Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8075)

Vierailija
7941/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä että jos joku sanoo jotain mikä ei miellytä "RJ on ällö, Hope on turha" ym. niin ne voi vaan ohittaa. Ei huomiota niin keskustelu jatkuu kivana. Itselle ainakin sama jos joku ei jostain tykkää, voin kertoa vaan omia mielipiteitäni ja kuvioiden pohdiskelua.

Vierailija
7942/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä että jos joku sanoo jotain mikä ei miellytä "RJ on ällö, Hope on turha" ym. niin ne voi vaan ohittaa. Ei huomiota niin keskustelu jatkuu kivana. Itselle ainakin sama jos joku ei jostain tykkää, voin kertoa vaan omia mielipiteitäni ja kuvioiden pohdiskelua.

Hyvä vinkki, kannatan.

Ja siitä sitten kerronkin samantien, että itse en ole ikinä tykännyt Sheilasta. Joku siinä tyypissä tökkii ja pahasti enkä tarkoita edes niitä sen hirmutekoja. Silti jostain syystä tunsin sympatiaa sitä kohtaan, kun Sheila älysi, että Deaconilla on toinen nainen ja vieläpä Taylor jota hän oli itsekkin juossut kiittelemässä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7943/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin oletin, kun oman mielipiteeni sanoin. En haukkunut edes ulkonäköä, vaan käsikirjoittajan luomaa hahmoa. Muut mollaavat naamaa, ja se on tietty ok. Lisäksi tietenkin se kommentoija, jonka mielipide ei miellytä, solvataan kunnolla, esim. "Olet yksinkertainen, etkä tajua, et yleensä taida tietää mitään, oletko kännissä, ota lääkkeet" jne. Tällaista räkytystä joka väliin. Joku taitaa luulla istuskelevansa omassa olkkarissaan, ja raivoaa, kun muut uskaltaa tulla reviirilleen.

Vierailija
7944/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, LOPETA nyt jo tuon saman asian jankkaaminen sadannen kerran!!! Jos tämä sarja ja tämä keskustelu on sulle liian vaikea pala, niin mene pois, ole kiltti. Anna meille muille rauha keskustella ilman, että joka väliin ilmestyy tuo sama valitusvirsi. 

Vierailija
7945/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin superkyllästynyt Electraan.

Vierailija
7946/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin oletin, kun oman mielipiteeni sanoin. En haukkunut edes ulkonäköä, vaan käsikirjoittajan luomaa hahmoa. Muut mollaavat naamaa, ja se on tietty ok. Lisäksi tietenkin se kommentoija, jonka mielipide ei miellytä, solvataan kunnolla, esim. "Olet yksinkertainen, etkä tajua, et yleensä taida tietää mitään, oletko kännissä, ota lääkkeet" jne. Tällaista räkytystä joka väliin. Joku taitaa luulla istuskelevansa omassa olkkarissaan, ja raivoaa, kun muut uskaltaa tulla reviirilleen.

Ulkonäön mollaaminen ei ole ok, tämä on sanottu jo ties kuinka monta kertaa.

Eikä kukaan täällä ole sulle räkättänyt tai raivonnut mitään, sä luet omiasi rivien välista aika surkealla menestyksellä.

Vierailija
7947/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tässä mieleen nyt kun seuraava sukupolvi Electran myötä aloitti tän vaihdetaan puolisoa lennossa leikin, eli vehtaa Willin ja RJ kanssa vuoron perään, että kuvio oli tylsä jo aikoinaan Brooke-Ridge-Taylor suhdesopan kanssa.

Hetken ehti jo huokasta helppoa kun se loppui, niin nyt taas sama kuvio nuoremmilla näyttelijöillä :( 

Mä jos olisin tilanteessa, että mun mies hyppäis exän lakanoiden väliin niin takaisin ei olis tulemista! Se olis loppu kerrasta, saati sitten vuosien ees taas loikkimista naisesta toiseen. Jaiks.

Suostuisitteko te moiseen? 

Jo ainakin kolmas ellei 4. sukupolvi, Brooke vehtasi Ridgen, Thornen, Nickin ja isä Ericin kanssa.

Hope ja Steffy Liamin kanssa. Brooke teki lapsen tyttärensä Bridgetin miehen kanssa.

Nyt sitten lisää samaa. Aina kuitenkin vaihdetaan partneria perheen sisällä. Näille ei tule mieleen että Los Angelesista löytyisi muitakin ihmisiä.

Totta nuo, vaan mä tarkoitin kyllä vain tota, että ei osaa päättää kahden eri ihmisen välillä. Hope-Steffy-Liam kuviossa oli sitä samaa, mutta se ei mennyt niin pahaksi kuin ap trio Brooke-Ridge-Taylor joka vaihtaminen jatkui vuosia. Mä en ikinä ottais takaisin miestä joka lähti toisen naisen kanssa. 

Enkä kyllä Willinä huolis enää Electraa jonkun RJ jälkiliukkailla, hyi ja yök.

Jos joku toinen kiinnostelee enemmän kuin se olemassa oleva suhde, niin anti mennä sen tuuliviirin, eikä tosiaan takas pitäisi enää ottaa. Willin pitäis vuorostaan latoa pöytään säännöt, että joko katkaiset kaiken yhteyden RJ:n kanssa tai meidän suhde on lopullisesti ohi!

Millä jälkiliukkailla? Ei ne ole seksiä harrastaneet.

Spoiler!!!!!!!!!!!!!

Itseasiassa ovat kyllä. RJ onnistui manipuloimaan Electran Williä vastaan ilkeillä puheillaan ja päätyivät sitten vällyjen väliin. Onnistui tämä ilkimys myös manipuloimaan Willin lyömään itseään ja näytteli oscarin arvoisesti Electran edessä, että muka sattui joten peli oli selvä. 

Kunnon sukuriita repeää tästä episodista ja ainakin toistaiseksi Willin ja Electran juupas eipäs leikki on loppu. 

Jos olisin Will niin en Todellakaan ottais Electraa enää ikinä takaisin RJ:n jäljiltä.

No eipä tarvi kattoo, ällöttää jo valmiiksi, hyvä kun kerroit. Se omahyväinen ilme jo itsessään suorastaan houkuttaa tirvaisemaan, näin rauhallisenkin ihmisen.

Eipä ole Electralla kivat tulevaisuuden näkymät, jos Brooken miniäksi päätyy, ja Taylor, Sheila, Deacon, Steffy, Brooke -riitaa, väärinkäsityksiä, itsekkyyttä jne saa kokea. Jähmettyy tuohon samaan ilkeyden ja valheen pesään. Onneksi Katie lähti omilleen.

Mulla ihan sama. Harvoin mikään fiktiivinen sarjahahmo ärsyttää niin pahasti kuin nyt tää RJ. Mä näen punaista pelkästä sen naamasta. Toinen on Electra. Toki Electra on vielä nuori ja tyhmä, ilman mitään selkärankaa, mutta pitäis kyllä osata saada suu auki ja sanoa, että älä viitsi puhua pahaa mun miehestä koko ajan!

RJ tuli, näki serkun tyttöystävän ja ilman mitään moraalia alkoi jahdata. Tuollaiset niljakkaat lierot jotka luikertelee elämässä eteenpäin muita mustamaalaammalla ja polkemalla alas inhottaa mua enenmmän kuin mikään muu ihmistyyppi! :# Pitäis päräjät ihan muilla avuilla kuin toisia lyttäämällä! Oikeassa elämässä tuollainen tyyppi saisi mun kiinnostuksen sammumaan alta aikayksikön. Eli Electrassa ihan yhtä paljon syytä. Toinen puhuu pahaa sen poikaystävästä ja tytteli kuuntelee korvat höröllä ja imee joka sanan kuin sieni. 

RJ:n hahmo on kyllä sellainen mulkvisti, että välillä meinaa unohtua se, että tää on vaan fiktiosarja ;)

Toivottavasti käsikirjoittajat antais Willille jo vähän armoa ja kirjoittais sen yhteen Dylanin kanssa. Se tyttö kun palvoo maatakin Willin jalkojen alla. 

Sun mielestä on moraalitonta, kun RJ alkoi jahtaamaan serkkunsa tyttöystävää mutta sen sä hyväksyt, että Dylan alkoi "palvomaan maata" frendinsä poikaystävän alla?😇

Olen eri mutta onhan noissa vissi ero. Molemmat ovat ihastuneita, niin voi käydä kelle vain,  mutta vain toinen alkaa jahdata ja rikkoa ihastuksen suhdetta.

Tämä! Kuin yö ja päivä! Dylan ei ole sanonut yhtä ainoaa pahaa sanaa Electrasta, päinvastoin. Kiero-liero RJ taas ei mitään muuta tee kuin haukkuu Williä ja Willin perhettä. Koittaa sillä tavoin kiillottaa omaa kuvaansa mikä mun mielestä on todella vastenmielistä.

Vähän ot mutta tuohon törmää myös yritysmaailmassa. Meillä on sellainen linja, että jos joku tulee työhaastatteluun ja alkaa haukkua entistä työnantajaa niin se oli sitten siinä. Ihminen joka pursuu negaa ja jolla ei ole kuin pahaa sanottavaa, sata varmasti aikanaan haukkuisi myös tämän työnantajan. Siksikin kannattaisi varoa tuota, että pyrkii eteenpäin elämässä pahoilla puheilla. Ei sopivaa, ei sopivaa ollenkaan! Not proper, not proper at all.

Jos te kerran olette huono työnantaja, niin totta hitossa teidät saa haukkua.. Olisitte hyviä, niin ei tarvitsisi pelätä jälkeenpäin. 

Lukutaito, missä lienet?

Jos ihminen menee työhaastatteluun ja haluaa saadakin sen työpaikan, kannattaa jättää ne haukkumiset väliin.

Vierailija
7948/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä koen sen Dylanin kans kieroilijana.Toivon, ettei ainakaan Willin kanssa päädy yhteen."

Mitä hienoa Willissä on, että sen pitäisi saada hyvä tyttöystävä? Kieroili Electran sänkyyn kanssaan ja pisti Dylanin tämän edelle. 

Kannattaa muistaa, että näiden nuorten suhdesotkut eivät olevain Ivy-tädin syytä. Alkusyy oli siinä, etteivät sen paremmin Dylan kuin Willikään voineet noudattaa Electran pyyntöä pysytellä erossa toisistaan. Will se vaan kallisteli päätään, kun häntä pyydettiin valitsemaan kumman kanssa haluaa olla. 

Electra tarvitsi asunnon. Autossa asuminen ei ole yhtään kivaa, kuten hän Electralle kuvaili.

Vierailija
7949/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tässä mieleen nyt kun seuraava sukupolvi Electran myötä aloitti tän vaihdetaan puolisoa lennossa leikin, eli vehtaa Willin ja RJ kanssa vuoron perään, että kuvio oli tylsä jo aikoinaan Brooke-Ridge-Taylor suhdesopan kanssa.

Hetken ehti jo huokasta helppoa kun se loppui, niin nyt taas sama kuvio nuoremmilla näyttelijöillä :( 

Mä jos olisin tilanteessa, että mun mies hyppäis exän lakanoiden väliin niin takaisin ei olis tulemista! Se olis loppu kerrasta, saati sitten vuosien ees taas loikkimista naisesta toiseen. Jaiks.

Suostuisitteko te moiseen? 

Jo ainakin kolmas ellei 4. sukupolvi, Brooke vehtasi Ridgen, Thornen, Nickin ja isä Ericin kanssa.

Hope ja Steffy Liamin kanssa. Brooke teki lapsen tyttärensä Bridgetin miehen kanssa.

Nyt sitten lisää samaa. Aina kuitenkin vaihdetaan partneria perheen sisällä. Näille ei tule mieleen että Los Angelesista löytyisi muitakin ihmisiä.

Totta nuo, vaan mä tarkoitin kyllä vain tota, että ei osaa päättää kahden eri ihmisen välillä. Hope-Steffy-Liam kuviossa oli sitä samaa, mutta se ei mennyt niin pahaksi kuin ap trio Brooke-Ridge-Taylor joka vaihtaminen jatkui vuosia. Mä en ikinä ottais takaisin miestä joka lähti toisen naisen kanssa. 

Enkä kyllä Willinä huolis enää Electraa jonkun RJ jälkiliukkailla, hyi ja yök.

Jos joku toinen kiinnostelee enemmän kuin se olemassa oleva suhde, niin anti mennä sen tuuliviirin, eikä tosiaan takas pitäisi enää ottaa. Willin pitäis vuorostaan latoa pöytään säännöt, että joko katkaiset kaiken yhteyden RJ:n kanssa tai meidän suhde on lopullisesti ohi!

Millä jälkiliukkailla? Ei ne ole seksiä harrastaneet.

Spoiler!!!!!!!!!!!!!

Itseasiassa ovat kyllä. RJ onnistui manipuloimaan Electran Williä vastaan ilkeillä puheillaan ja päätyivät sitten vällyjen väliin. Onnistui tämä ilkimys myös manipuloimaan Willin lyömään itseään ja näytteli oscarin arvoisesti Electran edessä, että muka sattui joten peli oli selvä. 

Kunnon sukuriita repeää tästä episodista ja ainakin toistaiseksi Willin ja Electran juupas eipäs leikki on loppu. 

Jos olisin Will niin en Todellakaan ottais Electraa enää ikinä takaisin RJ:n jäljiltä.

No eipä tarvi kattoo, ällöttää jo valmiiksi, hyvä kun kerroit. Se omahyväinen ilme jo itsessään suorastaan houkuttaa tirvaisemaan, näin rauhallisenkin ihmisen.

Eipä ole Electralla kivat tulevaisuuden näkymät, jos Brooken miniäksi päätyy, ja Taylor, Sheila, Deacon, Steffy, Brooke -riitaa, väärinkäsityksiä, itsekkyyttä jne saa kokea. Jähmettyy tuohon samaan ilkeyden ja valheen pesään. Onneksi Katie lähti omilleen.

Mulla ihan sama. Harvoin mikään fiktiivinen sarjahahmo ärsyttää niin pahasti kuin nyt tää RJ. Mä näen punaista pelkästä sen naamasta. Toinen on Electra. Toki Electra on vielä nuori ja tyhmä, ilman mitään selkärankaa, mutta pitäis kyllä osata saada suu auki ja sanoa, että älä viitsi puhua pahaa mun miehestä koko ajan!

RJ tuli, näki serkun tyttöystävän ja ilman mitään moraalia alkoi jahdata. Tuollaiset niljakkaat lierot jotka luikertelee elämässä eteenpäin muita mustamaalaammalla ja polkemalla alas inhottaa mua enenmmän kuin mikään muu ihmistyyppi! :# Pitäis päräjät ihan muilla avuilla kuin toisia lyttäämällä! Oikeassa elämässä tuollainen tyyppi saisi mun kiinnostuksen sammumaan alta aikayksikön. Eli Electrassa ihan yhtä paljon syytä. Toinen puhuu pahaa sen poikaystävästä ja tytteli kuuntelee korvat höröllä ja imee joka sanan kuin sieni. 

RJ:n hahmo on kyllä sellainen mulkvisti, että välillä meinaa unohtua se, että tää on vaan fiktiosarja ;)

Toivottavasti käsikirjoittajat antais Willille jo vähän armoa ja kirjoittais sen yhteen Dylanin kanssa. Se tyttö kun palvoo maatakin Willin jalkojen alla. 

Sun mielestä on moraalitonta, kun RJ alkoi jahtaamaan serkkunsa tyttöystävää mutta sen sä hyväksyt, että Dylan alkoi "palvomaan maata" frendinsä poikaystävän alla?😇

Olen eri mutta onhan noissa vissi ero. Molemmat ovat ihastuneita, niin voi käydä kelle vain,  mutta vain toinen alkaa jahdata ja rikkoa ihastuksen suhdetta.

Tämä! Kuin yö ja päivä! Dylan ei ole sanonut yhtä ainoaa pahaa sanaa Electrasta, päinvastoin. Kiero-liero RJ taas ei mitään muuta tee kuin haukkuu Williä ja Willin perhettä. Koittaa sillä tavoin kiillottaa omaa kuvaansa mikä mun mielestä on todella vastenmielistä.

Vähän ot mutta tuohon törmää myös yritysmaailmassa. Meillä on sellainen linja, että jos joku tulee työhaastatteluun ja alkaa haukkua entistä työnantajaa niin se oli sitten siinä. Ihminen joka pursuu negaa ja jolla ei ole kuin pahaa sanottavaa, sata varmasti aikanaan haukkuisi myös tämän työnantajan. Siksikin kannattaisi varoa tuota, että pyrkii eteenpäin elämässä pahoilla puheilla. Ei sopivaa, ei sopivaa ollenkaan! Not proper, not proper at all.

Jos te kerran olette huono työnantaja, niin totta hitossa teidät saa haukkua.. Olisitte hyviä, niin ei tarvitsisi pelätä jälkeenpäin. 

Sulla taisi mennä kokonaan ohi se pointti mikä tuossa oli, jonka ymmärtää jos on vähänkin tietoa (työ)elämästä ja käytöstavoista. 

Ihminen joka menee haastatteluun puhumaan pahaa edellisestä työnantajasta ei anna hyvää kuvaa itsestään! Useimmiten käykin niin, että kun tehdään tarkitus ed. työnantajalta selviää hakijasta jos jonkinlaista asennevammaa, töiden laiminlyöntiä ym. joita koitetaan peitellä haukkumalla miten huono työpaikka olikin...

Ei liity enää otsikon aiheeseen tuo ylläoleva, mutta RJ tekee ihan samaa, toisen jatkuvalla mustamaalauksella ja pahan puhumisella yrittää kieroilla eteenpäin. 

"Sulla taisi mennä kokonaan ohi se pointti mikä tuossa oli, jonka ymmärtää jos on vähänkin tietoa (työ)elämästä ja käytöstavoista. 

Ihminen joka menee haastatteluun puhumaan pahaa edellisestä työnantajasta ei anna hyvää kuvaa itsestään!"

Ei mennyt yhtään pointti ohi., mutta sinulta taisi mennä. Jos joku haukkuu ex-työpaikkaansa, niin varmaa on, että haukkumisessa on ainakin puolet totta. Kukaan ei nimittäin hauku työpaikkaansa, jos siellä meni kaikki hyvin. Tästä taas seuraa, että jos sinun työpaikkaasi haukutaan, niin silloin siellä on tehty jotain väärin.  

Sinä voit toki omassa päässäsi päättää, että haukkuminen kertoo huonoa haukkujasta, koska joku on sinulle sellaisen fraasin opettanut, etkä ajattele omilla aivoillasi. Minä taas päätän, että haukkuminen kertoo huonoja kyseisestä työpaikasta. 

Ei todellakaan ole varmaa, että puolet haukunnasta on totta.

Potkut saanut voi haukkua ex-firmaa ihan vaan katkeruuttaan tai vierittääkseen potkujen syyn työpaikalle.

Vierailija
7950/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, näkyy taas riidanhaastaja palanneen ja iltapalaksi on vetästy kupillinen ärripurri-muroja. Miten joku jaksaa olla aina noin ärhäkkä ja pahantuulinen? Ihan periaatteesta pitää alkaa vängätä vastaan. No, onnea vaan valitsemallesi tielle, koska fiksusti ja asiallisesti käyttäytyvät työnhakijat menee aina pää punasena negatiivista shaibaa tuuttaavien edelle...Ja muutenkin elämässä fiksut pärjää paremmin kaikessa.

Ilmeisesti mikä tahansa aihe on sopiva riidanhaastoon.

Vierailija
7951/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, LOPETA nyt jo tuon saman asian jankkaaminen sadannen kerran!!! Jos tämä sarja ja tämä keskustelu on sulle liian vaikea pala, niin mene pois, ole kiltti. Anna meille muille rauha keskustella ilman, että joka väliin ilmestyy tuo sama valitusvirsi. 

Ohita sinä muiden keskinäinen mielipiteidenvaihto. Sinulle en sanonut yhtään mitään. Olet tosiaan kuin kotonasi täällä hääräilemässä ja muita pois ajamassa. On siinä melkoinen röyhkimys, huutelee mu9ita ihmisiä oman käskynsä mukaan poistumaan. Kaikkea sitä saa lukeakin. Minä en lähde yhtään mihinkään, ja tarvittaessa toistan sanomani juuri sinulle niin monta kertaa, että jätät muut rauhaan! Vedä jotain muuta valitusvirttä välillä, tämä on yleinen palsta, ei sinun yksityisaluettasi!

Vierailija
7952/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohita sinä muiden keskinäinen mielipiteidenvaihto. Sinulle en sanonut yhtään mitään. Olet tosiaan kuin kotonasi täällä hääräilemässä ja muita pois ajamassa. On siinä melkoinen röyhkimys, huutelee mu9ita ihmisiä oman käskynsä mukaan poistumaan. Kaikkea sitä saa lukeakin. Minä en lähde yhtään mihinkään, ja tarvittaessa toistan sanomani juuri sinulle niin monta kertaa, että jätät muut rauhaan! Vedä jotain muuta valitusvirttä välillä, tämä on yleinen palsta, ei sinun yksityisaluettasi!

Olet varmasti saanut porttikiellon useisiin ravintoloihin elämäsi aikana. Kyllä tuolainen  kännirähisijä erottuu täälläkin. Muut sentään pysyvät asiassa.

Vierailija
7953/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo Electran näyttelijä, siksi kun ei vaan osaa näytellä. Ylidramatisoi kasvojen ilmeitä ja kovin on teennäistä meininkiä. Nuori ja kokematon. Olisivat voineet palkata jonkun oikean näyttelijän, kun hahmolla nyt niin näkyvä rooli. Toinen osaamaton on Willin näyttelijä. Aivan ilmeetön puupökkelö.

Vierailija
7954/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hyppäys taaksepäin siihen muotinäytökseen. Mikähän siinä on, että niillä on aina ollut show stopperina hääpuku? Vaate jota toivon mukaan nainen käyttää vain yhden kerran elämässään.

Ei luulis olevan kauhean iso menekki sellaisella vaatteella. Ja rahan takiahan ne noita tekee, että saavat myytyä tavaraa. Samaten on aina mietityttänyt, että miten voi olla markkinoita pelkille pitkille juhlapuvuille? :O No juu, onhan jenkeissä väkeä, vaan ostaako oikeesti miljoonat naiset joka sesonki uusia pitkiä iltapukuja?

Onneksi Logan lähtee vähän väljemmille vesille suunnittelussa ja tulee useampaan lähtöön vaatetta.

Vierailija
7955/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti saanut porttikiellon useisiin ravintoloihin elämäsi aikana. Kyllä tuolainen  kännirähisijä erottuu täälläkin. Muut sentään pysyvät asiassa.

Ja sitten nimittelyä perään, mielikuvituksen siivin. Miksi sinä et pysy asiassa? Ketjulla on aihe.

Vierailija
7956/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuo Electran näyttelijä, siksi kun ei vaan osaa näytellä. Ylidramatisoi kasvojen ilmeitä ja kovin on teennäistä meininkiä. Nuori ja kokematon. Olisivat voineet palkata jonkun oikean näyttelijän, kun hahmolla nyt niin näkyvä rooli. Toinen osaamaton on Willin näyttelijä. Aivan ilmeetön puupökkelö.

Kun alkaa miettimään niin harva Kaunareissa on mikään hyvä näyttelijä. Puupökkelöistä puheen ollen tulee heti mieleen isukki Bill Spencer.

Vierailija
7957/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni hyppäys taaksepäin siihen muotinäytökseen. Mikähän siinä on, että niillä on aina ollut show stopperina hääpuku? Vaate jota toivon mukaan nainen käyttää vain yhden kerran elämässään."

Onko tuo oikeasti ihmettelyn aihe? Showstopperin tarkoitus on olla näyttävä, joten on ihan ymmärrettävää, ettei se ole arkinen t-paita. USAssa on miljoonia naisia, joten pari neljä kertaa vuodessa esitettävä hääpuku ei mitenkään voi olla liiallista. 

Vierailija
7958/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita vaihtoehtona hääpuvulle? Voisihan se showstopperi olla vaikka (kaukaa haettuna esimerkiksi vain) 4th of july tyyppisille juhlille suunniteltu, kuten meillä kohkataan linnanjuhlien puvuista jne.

Vierailija
7959/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paita vaihtoehtona hääpuvulle? Voisihan se showstopperi olla vaikka (kaukaa haettuna esimerkiksi vain) 4th of july tyyppisille juhlille suunniteltu, kuten meillä kohkataan linnanjuhlien puvuista jne.

No just tämä! Miksi pitää ponkasta jonnekin toiseen ääripäähän?! Pitää vaan päästä sanomaan jotain ikävää joka asiaan. Täällä oli ennen ihan kivaa keskustelua kunnes joku päätti tulla tähän keskusteluun purkamaan omaa pahaa oloaan :(

Mutta joo, mä mietin myös jotain tuollaista juhlapukua useampaan mahdolliseen tilaisuuteen. Eikös jenkeillä ole sen itsenäisyyspäivän lisäksi isompikin juhla kiitospäivä? Ei se näyttävä juhla-asu tarvis välttämättä olla hääpuku. 

Vierailija
7960/8075 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laitettu katsojille jännäksi, kun pitkän tukan varjo näkyi edellisessä jaksossa ja Dylanin kauhistunut huuto. Haluttiin, että jengi luulee Lunan tulleen takaisin. Remy se sitten olikin, kuten täältä on saanut/joutunut aikoja sitten lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi