Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5988)

Vierailija
5001/5988 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 000 viestiä :)

Vierailija
5002/5988 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muistelen, että Stephanien koko pointti hahmona oli silloin joskus ysärillä, että hän oli kova ja kiero, mutta kuitenkin petettynä vaimona ja perheestään huolehtivana matriarkkana moraalinen haaste muille hahmoille. Ei kiva ihminen, mutta epämukavalla tavalla oikeassa."

Minusta Stephanien ylentäminen on ollut totaalisesti vastenmielistä, ihan sarjan alusta asti. En näe ennakkoluuloista ja valehtelevaa ihmistä moraalisena. 

Stephanie katsoi aina Brookea ja tämän äitiä Bethiä alaspäin, vaikka mitään muuta syytä ei tuntunut olevan kuin se, että Loganit olivat köyhempiä. Itse hän huijasi Ericin kanssaan naimisiin, vaikka tämä seurusteli Bethin kanssa (tietysti vikaa oli myös Ericissä, koska petti Bethiä). 

Sarjassa on kerrottu, että Stephanie kuului rikkaaseen chicagolaiseen sukuun ja että vaatimattomimmista oloista lähtöisin ollut Erickin on kotoisin keskilännestä. Stephanie ja Eric sekä Massimo Marone opiskelivat kaikki Nortwesternin yliopistossa keskilännessä lähellä Chicagoa ilmeisesti 1960-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/5988 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Stephanie valehteli Ericin olevan Ridgen isä jotta saisi tämän itselleen?

Vierailija
5004/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä tiennyt sillä hetkellä varmuudella, mutta tietysti tiesi hyppineensä usemman miehen kanssa sänkyihin - moraalinen kun oli, heh heh. Muistaakseni jossain jaksossa tuli ilmi, että hän oli enemmän ihastunut Ericiin kuin Massimoon, joten halusi uskoa lapsen olevan Ericin. 

Vierailija
5005/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on klassikko tässä sarjassa, aina ollaan raskaana peläten että isä onkin joku toinen kuin partneri, Brookelle on käynyt, nuoremmalle Stephanielle, Amberille ja ties kuinka monelle muulle?

Vierailija
5006/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvin näytelty riita Loganien kesken. Ainakaan Katieta en ole nähnyt noin vihaisena koskaan. Samoin riita Hopen ja Carterin välillä pihamökissä, varsinkin Hopen suoritus oli loistava, pettymystä, lohduttomuutta, raivoa...

Vierailija
5007/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että Brookelle on suoritettu lobotomia tässä vuosien varrella. Seisoo tuntikaupalla kuin aivokuollut Ridgen naaman edessä läähättäen ja hokien Ridge, Ridge, Ridge. Oksettavaa, itse oksentaisin lähimpään ämpäriin. Sitten myöhemmin talossa ei haastettuna osaa muuta kuin vanhuuden dementiankin lannistamana ulista jotain ulos tästä talosta. Saattohoidon kynnyksellä moinen tapaus. Hopekin meinasi jo löytää itsensä, mutta Loganin veri käänsi vielä takaisin halaamaan kurjaa Brookea. 1) Forrester Force, 2) Nozawa Power, 3) Logan Strength.

Vierailija
5008/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt putosi Katien pisteet minun silmissä ja Brookeakin vihaan siitä, miten puhui Hopelle. 

Vierailija
5009/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt putosi Katien pisteet minun silmissä ja Brookeakin vihaan siitä, miten puhui Hopelle. 

Aijaa, hassua miten eri lailla sen voi nähdä. Katie olisi voinut kyllä toisaalta pysyä erossa toisten riidoista mutta sanoi hyvin Hopelle siitä miten pitäisi miettiä mitä sanoo ettei kadu. Hope syytti Brookea kaikesta ja että aina sinä hylkäät minut yhyhyyyy vaikka Brooke on aina ollu tyttärensä puolella ja nytkin käyttäytyi mahdollisimman diplomaattisesti tilanteessa. Hope itse pääsi vallan makuun ja muuttui ja ei edes nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa. Hyvä vaan että Brooke sanoi suoraan miten asiat on!

Vierailija
5010/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie veti perus-Loganit ja jengiytyi pienempää ja yksin olevaa vastaan, asiassa joka ei varsinaisesti hänelle suoraan edes kuulunut. Bakerin olisi pitänyt pannoittaa Brooke ja Katie ilkeästä kiusaamisesta.

Steffy ja Taylor ovat kunnollisia ihmisiä, jotka osaavat nauttia elämän pienistä iloista. Ottakaa mallia.

Vierailija
5011/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katie veti perus-Loganit ja jengiytyi pienempää ja yksin olevaa vastaan, asiassa joka ei varsinaisesti hänelle suoraan edes kuulunut. Bakerin olisi pitänyt pannoittaa Brooke ja Katie ilkeästä kiusaamisesta.

Steffy ja Taylor ovat kunnollisia ihmisiä, jotka osaavat nauttia elämän pienistä iloista. Ottakaa mallia.

Hehe, aika hyvä provo. Onneksi olkoon!

Vierailija
5012/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, hassua miten eri lailla sen voi nähdä. Katie olisi voinut kyllä toisaalta pysyä erossa toisten riidoista mutta sanoi hyvin Hopelle siitä miten pitäisi miettiä mitä sanoo ettei kadu. Hope syytti Brookea kaikesta ja että aina sinä hylkäät minut yhyhyyyy vaikka Brooke on aina ollu tyttärensä puolella ja nytkin käyttäytyi mahdollisimman diplomaattisesti tilanteessa. Hope itse pääsi vallan makuun ja muuttui ja ei edes nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa. Hyvä vaan että Brooke sanoi suoraan miten asiat on!

Mä näin tilanteen samalla tavalla kuin sinä👍Oli ihan oikein, että Brooke sanoi sanottavansa Hopen touhuista. Ja kyllä Hopellakin oli hyviä pointteja äitinsä kynnysmattona olemisesta, Ridgen suhteen.

Vierailija
5013/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että Brookelle on suoritettu lobotomia tässä vuosien varrella. Seisoo tuntikaupalla kuin aivokuollut Ridgen naaman edessä läähättäen ja hokien Ridge, Ridge, Ridge. Oksettavaa, itse oksentaisin lähimpään ämpäriin. Sitten myöhemmin talossa ei haastettuna osaa muuta kuin vanhuuden dementiankin lannistamana ulista jotain ulos tästä talosta. Saattohoidon kynnyksellä moinen tapaus. Hopekin meinasi jo löytää itsensä, mutta Loganin veri käänsi vielä takaisin halaamaan kurjaa Brookea. 1) Forrester Force, 2) Nozawa Power, 3) Logan Strength.

Mites Taylor?

Vierailija
5014/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeko sun mielestä ei ansainnut kuulla kunniaansa? Olisiko Brookenkin pitänyt tehdä pirtelöt Hopen kanssa?

Vierailija
5015/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logan foreveriä on myös käytetty. :)

Vierailija
5016/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on söpö, hieman ujo ja kömpelö Luna nykyään muuttunut nuori nainen.  Tarkoitan siitä, kun hän tuli Forrestereille. Ei enää R.J. tunnistaisi samaksi tytöksi, jos sattuisi vielä ilmaantumaan paikalle.

Saas nähdä miten Sheila ratkaisee tilanteen lapsenlapsensa ja puolisonsa välillä?

Vierailija
5017/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai Brooke diplomaattinen itkiessään Ridgen perään ja käskiessään tyttärensä tiehensä? Millainen sairas äiti sanoo "et ole tyttäreni"? Sinun kaltainen sairas ihminen. 

Brooke väitti, että Hope painosti Carteria. Brooke syytti Hopea vaikka mistä, eikä tunnustanut omia virheitään. Muka kaikki paha Hopen vika. 

Kuvottavaa. 

Vierailija
5018/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai Brooke diplomaattinen itkiessään Ridgen perään ja käskiessään tyttärensä tiehensä? Millainen sairas äiti sanoo "et ole tyttäreni"? Sinun kaltainen sai

Mee himaas riitelemään!!

Vierailija
5019/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai Brooke diplomaattinen itkiessään Ridgen perään ja käskiessään tyttärensä tiehensä? Millainen sairas äiti sanoo "et ole tyttäreni"? Sinun kaltainen sai

Oletko samaa mieltä että Poppy myös teki väärin kun ei katsonut sormien läpi Lunan tekosia?

Vierailija
5020/5988 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Taylor menisi eteenpäin kun seuraavan kerran Ridge jättää sen? Steffykin voisi jo lopultakin siinä vaiheessa tajuta mitä tuo tilanne hänen äidilleen tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi