Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, ja nyt mies laittoi 2800 euron "laskun" ravintolaruuista ja tavarasta, joita hän on ostanut minulle

Vierailija
12.09.2022 |

Sain WhatsAppilla peräti 89 kuvaa kuiteista, jotka kaikki oli ravintolaruuista, jotka hän oli tarjonnut. Lisäksi tähän 2800 euroon sisältyi käytetty iPad, jonka hän antoi minulle ja n. 140 euron lenkkarit, jotka hän osti minulle yllätyksenä.

Tilanne on sikäli erityisen naurettava, että mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan.

No, miestä odottaa kiva pieni yllätys. Setäni on nimittäin lakimies, ja hän sanoi, että jos mies ei suostu luopumaan naurettavasta vaateestaan, häntä odottaa pian kolmen vuoden maksamattomat osuudet yhtiövastikkeesta. Todennäköisesti emme kuitenkaan noteeraa tuota naurettavaa WA-tulvaa millään tavalla, vaan blokkaan luuserin numeron ja kaikki somekanavat, joiden kautta hän voisi ottaa yhteyttä.

Oliko tämä pikkumaisuuden huipentuma vai onko joku kenties palstalta kohdannut vielä naurettavampaa käytöstä?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvita mitään lakimiestä. Et vaan maksa laskua.

Kohtuullista kuitenkin palauttaa ne kuluneet ja haisevat lenkkarit. Voi mies nuuhkia niistä virikettä yksinäisten iltojensa tumputussessioihin.

Vierailija
22/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuohon tarvitse mitenkään reagoida. Numero vaan estoon ja sillä sipuli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisuudessa käske miesten työntää raha ja lahja minne aurinko ei paista. Miehen ei pidä antaa maksaa.

Vierailija
24/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin entinen miesystävä ilmoitti eron jälkeen, että olen hänelle useamman tuhannen velkaa. Kyseessä oli aikanaan yhdessä hankitut tavarat, jotka mies vaatimalla vaati että maksaa itse. En ikinä ole tykännyt että toinen maksaa, joten väkisin yritin aina maksaa osuuteni mutta mies kielsi. Itse halusi maksaa ja karhusi sitten eron jälkeen takaisin :D

Parasta oli kun vei ostamansa riisit ja pastat kuivakaapista. Kyllä, parin euroa maksaneet makaronit ja riisit vei mukanaan koska "mähän nämä maksoinkin".

Vierailija
25/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo laskut kolmen vuoden ajalta?

Todella vähän on mies naiseensa rahaa laittanut.

Minä olen parisuhteessa naiseeni panostanut ainakin kymmenkertaisesti tuon ja ihan sen kummemmitta, tykkään naiseni hemmottelusta.

M

Vierailija
26/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä tuli vielä kymmenen vuoden päästä kinuamaan työkaluja, jotka oli lähtiessään jättänyt autotalliin.

Mun eksä seitsemäntoista vuoden jälkeen (ei yhteisiä lapsia) otti yhteyttä, miten olen käyttänyt häntä taloudellisesti hyväkseni. Hän itse oli umpipihi ja maksoin paljon yhteisiä asioitamme yksin.

Ap, laita sun eksälle viesti, ettet enää vastaa hänelle ja sitten blokki.

Vierailija
27/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko laskussa huomioitu miehen oma osuus ruuista?

Vierailija
28/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään miestä ole ollut.

Jatka vaan satuilua.

Vierailija
29/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun huonoin provo :(

Vierailija
30/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo laskut kolmen vuoden ajalta?

Todella vähän on mies naiseensa rahaa laittanut.

Minä olen parisuhteessa naiseeni panostanut ainakin kymmenkertaisesti tuon ja ihan sen kummemmitta, tykkään naiseni hemmottelusta.

M

Suomalainen mies kokee ostavansa naisen ravintola- ja kahvila maksujen hinnalla..

Vierailija
31/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo ei näytäkään maistuvan maailman etuoikeutetuimmassa asemassa vuosimiljardien ajan olleelle ja toisia hyväksikäyttäneelle minäminäfeministille!

Yhtiövastike 2 vuoden ja 11 kk ajalta (274 €/kk ja siitä puolet) on kuitenkin reilusti enemmän kuin 2800 €. AP

Miksi vain vastike?Lisää käypä "vuokra".

Vierailija
32/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tästä puhutaan. Ilmaisia lounaita ei ole.

Ilmeisesti kuitenkin ilmaisia asuntoja on. AP

"..mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan."

Tuo on ollut lähtökohtaisesti naurettava järjestely. Viimeistään kahden kuukauden yhdessäasumisen jälkeen olisi pitänyt tehdä selväksi nuo raha-asiat kuten yhtiövastikkeen maksaminen. Mies oli ilmeisesti asunnoton ja rahaton pummi?

Vierailija
33/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin varmaan iPadin ja lenkkarit laatikkoon ja postittaisin ukolle takaisin, ilman suurempia kääreitä, jos menee kuljetuksessa rikki, se on voi voi. Ja sen laskun tosiaan niistä maksamattomista yhtiövastikkeen osuuksista. Ja sitten kaikki yhteydet kiinni. Toki ensin laitaisin viestiä yhteisille ystäville ja kertoisin kummoinen kultakimpale on kyseessä.

Vierailija
34/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käyttäytymistä jokaiselta osapuolelta. Erityisesti ihmetyttää lakimiessedän lapsellisuus.

Vierailija
35/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä ole tarjonnut miehelle ravintolaruokia ja ostanut hänelle lenkkareita lahjaksi? Naiset ovat juuri tuollaisia. 

Vierailija
36/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko laskussa huomioitu miehen oma osuus ruuista?

Plus miehen osuus sähkö- ja vesilaskuista, netinkäytöstä ja mahdollisista tv:n maksukanavista.

Vierailija
37/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin varmaan iPadin ja lenkkarit laatikkoon ja postittaisin ukolle takaisin, ilman suurempia kääreitä, jos menee kuljetuksessa rikki, se on voi voi. Ja sen laskun tosiaan niistä maksamattomista yhtiövastikkeen osuuksista. Ja sitten kaikki yhteydet kiinni. Toki ensin laitaisin viestiä yhteisille ystäville ja kertoisin kummoinen kultakimpale on kyseessä.

Eipäs. Välitön blokki. Kuten sanottu, jos alkaisi Itä-Euroopassa vaatimaan lahjojaan takasin nainen naurahtaisi ja estäisi. Idässä päin sentään on tapana ostella lahjoja.

Vierailija
38/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia luusereita sitä pitää olla, onneksi jätit sen.

Vierailija
39/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä ole tarjonnut miehelle ravintolaruokia ja ostanut hänelle lenkkareita lahjaksi? Naiset ovat juuri tuollaisia. 

Miksi ukot ite varta vasten ottaa lahjoja kinuvia naisia? Täälläkin kuolataan nimenomaan slaavinaisia. Et ota vaativaa naista.

Vierailija
40/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään palautuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme