Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5591)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pitkästä aikaa loppupätkän aamun uusinnasta ja olin että wtf, tuleeko Taylorin ja Brooken välille sutinaa??!! 😂
Siltä tosiaan jo hetkittäin vaikuttaa.🥳
Alkaako Sheila olla vanha oma itsensä. Hermostuu Deaconille.
Nyt sais tapahtua jotain. Vanhan jankkausta.
Missä ne kakrut ovat, kun aina poissa! Eihän niitä ole koskaan paljoa jaksoissa 🤔 Aina nukkumassa tai jossain puistoissa. Ja Hope se jankkaa samaa naama rutussa ku poika asuu tädillänsä. Samaa jauhavat jaksosta toiseen. Menisipä eteenpäin, niinku salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne kakrut ovat, kun aina poissa! Eihän niitä ole koskaan paljoa jaksoissa 🤔 Aina nukkumassa tai jossain puistoissa. Ja Hope se jankkaa samaa naama rutussa ku poika asuu tädillänsä. Samaa jauhavat jaksosta toiseen. Menisipä eteenpäin, niinku salkkarit.
Rikkailla on helppoa. Voi olla lasten kanssa kun ne on pesty, puunattu, ruokittu ja leikkivät kiltisti. Muuten joku muu hoitaa.
Mutta söpömpää lasta kun Douglas on niin en ole ikinä nähnyt. Tulee oikein hurmuri.
Bethiä ei näy koskaan... Jossain muualla aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thomas on omalla tavallaan komea.
Finnikin, mutta jotenkin vähän jäykkä tyyppi.
Eihän tähän sarjaan rumia otettaiskaan. Joku taso pitää perheessä selvästi olla.
Siinä olis mielenkiintoinen juoni, jos perheeseen tulisi vaatimattomampi jäsen. Tai joku rakastuisi sellaiseen. Siinä punnittaisiin elämän arvoja.
Se oli se tumma malli mun mielestä tosi ruma, Zoe Buckingham.
Minä en pidä Deaconia komeana, en myöskään Ericiä, ei ollut komea nuorempanakaan. Sheila on aika epäviehättävä. Bill suorastaan ruma.
Itsekään en viehäty Ericistä, mutta ymmärrän miksi jotkut viehättyy.
Eric on lempeä, fiksu ja oikeudenmukainen. Charmikas mies. Itselleni vaan liian vanha.
Ericissä häiritsee mitätön leuka jota nyt parralla peittelee.
Myös Ridgen korvat oli oudon malliset, ei sitä nipukkaa ollenkaan.
Bill on kovan ja julman näköinen, ehkä jonkun mielestä komea.
Deacon on outo ja huono näyttelijä sen lisäksi. Kiero.
Steffyn mies on Deaconin kaltainen pökkelö, ei juuri yhtä ilmettä enempää.
Ei ole kyllä itsellä tullut mieleen tämmöiset ulkonäköseikat ollenkaan.. Ihan kivaa katsottavaa ovat kaikki.
Itteeki ärsyttää ku Hope jaksaa koko ajan valittaa. Ei se asia muutu vaikka kuinka yrittää hokea että "tämä on Douglasin koti". Sais alkaa pikkuhiljaa edetä juonet.
Ärsyttää myös jos Thomas saa taas vaan kaiken anteeksi.
Kunpa joku rakastuisi rumaan tyyppiin. Kiinnostaisi miten se horjuttaisi tuota yhteisöä. Tai syntyis ongelmainen lapsi.
Liam on yksi hölmö tissiposki. Todella ärsyttävän näköinen ja oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kelly ja Hayes ovat yleensä nukkumassa tai Amelian kanssa rannalla tmv. Beth on esimerkiksi. Donnan kanssa jäätelöllä /puistossa. Tai nukkumassa. Äidit keräilee muka leikkien jälkeen jotain leluja laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Liam on yksi hölmö tissiposki. Todella ärsyttävän näköinen ja oloinen.
No enpä tiedä. Olisi aika hellä ja rakastava isä ja puoliso.
Kaunareissa on todella rasittavaa se samojen asioiden hautominen viikosta toiseen. On tyhjäkäyntiä, ja pitäisi saada uusia persoonia kehiin sekottamaan piiri pieni pyörii-tunnelmaa!
Ehkä on tulossa hulppeat häät, kun Bill ja Sheila vihitään.
Täällä kun on puhuttu hahmojen ulkonäöstä. Sarjassa on erityisesti jaksettu hokea Carterin seksikkyyttä. No ei ole ainakaan mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on puhuttu hahmojen ulkonäöstä. Sarjassa on erityisesti jaksettu hokea Carterin seksikkyyttä. No ei ole ainakaan mun makuun.
Kyllähän sillä näkyy olevan treenattu vartalo, kauniit hampaat jne. mutta liian tumma minunkin makuuni.
Eiköhän noita näyttelijöitä koskaan rasita, kun joutuvat jauhamaan samoja asioita uudelleen ja uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sillä näkyy olevan treenattu vartalo, kauniit hampaat jne. mutta liian tumma minunkin makuuni.
Ihonväri ei ole mulle ongelma. Jotenkin vaan muu olemus on sellainen ettei niin ihastuta sillä saralla. Ihan hyvältä tyypiltä muuten vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noita näyttelijöitä koskaan rasita, kun joutuvat jauhamaan samoja asioita uudelleen ja uudelleen?
Onpahan ainakin helppo opetella ja muistaa vuorosanat!😂
Katsoin pitkästä aikaa loppupätkän aamun uusinnasta ja olin että wtf, tuleeko Taylorin ja Brooken välille sutinaa??!! 😂