Voisitko olla ei-täysin suomalaisen kanssa?
Puoliksi suomalaisena ja puoliksi marokkolaisena miehenä mietin! Ja ei, en ole Junes Lokka.
Kommentit (101)
Riippuu, mitä kulttuuria se ei-suomalainen osuus edustaa. Jos olisi suomalaista suunnilleen vastaavasta kulttuurista, voisin kyllä, mutta muutoin en, koska arvot ja uskomukset olisivat luultavasti liian erilaiset.
Ei sillä ole merkitystä, mistä geenit ovat peräisin. Enemmän merkitystä on sillä, millaisen kulttuurin hän on omaksunut, ja onko arvot riittävän samanlaiset kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. N33
Miksi et? Ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä kulttuuria se ei-suomalainen osuus edustaa. Jos olisi suomalaista suunnilleen vastaavasta kulttuurista, voisin kyllä, mutta muutoin en, koska arvot ja uskomukset olisivat luultavasti liian erilaiset.
Entäs jos toinen kulttuuri ei vaikuttaisi hänen käyttäytymiseensä?
En koe heitä kiihottavina tai hyvännäköisinä
Eli en
Toki kohtelen kuin ketä tahansa muuta
Mutta ei suhteeseen
EI
Jos mies asuisi ulkomailla, niin olisin kiinnostunut.
Ei liity kulttuuriin
Ulkonäkö ei vaan mun mieleen ollenkaan
Haluan ns. Kanta suomalaisen miehen
Siitä mä oon haaveillut ja unta nähnyt
Ei ei ei
Hauska kysymys:D Mulla on puolalais-venäläiset sukujuuret, enkä koe olevani yhtään suomalaista naista kummempi. Mun mieskään ei pidä mua minään ihme friikkinä.
Haluan perusperheen
Suomalaisen miehen joka jakaa saman
Kollektiivisen tarinan Suomesta ja siitä mikä on Suomi
Miehen jonka pappa ollut rintamalla ja mummu Lotta
Jne... En halua opettaa näitä miehelle joka ei koskaan oikeasti tunne kuin minä
Voisin ja olenkin, olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa ja asun hänen kotimaassaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kysymys:D Mulla on puolalais-venäläiset sukujuuret, enkä koe olevani yhtään suomalaista naista kummempi. Mun mieskään ei pidä mua minään ihme friikkinä.
Koska menet ulkonäkösi perusteella varmaan suomalaisesta naisesta. Ap
Miksi kysyt tätä jatkuvasti?
T. Suomalaisargentiinalainen
En tahdo Nico Rosberg-syndroomaa.
Vähintään toivoisin , että lapseni osaisivat suomen kielen ja tietyn kulttuurin ja historian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska menet ulkonäkösi perusteella varmaan suomalaisesta naisesta. Ap
No en tietenkään mene, mun ulkonäkö on luonnollisestikin kuin eri planeetalta:D
jos kristilliset lämäntavat ohjaavat elämääsi voit vielä päästä pitkälle miten siis on?
Mistä löytyy täyssuomalaisia? Itä- vai länsisuomalaisia?