Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, ja nyt mies laittoi 2800 euron "laskun" ravintolaruuista ja tavarasta, joita hän on ostanut minulle

Vierailija
12.09.2022 |

Sain WhatsAppilla peräti 89 kuvaa kuiteista, jotka kaikki oli ravintolaruuista, jotka hän oli tarjonnut. Lisäksi tähän 2800 euroon sisältyi käytetty iPad, jonka hän antoi minulle ja n. 140 euron lenkkarit, jotka hän osti minulle yllätyksenä.

Tilanne on sikäli erityisen naurettava, että mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan.

No, miestä odottaa kiva pieni yllätys. Setäni on nimittäin lakimies, ja hän sanoi, että jos mies ei suostu luopumaan naurettavasta vaateestaan, häntä odottaa pian kolmen vuoden maksamattomat osuudet yhtiövastikkeesta. Todennäköisesti emme kuitenkaan noteeraa tuota naurettavaa WA-tulvaa millään tavalla, vaan blokkaan luuserin numeron ja kaikki somekanavat, joiden kautta hän voisi ottaa yhteyttä.

Oliko tämä pikkumaisuuden huipentuma vai onko joku kenties palstalta kohdannut vielä naurettavampaa käytöstä?

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kirjoitan kaikkiin tyttöystäväni tilille siirtäminen rahoihin kommentiksi sanan laina. Ei jää siihen epäselvyyttä mistä rahasiirrossa oli kyse kun erotaan. Koskaan en siis maksa itse, vaan jos pyytää minua ostamaan jotain hänelle, niin hän saa ostaa (mun lainalla).

Miksi siirrät (kuvitellun) tyttöystävän tilille rahaa?

Vierailija
162/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestä, joka ruikutti jääneensä tappiolle "maksettuaan yksin asuntolainaamme 10 vuotta".

Hän unohti aktiivisesti sen, että minä maksoin kaikki sähköt, lämmityksen, vedet, jätevedet, jätehuollon jne juoksevat asumismenot. Minäpä sen talonkin rakensin, ei hän.

Maksoin suhteessa enemmän kuin hän ja välillä absoluuttisestikin, kun hän tienasi kuusi, seitsemän kertaa niin paljon kuin minä. Mulla meni kaikki, hän säästi ja sijoitti.

Ja varmaan edelleen valehtelee itselleen asiasta.

Mikä tekee suomalaismiehestä tällaisen henkisen ja aineellisen kitupiikin, jonka kanssa omat lapsetkaan eivät halua olla missään tekemisissä? Mitä vaille ne on lapsena jääneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kirjoitan kaikkiin tyttöystäväni tilille siirtäminen rahoihin kommentiksi sanan laina. Ei jää siihen epäselvyyttä mistä rahasiirrossa oli kyse kun erotaan. Koskaan en siis maksa itse, vaan jos pyytää minua ostamaan jotain hänelle, niin hän saa ostaa (mun lainalla).

Niin moottori-Marilyn vaikuttaa aidommalta. Avasin hänelle oman tilin.

Vierailija
164/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka helvetin urpo säilyttää kaikki kuittinsa? Ei voi olla kaikki murot kulhossa tuolla kaverilla. Yks narskuiluun taipuvainen exä yritti samaa, uhkailtuaan ensin itsemurhalla, jos jätän. En välittänyt asiasta mitään, koska ei vaateella ollut mitään perusteita. Omasta halustaan oli vienyt ulos syömään jne. En minä ollut sitä pyytänyt, eikä asiasta oltu mitään sovittu, joten...typerä on, jos kuvittelee tuolla saavansa jotain.

Vierailija
165/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa vitonen ja sano että se on käypä hinta huonosta seksistä.

Vierailija
166/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja eikä laina.

Vierailija
167/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista käyttäytymistä jokaiselta osapuolelta. Erityisesti ihmetyttää lakimiessedän lapsellisuus.

Keksityt lakimiessedät ovat yleensä lapsellisia.

Vierailija
168/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita miehelle lasku tavarasta, jota hän on saanut. 200 euroa per kerta.

Näistä pitää sitte maksella verot jos rahaa tulee

Vierailija
169/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Kolmella tonnilla olisi saanut hyviä kyytejä hommat osaavalta, miehiä ymmärtävältä, herkulta.

Vierailija
170/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi tuttavalle.Mies hausi erota ja valitti kuinka paljon on laittanut toisen eteen rahaa. Nyt sattui nainenkin olemaan "pihi" ja säästi kaikki kuitit. Mies oli velkaa naiselle 100 euroa. Esirippu alas!

Vierailija
171/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Kolmella tonnilla olisi saanut hyviä kyytejä hommat osaavalta, miehiä ymmärtävältä, herkulta.

Tyhmä nainen

Kolmen tonnin lasku ja huonoja panoja perusjampalta. Olisi saanut ilmaiseksi kunnon kyytejä ja ei olisi tarvinnut katsoa jotain p a s k a a.

Vierailija
172/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestä, joka ruikutti jääneensä tappiolle "maksettuaan yksin asuntolainaamme 10 vuotta".

Hän unohti aktiivisesti sen, että minä maksoin kaikki sähköt, lämmityksen, vedet, jätevedet, jätehuollon jne juoksevat asumismenot. Minäpä sen talonkin rakensin, ei hän.

Maksoin suhteessa enemmän kuin hän ja välillä absoluuttisestikin, kun hän tienasi kuusi, seitsemän kertaa niin paljon kuin minä. Mulla meni kaikki, hän säästi ja sijoitti.

Ja varmaan edelleen valehtelee itselleen asiasta.

Mikä tekee suomalaismiehestä tällaisen henkisen ja aineellisen kitupiikin, jonka kanssa omat lapsetkaan eivät halua olla missään tekemisissä? Mitä vaille ne on lapsena jääneet?

Edes lapsen menoja ei makseta. Sitten pappoina ihmetellään kun lapset ei välitä ja käy katsomassa ja hoitamassa.

Vierailija
173/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän pyytää minua ostamaan jotain mitä ei mielestäni tarvita.

Opin tämän aikanaan veljeni tyttöystävältä. Veljeni oli melkoinen lokki, joten hänen tyttöystävä kirjasi kaiken veljelleni ostetun vihkoon. Kun ero tuli, niin tyttöystävä lähetti laskun.

Vierailija
174/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nolo lakimies-setä sinulla jos luulee, että voisit saada jälkikäteen yhtiövastikkeita, jos sen maksamisesta ei ollut mitään sopimusta. Vaatimus on yhtä naurettava kun miehen vaatimus. Onneksi en tunne teitä.

Oliko jokin sopimus, että syö lounaan ja sitä karhutaan vuosien päästä?

Vierailija
175/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tästä puhutaan. Ilmaisia lounaita ei ole.

Ilmeisesti kuitenkin ilmaisia asuntoja on. AP

Olet sinäkin ollut aika outo, jos et potkinut miestä mäkeen, vaan annoit kolme vuotta asua ilmaiseksi ja valehdella sinulle, että joo joo kyllä kohta maksan. 

Vierailija
176/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä avopuolisollani on ollut tämmöisiä exiä ei vain yksi, vaan kaksi kappaletta ja hänelle on jäänyt niistä jotkut traumat.

Kyllä vituttaa välillä kun koittaa tarjota ulkona illallisen tai ostaa jonkun lahjan ja toinen ei meinaa huolia niitä millään, kaikki antamani korutkin on kaapissa paketissa varmaan siltä varalta että alan joskus perimään niitä takaisin 😄

Vierailija
177/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä nainen

Kolmen tonnin lasku ja huonoja panoja perusjampalta. Olisi saanut ilmaiseksi kunnon kyytejä ja ei olisi tarvinnut katsoa jotain p a s k a a.

Jamali anta huva kuuti valkoinen lihava tütto. 

Vierailija
178/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis väittää sinun olleen maksettua seksiseuraa. Haasta kunnianloukkauksesta! Ja petoksen yritys vielä päälle.

Vierailija
179/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä pitää sitte maksella verot jos rahaa tulee

Tästä ,siis yhdestä "tavarasta".

Vierailija
180/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voisi esittää samaa vaatimusta naiselle? Kyllä se ainakin meillä on kotona niin päin, että nainen saa munaa ja mies antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan