Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5591)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, että Forrestereilla käytetään tosi vähän tietokoneita. Aina ne pyörittelee paperikansioita, joihin tekevät kynillä merkintöjä. Millä vuosikymmenellä siellä oikein eletään.
Ei paljon töitä tehdä, kun juorutaan vaan omista ja muiden tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, että Forrestereilla käytetään tosi vähän tietokoneita. Aina ne pyörittelee paperikansioita, joihin tekevät kynillä merkintöjä. Millä vuosikymmenellä siellä oikein eletään.
Ei paljon töitä tehdä, kun juorutaan vaan omista ja muiden tekemisistä.
Joo, enemmän siellä käydään keskusteluja kaikesta muusta. Joskus joku malli käväisee toimiston lattialla ja sekin flirttailee Zendelle, Thomasille tmv.
Tietenkin se Liam just silloin tupsahti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se Liam just silloin tupsahti sisään.
No niinpä tietenkin.😉
Ahaa, Hope alkaa äitinsä tavoin kaivata tuhman (hullun) miehen syliin.
Ai Hope ja Thomas alkaa taas säätää? Jaahas.
Entäs Br ja Ri, alkavatkin säätämään taas?
Vierailija kirjoitti:
Entäs Br ja Ri, alkavatkin säätämään taas?
Niin kait taas:" ympäri käydään yhteen tullaan".
Ikinä ei saada mitään sanottua suoraan vaan möllötetään paikoillaan.
Miten toi Li voi antaa lääkärinä Sheilan kuolla, haluaako että päätyy itse vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Li voi antaa lääkärinä Sheilan kuolla, haluaako että päätyy itse vankilaan?
Niin. Aika kylmäveristä -ja laitonta touhuahan tuo olisi.
Nyt sitä Billin ja Ridgen urotekoa käydään läpi yhdessä ja erikseen uudelleen ja uudelleen...
Kävi jo Brookea vähän sääliksi, kun Hope huusi sille keskellä yötä kurkku suorana. Säikähti omia tunteitaan Thomasiin ja purkautui kiljumalla Brookelle.
Kumpikohan loikkaa ensin Ridgen kanssa sänkyyn, Brooke vai Taylor? Kumpikin kun on Ridgeen ihan lääpällään.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan loikkaa ensin Ridgen kanssa sänkyyn, Brooke vai Taylor? Kumpikin kun on Ridgeen ihan lääpällään.
Varmaan ihan kumpi vaan ja sitten taas vuorotellaan kumpi sen Ridgen kanssa kulloinkin on kimpassa.
On toi kyllä ihmeellinen työpaikka. Taylor käy lähes päivittäin muotitalossa jauhamassa paskaa milloin kenenkin kanssa. Kiirettä ei tunnu olevan kellään.
Eikö kukaan enää katso Kaunareita? On niin hiljainen tämä ketju. Minä olen katsonut pitkän tauon jälkeen taas pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää katso Kaunareita? On niin hiljainen tämä ketju. Minä olen katsonut pitkän tauon jälkeen taas pari vuotta.
Joka päivä C-Morelta. Nyt lomalla, heräilen myöhään.
Juu, aika kuumaa oli 😲