Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5591)
Jotenkin oudosti Ridgekin vaan hävis jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
No se on ollut siellä takahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
No, sehän häippäs miettimään, kun Taylor ja Brooke väsyi tappelemaan hänestä. Todellisuudessa keksikin järkevää tekemistä ja yrittää käräyttää Billin kanssa Sheilan.
Billin alkaa hermo mennä. No onneksi tää vähän liikahtaa eteenpäin eikä junnaa Thomasissa.
Steffy ehdotti Thomasin palaamista. Sitten Hope pohtii että sopiikohan se Steffylle. Hmm, saapa nähdä!
Nyt meni jännittäväksi. Bill ja Ridge tekevät yhteistyötä. Ai ai jääkö Sheila kiinni.
Mä tiedän jo vähän pidemmälle että miten Sheilan käy.
Bobby vaimoineen taas mukana eikun mikä sen oikea/roolinimi on? Mulle aina Bobby Ewing.
Katson television tahdissa. Kauankohan nyt saa kuunnella Liamin ja Hopen vänkäämistä?
Vierailija kirjoitti:
Katson television tahdissa. Kauankohan nyt saa kuunnella Liamin ja Hopen vänkäämistä?
Pari päivää kun kestät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää kun kestät.
Okei, kiitos! :)
Hitsi, menee jännäksi. Toivottavasti Bill saa Sheilan nalkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän jo vähän pidemmälle että miten Sheilan käy.
On kerrottu ketjussakin.
Brooken isää ja tämän naisystävää esittävä nainen ovat oikeastikin pari. "Bobby" leskeytyi pitkästä liitostaan 2017
Kaltereiden kolinaa jo Sheilalle. Joko se kohta lentää partsilta?
On kiinnostavaa nähdä, kuinka Billin pojat, exät ym. hämmästyvät, kun selkiää, että äijä joutui feikkaamaan Sheilaan rakastunutta.
Miksi ihmeessä sinne Billin asunnolle ei kiireesti lähetetty poliiseja? Ridge ja FBI ukko vaan seuraili tilanteen kehittymistä? Lopulta Sheila lentää parvekkeelta. Selviääkö hengissä? Tuleeko vielä joku pitkä koomakuvio?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinne Billin asunnolle ei kiireesti lähetetty poliiseja? Ridge ja FBI ukko vaan seuraili tilanteen kehittymistä? Lopulta Sheila lentää parvekkeelta. Selviääkö hengissä? Tuleeko vielä joku pitkä koomakuvio?
Eihän se nyt ois niin jännää. Mut selviää hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt ois niin jännää. Mut selviää hengissä.
Ei toki olisi ollut niin jännää, kun Sheila oltais viety käsiraudoissa pois mutta olisi ollut kiva saada jo piste tälle asialle.
Mua kyllä ärsytti niin paljon ne kohdat missä Sheila aina selitti jollekulle hänen rakkauttaan Billiä kohtaan ja Bill seisoo taustalla mykkänä, ei saa sanaa suustaan.