Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8797)

Vierailija
7681/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsöö jankutusta edellä. - Mä tulin toivomaan, että pliis älkää kommentoiko käyttäen pelkkiä näyttelijöiden siviilinimiä!  Joku tuolla pätee, että tietää näyttelijän nimen, mutta en minä ainakaan niitä ole ulkoa opetellut. Harmittaa kun ei tiedä, kenestä nyt puhutaankaan!  Selkeintä on aina mainita roolin eli hahmon nimi, se on meille kaikille lukijoille tosi selvä.  

Edellä joku muisteli, kuinka 'Nenä' eli Dalphie(kirjoitus?) tuli sarjaan, mutta ei kertonut kuinka se tuli.  Mä en muista, mikä juonen kuvio siinä olikaan. Olis kiva, jos joku kertoisi, mitä siinä tapahtuikaan. Muistan vain että tuli Pariisista uuden tuoksun kanssa. 

Steffy palkkasi Daphnen vokottelemaan Carterin Hopelta. Syynä taisi olla sen hetkinen vallankumous Forrestereilla, kun Carter ja Hope olivat huijanneet muotifirman itselleen. Itse tuoksun kehitteleminen oli pelkkä sivuseikka. 

Olisi hienoa, jos tämä paljastuisi. Juonen kannalta siis.

Alkaa olemaan jo vähän vanha juttu, kun Hope ja Carterkin ovat jo tahoillaan naimisissa.

Mitä sitten?

Ihan sama kuinka vanha juoni on. Jos juoni paljastuu, saadaan Carter ja Nenä eroamaan. 

Se on juonellisesti hieno asia.

Vierailija
7682/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli hauskaa tän päivän jaksossa, kun Dylan sätti RJ:tä. Hienosti pidetty puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RJ oli ennen uutta näyttelijää aika kiltti ja normaali jätkä. Nyt tulee mieleen sellanen hemmoteltu rikas penska joka sanelee töissä toisille että voisit lähteä pois ettei muille tule paha mieli ym. Miten kehtasi sanoa noin Dylanille joka vasta saanu ekan kunnon työn ja oman asunnon. Käsikirjoittajien pitäisi muistaa että millainen hahmo on ennen ollut. 

Aika noloa joo RJ:ltä dissata toista, joka on saanut vasta ekan työn tai asunnon, kun hänelle on kaikki aina annettu silkkihansikkain eikä hänen ole tarvinnut tehdä itse mitään.

Dylan antoikin RJ:n kuulla kunniansa!

Vierailija
7684/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin  ihmetyttää, miksi koetaan tarpeelliseksi arvostella toisten ulkonäköä näin yksityiskohtaisesti. Kun kommentit ovat tyyliä "nenä on tavallinen", "huulet ovat ohuet" tai "lantio on liian kapea", kyse ei enää ole rakentavasta keskustelusta vaan ihmisen ulkonäön arvottamisesta.

Nykyään juuri tällasta pidetään yleisesti huonona käytöstapana. On ymmärretty, että toisten ulkonäön jatkuva arviointi ei ole harmitonta, vaan se ylläpitää ulkonäköpaineita. Kun tavallisia piirteitä kuvataan puutteina, samalla viestitään, että ne ovat jotain, mitä pitäisi korjata. Sen lukee myös ihmiset, joilla on samanlaiset piirteet ,– eivät vain ne julkisuuden henkilöt, joista kirjoitetaan

Julkisuuden henkilöiden työtä, esiintymistä tai tekemisiä voi arvioida ja kritisoida. Mutta miksi heidän kasvonpiirteitään pitäisi arvostella? Mitä lisäarvoa keskusteluun tuo se, että jonkun nenä on liian tavallinen tai huulet liian ohuet?
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta jokaisen kannattaa myös pohtia, että millaista ilmapiiriä omilla kommenteillaan rakentaa. Ulkonäön jatkuva negatiivinen arviointi on yksi niistä asioista, jotka ylläpitää epärealistisia ulkonäköihanteita ja lisäävät paineita niin naisille kuin miehillekin.

Voisitko siirtää tämän myös noihin Martinan ketjuihin :)

En tiedä, mitä ketjua tarkoitat. Mutta olet vapaa kopioimaan tekstin tuosta.

Vierailija
7685/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Heather Tom mikään varsinainen kaunotar ole. Vartalo on jees ja taitaa olla suht pitkäkin, kauniit sääret, mutta taikinaisen oloinen naama, pienehköt silmät syvällä päässä, ohuet huulet, hampaat tietty hoidettu mutta nekään eivät ole hohdokkaat, nenä oikeassa paikassa mutta tavallinen ja vähän peruna, hiukset tekotukkaa, kun oma on hiirenharmaa (Tunteissa ja tuoksuissa näki hyvin, kun oli blondattu ja juurikasvut puskivat läpi, ohuet hiukset oli).

Kun kokonaisuus hiotaan laittamalla, meikillä, lisäkkeillä ja väriaineilla, niin tuollaista jälkeä saadaan, ja voidaan sanoa jopa kauniiksi. Ja todella hyvä näyttelijä on!

Miellyttävän näköinen on silti ja katukuvassa aivan varmasti kääntäisi useammankin pään jossain Helsingin keskustassa.

Analyysisi ei yllätä. Onhan sunkaltaisten mielestä Katien sisko Donnakin tavis ja rumalantioinen, vaikka näyttelijänsä on ihan oikea missi ja malli.

Voi sinua :) Mä olin just se joka tykkää Jenniferistä ja hänen kropastaan. Meni nyt pieleen sun näykkiminen. "Donnasta" näkee että on missi ja malli. Upea vartalo.

Miten meni pieleen "näykkiminen"? Eihän tuo kirjoittaja kirjoittanut nimenomaan susta, vaan teistä toisten nälvijöistä. Ja teitähän tässä ketjussa on ollutkin lukuisia.

"Sunkaltaisten mielestä" eikä edes tunne minua mitenkään. Tämä on näykkimistä. "Minä ja muut munkaltaiset"?? Outo luonnehdinta, yhden mielipiteen perusteella.

Sunkaltainen = netissä toisten ulkonäköjä ylimielisenä kritisoiva henkilö

Ja täällä ei ole muita "munkaltaisia" kuin minä? Miksi sinä luulet, että naiset poistattaa jopa kylkiluitaan ja aloittavat näköjään jo parinkympin saavutettuaan jotkut hoidot ja muokkaukset? No, näyttääkseen kauniilta, tietenkin. 

Mitä ne sitten on, jotka käyvät henkilöön syyttelemällä "sunkaltaisiksi"? Mikä oikeus täällä joillain olisi määrätä muiden sananvapaudesta?

Hänhän käytti sitä sanaa juuri siksi, että niitä sunkaltaisia on täällä niin paljon. Hänen sanansa ei ollut osoitettu juuri sinulle mutta ilmeisesti osui ja upposi.

Olet aika tekopyhä. Kehtaat valittaa naisten ulkonäköpaineista vaikka olet itse aiheuttamassa niitä.

Eiköhän ne ole miehet jotka niitä paineita luovat? Katsovat por..noa ja vaativat esim. isoja rintoja.

Heather Tomista ei nyt vaan millään saa Miss Universumia, vaikka kuinka "minunkaltaisia" täällä lapsellisina räkyttäisitte.

Epäkypsää ja asiatonta. Mitä itse luotte täällä? Mielipiteensä saa sanoa ja jokainen tervepäinen tajuaa tämän. 

Jokainen tervepäinen ja normaalilla itsetunnolla varustettu myös kestää ja sietää vaikka oman ulkonäkönsä luokittelun. Puhutaanhan usein siitä omasta tasosta ja ns. rimasta, minkä voi kumppanilleen asettaa juuri ulkonäön suhteen. Monesti ihmetellään mitä joku "komea insinööri" näkee jossain tavallisen näköisessä naisessa ja päinvastoin. 

Tekopyhää on täällä suunnata hyökkäyksensä yksittäistä kommentoiaa kohtaan, vaikka yhteiskunta on jo täynnä kaikenlaisia vaatimuksia ja painetta.

Entäs Missikilpailut? Ei paineita? Jos asianomaiselta kysyttäisiin, niin sanoisi varmaan itsekin, ettei ole mikään klassinen kaunotar. 

Sarjan nimikin jo taitaa asettaa paineita.

Vierailija
7686/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin  ihmetyttää, miksi koetaan tarpeelliseksi arvostella toisten ulkonäköä näin yksityiskohtaisesti. Kun kommentit ovat tyyliä "nenä on tavallinen", "huulet ovat ohuet" tai "lantio on liian kapea", kyse ei enää ole rakentavasta keskustelusta vaan ihmisen ulkonäön arvottamisesta.

Nykyään juuri tällasta pidetään yleisesti huonona käytöstapana. On ymmärretty, että toisten ulkonäön jatkuva arviointi ei ole harmitonta, vaan se ylläpitää ulkonäköpaineita. Kun tavallisia piirteitä kuvataan puutteina, samalla viestitään, että ne ovat jotain, mitä pitäisi korjata. Sen lukee myös ihmiset, joilla on samanlaiset piirteet ,– eivät vain ne julkisuuden henkilöt, joista kirjoitetaan

Julkisuuden henkilöiden työtä, esiintymistä tai tekemisiä voi arvioida ja kritisoida. Mutta miksi heidän kasvonpiirteitään pitäisi arvostella? Mitä lisäarvoa keskusteluun tuo se, että jonkun nenä on liian tavallinen tai huulet liian ohuet?
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta jokaisen kannattaa myös pohtia, että millaista ilmapiiriä omilla kommenteillaan rakentaa. Ulkonäön jatkuva negatiivinen arviointi on yksi niistä asioista, jotka ylläpitää epärealistisia ulkonäköihanteita ja lisäävät paineita niin naisille kuin miehillekin.

Haha, etpä tietenkään. Mutta oikein hyvä että tämä kommentti on täällä. Voi lainata tarvittaessa.

PS. Erikoisjoukot :/  Mutta hups vaan, kukaan tästä ketjusta ei ole siellä tietenkään käynyt kommentoimassa...

Vierailija
7687/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, menkää muualle puimaan noita ulkonäkö juttuja ja vääntämään niistä vaikka maailman tappiin kuka sano mitä sano ja ei sanonut! 

Keskustelu takas koskemaan tätä ohjelmaa ja sitä mitä siinä tapahtuu! 

Jos ei kiinnosta puhua kaunareista niin hei hei. Mene muualle.

Vierailija
7688/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti, menkää muualle puimaan noita ulkonäkö juttuja ja vääntämään niistä vaikka maailman tappiin kuka sano mitä sano ja ei sanonut! 

👍

Vierailija
7689/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se miten Dylania syytettiin bikineissä keikistelystä ja baletista. Will itse pyysi balettinäytöstä ja kannusti yöuinnille, johon Dylan ei meinannut ensin suostua. Kävi sitten yksin uimassa ihan viattomasti. Tämän jälkeen keskustelivat ystävinä kaikessa rauhassa. Vasta myöhemmin kun molemmat luulivat että Elecktra on jättänyt Willin alkoivat lähentyä.

Vierailija
7690/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunareihin kuuluu myös ulkonäölliset asiat. Ja voi sentään, kun tämä ei nyt vaan ole kenenkään yksityinen olohuone. Pikku prinsessojen on vaan siedettävä eriävät mielipiteet :)

Ja tais joku jo sanoa, ettei pidä Ridge Junioria näyttelevän ulkonäöstä...aika valikoivaa?

Vierailija
7691/8797 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se miten Dylania syytettiin bikineissä keikistelystä ja baletista. Will itse pyysi balettinäytöstä ja kannusti yöuinnille, johon Dylan ei meinannut ensin suostua. Kävi sitten yksin uimassa ihan viattomasti. Tämän jälkeen keskustelivat ystävinä kaikessa rauhassa. Vasta myöhemmin kun molemmat luulivat että Elecktra on jättänyt Willin alkoivat lähentyä.

Eiköhän jokainen ystävä tajua kieltäytyä tuollaisista tanssimisista? "Olen väsynyt, taidan mennä tuonne mun sänkyyni tästä nukkumaan, öitä"...

Ja siellähän se tanssi välähti ainakin yhden kerran Willyn päässä. Yläkerran ikkunasta Miss Dylan haaveili omasta prinssistään ja tuijotti Willyn komeaa kroppaa. Itse se aiheutti niitä kiellettyjä viboja. Ei myöskään tarvi mennä kahden sentin päähän toisen naamasta kun haluaa "jutella".

Vierailija
7692/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ystävä tajua kieltäytyä tuollaisista tanssimisista? "Olen väsynyt, taidan mennä tuonne mun sänkyyni tästä nukkumaan, öitä"...

Ja siellähän se tanssi välähti ainakin yhden kerran Willyn päässä. Yläkerran ikkunasta Miss Dylan haaveili omasta prinssistään ja tuijotti Willyn komeaa kroppaa. Itse se aiheutti niitä kiellettyjä viboja. Ei myöskään tarvi mennä kahden sentin päähän toisen naamasta kun haluaa "jutella".

Totta kun tarkemmin miettii. It’s not proper. It’s not proper at all.

Vierailija
7693/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ivy vaikuttaa sairaalta.

Vierailija
7694/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kun tarkemmin miettii. It’s not proper. It’s not proper at all.

Haha, kuinkahan monta kertaa se onkaan tuota hokenut. Nyt siihen soppaan sekaantuvat myös Ridge ja Brookekin. Pian paikalle säntää RJ ja Miss Dylan. Pian on tulilla aviokriisi nenällä ja Carterillakin. 

Siinäpä meillä laadukas muotitalo. Onneksi Katie sai omansa. Miten ihmeessä sopimuksella juuri Loganille räätälöidyt muotiluomukset, joista Eerikki sai hyvän palkan, olisivat Forresterin omaisuutta? Seniili pappa voisi pyytää anteeksi sekoiluaan, itse se sinne Loganille Katien avuksi tunki.

Vierailija
7695/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolelunhalu on normaalia, mutta tuo on jo sairasta. Eikä ole edes oma tytärkään. Teinin kohdalla olisi ehkä, siis ehkä, vielä ok, jos kyseessä olisi joku huumehörhö tai rikollinen mies. Mutta kun on Katien poika, joka on rehti tyyppi.

Vierailija
7696/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolelunhalu on normaalia, mutta tuo on jo sairasta. Eikä ole edes oma tytärkään. Teinin kohdalla olisi ehkä, siis ehkä, vielä ok, jos kyseessä olisi joku huumehörhö tai rikollinen mies. Mutta kun on Katien poika, joka on rehti tyyppi.

Lisäksi Ivy on tosi ilkeä, kun vertaa negatiiviseen sävyyn Williä isäänsä. Eihän kukaan voi sille mitään minkälaisille vanhemmille on sattunut syntymään. Ivy käyttäytyy, kuin Will olisi joku pahimman luokan rikollinen ja jotenkin vaaraksi pikku-Electralle. Huoh.

Vierailija
7697/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Ivy on tosi ilkeä, kun vertaa negatiiviseen sävyyn Williä isäänsä. Eihän kukaan voi sille mitään minkälaisille vanhemmille on sattunut syntymään. Ivy käyttäytyy, kuin Will olisi joku pahimman luokan rikollinen ja jotenkin vaaraksi pikku-Electralle. Huoh.

Odotellaanpas vaan, kunhan Katie saa tietää mitä Ivy on hänen pojastaan sanonut. Ei kunnian kukko laula. ja yksi hätäinen suudelma ei ole mitään pettämistä, tunteet oli täysin sekaisin kaiken tuon keskellä. Ja molemmathan siellä imuttivat, Electrakin olisi voinut kieltää sitä imelää tyrkky Maronea.

Vierailija
7698/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, etpä tietenkään. Mutta oikein hyvä että tämä kommentti on täällä. Voi lainata tarvittaessa.

PS. Erikoisjoukot :/  Mutta hups vaan, kukaan tästä ketjusta ei ole siellä tietenkään käynyt kommentoimassa...

Miten provo sä voitkaan olla?

Vauvalla on tuhansia ketjuja. Ei kaikki lue samoja kuin sinä.

Vierailija
7699/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Heather Tom mikään varsinainen kaunotar ole. Vartalo on jees ja taitaa olla suht pitkäkin, kauniit sääret, mutta taikinaisen oloinen naama, pienehköt silmät syvällä päässä, ohuet huulet, hampaat tietty hoidettu mutta nekään eivät ole hohdokkaat, nenä oikeassa paikassa mutta tavallinen ja vähän peruna, hiukset tekotukkaa, kun oma on hiirenharmaa (Tunteissa ja tuoksuissa näki hyvin, kun oli blondattu ja juurikasvut puskivat läpi, ohuet hiukset oli).

Kun kokonaisuus hiotaan laittamalla, meikillä, lisäkkeillä ja väriaineilla, niin tuollaista jälkeä saadaan, ja voidaan sanoa jopa kauniiksi. Ja todella hyvä näyttelijä on!

Miellyttävän näköinen on silti ja katukuvassa aivan varmasti kääntäisi useammankin pään jossain Helsingin keskustassa.

Analyysisi ei yllätä. Onhan sunkaltaisten mielestä Katien sisko Donnakin tavis ja rumalantioinen, vaikka näyttelijänsä on ihan oikea missi ja malli.

Voi sinua :) Mä olin just se joka tykkää Jenniferistä ja hänen kropastaan. Meni nyt pieleen sun näykkiminen. "Donnasta" näkee että on missi ja malli. Upea vartalo.

Miten meni pieleen "näykkiminen"? Eihän tuo kirjoittaja kirjoittanut nimenomaan susta, vaan teistä toisten nälvijöistä. Ja teitähän tässä ketjussa on ollutkin lukuisia.

"Sunkaltaisten mielestä" eikä edes tunne minua mitenkään. Tämä on näykkimistä. "Minä ja muut munkaltaiset"?? Outo luonnehdinta, yhden mielipiteen perusteella.

Sunkaltainen = netissä toisten ulkonäköjä ylimielisenä kritisoiva henkilö

Ja täällä ei ole muita "munkaltaisia" kuin minä? Miksi sinä luulet, että naiset poistattaa jopa kylkiluitaan ja aloittavat näköjään jo parinkympin saavutettuaan jotkut hoidot ja muokkaukset? No, näyttääkseen kauniilta, tietenkin. 

Mitä ne sitten on, jotka käyvät henkilöön syyttelemällä "sunkaltaisiksi"? Mikä oikeus täällä joillain olisi määrätä muiden sananvapaudesta?

Hänhän käytti sitä sanaa juuri siksi, että niitä sunkaltaisia on täällä niin paljon. Hänen sanansa ei ollut osoitettu juuri sinulle mutta ilmeisesti osui ja upposi.

Olet aika tekopyhä. Kehtaat valittaa naisten ulkonäköpaineista vaikka olet itse aiheuttamassa niitä.

Eiköhän ne ole miehet jotka niitä paineita luovat? Katsovat por..noa ja vaativat esim. isoja rintoja.

Heather Tomista ei nyt vaan millään saa Miss Universumia, vaikka kuinka "minunkaltaisia" täällä lapsellisina räkyttäisitte.

Epäkypsää ja asiatonta. Mitä itse luotte täällä? Mielipiteensä saa sanoa ja jokainen tervepäinen tajuaa tämän. 

Jokainen tervepäinen ja normaalilla itsetunnolla varustettu myös kestää ja sietää vaikka oman ulkonäkönsä luokittelun. Puhutaanhan usein siitä omasta tasosta ja ns. rimasta, minkä voi kumppanilleen asettaa juuri ulkonäön suhteen. Monesti ihmetellään mitä joku "komea insinööri" näkee jossain tavallisen näköisessä naisessa ja päinvastoin. 

Tekopyhää on täällä suunnata hyökkäyksensä yksittäistä kommentoiaa kohtaan, vaikka yhteiskunta on jo täynnä kaikenlaisia vaatimuksia ja painetta.

Entäs Missikilpailut? Ei paineita? Jos asianomaiselta kysyttäisiin, niin sanoisi varmaan itsekin, ettei ole mikään klassinen kaunotar. 

Sarjan nimikin jo taitaa asettaa paineita.

Kukaan ei ole väittänyt, että Heather Tom olisi Miss Universum tai mikään täydellinen kaunotar. Tuo on olkiukkosi.  Täällä on sanottu, että hän on kaunis nainen ja että näyttelijöiden ulkonäön yksityiskohtainen arvostelu on turhaa.

Se että miehet, media tai vaikka missikisat luovat ulkonäköpaineita, ei tarkoita etteikö tällainenkin keskustelu tekisi samaa. Ei tätä tarvi nähdä niin, että vain yksi taho on syyllinen. Jos jonkun kasvoista tai vartalosta kirjoitetaan pitkä lista "vioista" tai haukutaan vaikka lantiota, rintoja tai nenää, niin kyllä se on osa samaa ilmiötä.

Kehorauhan pitäisi koskea myös julkisuuden henkilöitä. Se, että joku on näyttelijä, ei tarkoita, että hänen vartaloaan tai kasvonpiirteitään olisi ok ruotia palasiksi keskustelupalstalla.

Totta kai jokaisella saa olla mielipiteensä. Mutta on eri asia sanoa, ettei joku ole omaan makuun, kuin kirjoittaa pitkä lista siitä, mikä toisessa on omasta mielestä pielessä. Se ei ole enää pelkkä mielipide, vaan aika asiatonta ulkonäön haukkumista. Ja vaikka joku kestäisikin sellaisia kommentteja, ei se tee niistä sen fiksumpia.

Vierailija
7700/8797 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotellaanpas vaan, kunhan Katie saa tietää mitä Ivy on hänen pojastaan sanonut. Ei kunnian kukko laula. ja yksi hätäinen suudelma ei ole mitään pettämistä, tunteet oli täysin sekaisin kaiken tuon keskellä. Ja molemmathan siellä imuttivat, Electrakin olisi voinut kieltää sitä imelää tyrkky Maronea.

Ivy poistui sarjasta äitiyslomalle, eli sille piti kirjoittaa joku sellainen rooli mikä selitti sen poistumisen. Tässä tapauksessa Ivystä tehtiin Electran elämään liikaa sekaantuva täti. Ovi on auki sille jos joskus kirjoitetaan takaisin sarjaan, eli ei tapettu, eikä muuta sellaista jota ei voisi joskus paikata. 

Nyt juoni keskittyy kahden muotitalon kilpailuun ja suvun rikki repivään riitaan. Siinä sivussa nuorison kolmiodraamaa, tai neliö jos mukana on Dylan ja RJ Willin ja Electran lisäksi. Myös Sheila tulee häiriköimään Deacon-Taylor romanssia.