Mies kuvittelee aina että 20 vuotta nuoremmat naiset osoittavat kiinnostusta jos vähän vilkaisevat
Varmaan katsoo että mitä toi mies oikein tuijottaa
Kommentit (51)
Napsauttamalla linkkiä https://temu.to/m/ue7jay51pqf saat 💰100€:n kuponkipaketin!
Toinen yllätys sinulle! Napsauta https://temu.to/m/e4zvh8n91sl ansaitaksesi kanssani yhdessä🤝!
En ole ihan nuori enää, mutta voin rehellisesti sanoa että en ole ikinä katsonut 30 vuotta vanhempaa miestä sillä silmällä. Päinvastoin ällöttää ne vanhat papat jotka kuvittelee että on kiinnostunut kun vähän vahingossa katsoo suuntaan. Miksi ihmeessä olisin kun nuorempaakin tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan nuori enää, mutta voin rehellisesti sanoa että en ole ikinä katsonut 30 vuotta vanhempaa miestä sillä silmällä. Päinvastoin ällöttää ne vanhat papat jotka kuvittelee että on kiinnostunut kun vähän vahingossa katsoo suuntaan. Miksi ihmeessä olisin kun nuorempaakin tarjolla?
Anteeksi, siis 20 vuotta piti laittaa! Mutta en tiedä olenko edes 10 vuotta vanhempaa.
Panen nuoria parikymppisiä!
olen 55v mies
Näitä kaikeikäisiä setämiehiä tuolla ulkona liikkuu tiiraamassa nuoria mimmejä. Jos vähän katsot. Niin ovat jo naimisiin menossa.
Mitä tässä oikein pitäisi tehdä?
Kun eivät sedät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
No se on sun ongelma.
Setämiehet haluavat panna. Ei ne teistä ole kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kaikeikäisiä setämiehiä tuolla ulkona liikkuu tiiraamassa nuoria mimmejä. Jos vähän katsot. Niin ovat jo naimisiin menossa.
Mitä tässä oikein pitäisi tehdä?
Kun eivät sedät kiinnosta.
se oli kurjinta kun oli nuori ja hehkee niin vain jotkut papat lähestyi. xD
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
Sinä hienhajuinen ukko et pane ketään. 🤭
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
Oikein!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
Panee se. Raivolla antaa kyytiä.
Eli mies ei saa katsoa tyttöjä, jotka katsovat häntä?? En usko , että maailma paranee sillä. Antakaa setien ja tyttöjen katsella mitä haluavat. Itselläni on pyöreät muodot ja ne vetoaa juurin nuoriin tyttöihin ja poikiin. Siis ei himottavasti vaan hauskana yksityiskohtana
mies 50
Eikö monet naiset tee aloitteita juuri tuolla tavalla vilkuilemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
On tuossa sen verran perää että on todettu miehen markkina-arvon nousevan viidenkympin tuntumassa.
eihän sitä tarvi kuin parveeltaan katsella pihalle kun ollaan jo huutamassa mitä sä kyttäät! kyllä sitä saa ulos katsella! eivät ole nykynuoret ja lapset tottuneet siihen ettei kaikki tuijota puhelinta! etenkään ikäihmiset! kuvittelette liikoja nuoret!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne papat sellaista kuvittele jos satut vilkaisemaan, se on vain oma prinsessaharhasi.
5-kymppinen jos parikymppisiä, niin ei se niistä ole kiinnostunut.
Parikymppiset naiset ovat hyvin harhaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
On tuossa sen verran perää että on todettu miehen markkina-arvon nousevan viidenkympin tuntumassa.
Kuinka harhainen pitää olla, että luulee nuorten naisten kiinnostuvan 50-kymppisistä. Elävät erilaisessa todellisuudessa eivätkä kiihota yhtään ulkoisesti. Ei voi käydä keikoilla jne. jonkun sedän kanssa.
🤮