimää ei ole hyvännäköinen? Päivän typerin lausunto -palkintosi on postissa.
Tottahan se on
Ihan näin ohiksena niin kyllä on maallistuneita muslimejakin. Ihan samalla tavoin kuin on maallistuneita kristittyjä.
Voisin jos arvot, asenteet ja muut asiat natsaa.
Ongelma on se että sellaisia miehiä ei ole olemassakaan millaisen haluaisin, joten en ota mitään miestä, suomalaista, puoli-ei-suomalaista tai koko-ulkolaista.