Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
201/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan joogamatot esille ja mantrat käyntiin. Jos pyytäisitte nätisti jumaliltanne että ne eivät siirtäisi sielunne hyttyseen/punkkiin/ kyykäärmeesen jne, sitten kun kuolette ja sielunne siirtyy seuraavaan olioon.

Se voi tietysti olla vaikeata tietää mille jumalalle tämä pyyntö pitäisi osoittaa, kun teillä on niin lukuisia niitä. Vinkki; kokeilkaa kaikki.

Minä uskon jälleensyntymiseen, mutta en jumalaan.

Miten näin? Jos uskot sielunvaellukseen mikä kuuluu Hindulaisuuteen, mihin taas kuuluu lukuisia jumalia. Ristiriitainen kommentti.

Todellisuudessa ei oikeastaan kuulu; jo hindujen wanha testamentti, Rgveda (rigveeda) toteaa RSi (rishi) diirgatamas'in (diirgha-tamas: pitkä pimeys, koska hän oli kirouksen takii sokee?) suulla:

ekaM sad, vipraa bahudhaa vadanti: Oleminen [on] eka...ööö... yksi, viprat ("vipattavat" = bramiinit?) puhuvat siita (lämpimikseen?) monena (esim. Agni, Yama, Maatari-svaan). ROFLOL!

Vierailija
202/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon itse jälleen syntymiseen ja karman lakiin. Olen itse myös nähnyt ja kokenut entisiä elämiä. Usein niissä olen monesti ollut mies. Monet uskonnot uskovat jälleensyntymiseen, eikä ole mitään huuhaata. Eikä mitään helvettiä ole edes olemassa, koska silloiset papit väärensivät Raamattua pitääkseen kansan ruodussa ja omassa vallassaan. Raamattua on moni väärentänyt aikojen saatossa, joten sitä pitää lukea hyvin kriittisesti ja monet Jeesuksesta kertovat tarinat ovat liioiteltuja. Elin itse silloin, kun Jeesus eli. Eli voin kertoa, että hän oli naimissa Maria Magleenan kanssa ja heillä oli lapsia, mutta Raamattu poistanut nämä tiedot. Siis miesten toimesta. 

Ai että tunsit oikein Jeesuksen. EI ihan joka päivä törmääkkään tällaiseen ihmiseen. Tiedät varmaan myös miten pyramidit rakennettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan joogamatot esille ja mantrat käyntiin. Jos pyytäisitte nätisti jumaliltanne että ne eivät siirtäisi sielunne hyttyseen/punkkiin/ kyykäärmeesen jne, sitten kun kuolette ja sielunne siirtyy seuraavaan olioon.

Se voi tietysti olla vaikeata tietää mille jumalalle tämä pyyntö pitäisi osoittaa, kun teillä on niin lukuisia niitä. Vinkki; kokeilkaa kaikki.

Minä uskon jälleensyntymiseen, mutta en jumalaan.

Miten näin? Jos uskot sielunvaellukseen mikä kuuluu Hindulaisuuteen, mihin taas kuuluu lukuisia jumalia. Ristiriitainen kommentti.

Todellisuudessa ei oikeastaan kuulu; jo hindujen wanha testamentti, Rgveda (rigveeda) toteaa RSi (rishi) diirgatamas'in (diirgha-tamas: pitkä pimeys, koska hän oli kirouksen takii sokee?) suulla:

ekaM sad, vipraa bahudhaa vadanti: Oleminen [on] eka...ööö... yksi, viprat ("vipattavat" = bramiinit?) puhuvat siita (lämpimikseen?) monena (esim. Agni, Yama, Maatari-svaan). ROFLOL!

Muisti petti: vika sana on maatari-shvan (i-moder-växande: growing in the mother)... : /

Vierailija
204/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma lapseni tai veljeni olisi kuollut ja myöhemmin joku tulisi kohteliaasti kertomaan, että anteeksi, mutta kun minulla on tämö töllainen ap:n tilanne, niin minö olisin HYVIN, HYVIN KIITOLLINEN.

Minä taas en olisi. Käskisin hakeutua hoitoon. 

Ap puhui ravintolasta joka on pysynyt lähes muuttumattomana noista päivistä alkaen. Tällä tiedolla joku toinen voisi selvittää, kuka ap väittää olevansa. 

Miten joku voisi selvittää kuka ap "väittää olevansa" yli 50 v sitten koska mainitsi vain jonkun ravintolan? 😀😀

"Lähes 50 vuotta muuttumattomana pysynyt ravintola tietyllä paikkakunnalla". Ei ole mahdotonta selvittää. 

Niin. Selvität näillä tiedoilla ravintolan, et ap:n henkilöllisyyttä.

Vuonna 1968 kuolleet 19-vuotiaat pk-seudulla asuneet miehet. Lähdetään siitä liikkelle. 

Sinä et varmaan usko historiantutkijoitakaan, vain ap:n kaltaisia "hei keksin jutun entisestä elämästäni". 

Miksi sinua niin kovasti kiinnostaa se henkilöllisyys? Tämä ihminen ei ollut mikään julkkis, vaan ihan tavallinen nuorukainen. Aika paljon oli tuon ikäisiä kuolleita tuonakin vuonna ja aika monta tuntia meni minultakin käydä huolellisesti nuo ilmoitukset läpi ja niskani sain siinä touhussa kipeäksi. Ihmettelen vaan, että mitä joku toinen sillä tarkalla tiedolla tekee ja jos tänne joku tulisi sen kuolinilmoituksen kanssa hillumaan, niin en kommentoisi asiaa. Et voi kuitenkaan tietää kuka se niistä kaikista kuolleista on.

Ap

Vierailija
205/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan. AP: n henkilöllisyys olisi kiinnostavampi.

Vierailija
206/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan. AP: n henkilöllisyys olisi kiinnostavampi.

Mikä merkitys ap:n henkilöllisyydellä on, mitä teet sillä tiedolla?

Vierailija
207/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin kävi, mutta sitten mä heräsin ja löysin itteni Nybergin Franssin saunakiukkaha päält!

Vierailija
208/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju.

Itse opin koulussa saksan kielen todella helposti, ilman kummoistakaan opiskelua. Kieli tuntui heti 'omalta'. Näen edelleen unia, joissa puhutaan saksaa. Kasvoin siis suomalaisperheessä.

Toinen erikoinen juttu on se, että lähdin aina pienenä, alle kouluikäisenä, metsään, kun vanhempani riitelevät rajusti; koin selittämätöntä turvaa ja rauhaa puiden keskellä, pimeässäkin. Tämäkin seikka on pysynyt minulla aikuisuuteen.

Kävin uteliaisuuttani vuosia sitten meediolla, ja hän kertoi minun olleen edellisessä elämässäni metsänvartija Baijerissa 1800-luvun alussa.

Ilmankos jumituin nuorena interreil- matkallani päiväkausiksi Muncheniin. Kaupunki tuntui oudon tutulta, kuin kodilta. :) Löysin paikat ilman karttaa.

Metsä rauhoittaa suurinta osaa ihmisiä. Siksi on puistojakin.

Onhan kyllä aika kummallista, että pieni lapsi kokee olonsa turvalliseksi pimeässä metsässä.

-eri

Riippuu siitä, millainen metsä on. Lehtimetsä ei ole yhtä pimeä ja pelottava.

Vierailija
209/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap, että jaoit tämän kokemuksen kanssamme. Luin koko ketjun. Eikö olekin ihmeellinen tämä.. universumi, todellisuus ja ulottuvuus jossa juuri nytkin elämme. Karu on tie, mutta uudelleen ja uudelleen tänne halajamme!

Tuskin Ap lle tai muille entisiä elämiään muistaville tarvitsee tätä sanoa, mutta tässä maailmassa on nyt valtava määrä uusia sieluja ja moni on täällä vauvapalstallakin mukana

Joku sanoi jo aiemmin, että kannattaa kohdella toisia hyvin. Siihen samaan kannustaisin itsekin, sillä tämän saman elämän aikana joskus 30 vuotta sitten huonosti kohtelemasi henkilö saattaa olla yllättäin vaikka esimiehesi, mutta tosiasiassa kohtaat kaikki tuntemasi henkilöt uudelleen ja uudelleen aina (niin kutsutun) kuoleman jälkeenkin. Toki kunkin entiteetin karman ja sitä kautta energioiden mukaan mennään mutta karmantie on aivan valtavan pitkä, yli ihmiselämien.

Vierailija
210/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. uskovaiset. Alkukristityt uskoivat sielunvaellukseen ja jälleensyntymiseen. Se poistettiin kristinuskosta v 553 Konstantinopolissa. Miksi uskotte myöhäisempään uskontoon ettekä siihen mihin uskontonne Jeesuksen ajoilta perustui? Uskotte siis IHMISIIN jotka sen muutti?

Outoa.

Näin se on. Jeesus opetti kristustietousuutta eli että kaikki ihmiset ovat Kristuksia ja luojan lapsia eli luojia itsessään. Hän opetti elämän ikuisuutta ja ylösnousemusta eli reinkarnaatiota. Entisestä ateistista tuli uskovainen kun opin alkuperäisen kristinuskon symboliikan.

Vierailija
211/603 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi mielenkiintoinen keskustelu, siksi nostan, vaikka mulla ei tähän muuta kommentoitavaa! Tätä oli kiva ja suorastaan jännittävä lukea ja toivon lisää keskustelua!

Vierailija
212/603 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi mielenkiintoinen keskustelu, siksi nostan, vaikka mulla ei tähän muuta kommentoitavaa! Tätä oli kiva ja suorastaan jännittävä lukea ja toivon lisää keskustelua!

Samaa mieltä! Toivon että tämä keskustelu jatkuu. Samoin toivon että häiritsijä t pysyisivät täältä pois. He voisivat perustaa oman ketjun jossa vastustavat tätä, saisivat siellä keskustella ilman riitoja ja niin kaikilla olisi hyvä olla. 😊

Vierailija
213/603 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisisi kiva kuulla tähän muidenkin kokemuksia. Tuo hellamummo oli minusta myös liikuttava.

Vierailija
214/603 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Ap, että jaoit tämän kokemuksen kanssamme. Luin koko ketjun. Eikö olekin ihmeellinen tämä.. universumi, todellisuus ja ulottuvuus jossa juuri nytkin elämme. Karu on tie, mutta uudelleen ja uudelleen tänne halajamme!

Tuskin Ap lle tai muille entisiä elämiään muistaville tarvitsee tätä sanoa, mutta tässä maailmassa on nyt valtava määrä uusia sieluja ja moni on täällä vauvapalstallakin mukana

Joku sanoi jo aiemmin, että kannattaa kohdella toisia hyvin. Siihen samaan kannustaisin itsekin, sillä tämän saman elämän aikana joskus 30 vuotta sitten huonosti kohtelemasi henkilö saattaa olla yllättäin vaikka esimiehesi, mutta tosiasiassa kohtaat kaikki tuntemasi henkilöt uudelleen ja uudelleen aina (niin kutsutun) kuoleman jälkeenkin. Toki kunkin entiteetin karman ja sitä kautta energioiden mukaan mennään mutta karmantie on aivan valtavan pitkä, yli ihmiselämien.

Tästä saisikin mielenkiintoisia ajatusketjuja, esim. kun monesti tuntuu että joku ihminen tulee elämään kuin tilauksesta ja asiat loksahtelee kohdalleen, tai kuinka jotkut ihmiset eivät vaan pääse toisistaan irti/voi unohtaa toisiaan, vaikka elämäntilanteet eivät sallisi yhteiseloa.

Vierailija
215/603 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä saisikin mielenkiintoisia ajatusketjuja, esim. kun monesti tuntuu että joku ihminen tulee elämään kuin tilauksesta ja asiat loksahtelee kohdalleen, tai kuinka jotkut ihmiset eivät vaan pääse toisistaan irti/voi unohtaa toisiaan, vaikka elämäntilanteet eivät sallisi yhteiseloa.

Tuo on niin totta!

Vierailija
216/603 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut YouTubesta löytyviä past lives -hypnooseja? Millaisia kokemuksia? Kokeilin, mutta nukahdin kesken ja toisella kertaa puhelimen sointi keskeytti. Aion kyllä kokeilla vielä joskus kun on takuulla rauhallista ja oma olo vähän virkeämpi.

Vierailija
217/603 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma lapseni tai veljeni olisi kuollut ja myöhemmin joku tulisi kohteliaasti kertomaan, että anteeksi, mutta kun minulla on tämö töllainen ap:n tilanne, niin minö olisin HYVIN, HYVIN KIITOLLINEN.

Etenkin jos osaat antaa tilaa ja kertoa, että itsekin olet hämmentynyt ja ymmärrät, jos he eivöt (ainakaan heti) osaa kuulla, niin todellakin antaisin sinulle mahdollisuuden, tapaisimme vaikka kahvilla jossain. Mitä siinä menettäisikään? Eihän tuossa esim tietenkään ole mitään perintöoikeuksia tms mitöön vaatimuksia heille.

Itse uskon tällaiseen. Minulla on maisterintutkinto puhtaan tieteelliseltä alalta, samoin tuttavillani. En pyöri missään liukuvörjätyssä joogahippimaailmassa. Mutta en voi mitään sille, että minullakin muistikuvia. Opin myös ruotsin kielen seiskaluokalla mystisesti tuosta vain, vaikken tule mitenkään ruotsinkieliesestö perheestä tai seudulta. Se vain oli tallessa mielessäni, en pysty selittämään sitä, että sanat olivatkin tuttuja ja vain tiesin aina heti, miten sanat äännetään ja kirjoitetaan.

Oma lapseni kertoi yhtäkkiä kolmevuotiaana, että äiti, minulle on niin vaikeaa se, kun minulla on ikövä sitä englantilaista äitiä. (Emme ole edes käyneet siellä, emme tunne ketään englantilaista myöskään) Kyselin, että mitäs tarkoitat, johon hän, että se äiti ennen sinua. Se, joka ei pystynyt hoitamaan minua ja sitten minä olin siellä suurella vuorella ja valitsin isin ja sinut ja tulin sinun masuun. Lapsella ei todellakaan ole mitään kontaktia mihinkään tuollaiseen puheeseen, kaikki aikuiset ympärillä tieteen tekijöitä. Hän saattoi myös vastata minulle yhtökkiä "yes, Mummy" tietämättä mitä oli sanonut tai mistö keksinyt sen. Olemme siis suomenkielisiä ja aina asuneet Suomessa.

Jos tuo lapseni siis kuolisi ja myöhemmin joku tulisi sinun kaltaisesi tarinan kanssa, AP, todellakin tahtoisin kuulla tarinasi ja olisin kiitollinen rohkeudestasi. He voivat tunnistaa tarinasi selvästi ja ehkä ovat hyvinkin oerhetyneet tällaisiin asioihin, mistä sen tietää.

Onpa tämäkin mielenkiintoinen tarina ja voi sitä englantilaista äitiä joka lapsensa menetti. Mitähän hän tarkoitti sillä suurella vuorella, kuvailiko noin taivasta vai mitä, kysyitkö häneltä? Minun veljen lapsi noin kolmivuotiaana kerran oli sanonut veljelleni, että kyllä minulla on ollut toinenkin isi, se oikea isi ja kertoi, että oli töissä siellä missä se isikin oli. Minua vähän harmittaa kun veljeni kuittasi sen vain lapsen vilkkaalla mielikuvituksella ja olisi ollut jännä kuulla mitä tarinaa sieltä vielä olisi tullut jos olisi lisää kysellyt.

Vierailija
218/603 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon itse jälleen syntymiseen ja karman lakiin. Olen itse myös nähnyt ja kokenut entisiä elämiä. Usein niissä olen monesti ollut mies. Monet uskonnot uskovat jälleensyntymiseen, eikä ole mitään huuhaata. Eikä mitään helvettiä ole edes olemassa, koska silloiset papit väärensivät Raamattua pitääkseen kansan ruodussa ja omassa vallassaan. Raamattua on moni väärentänyt aikojen saatossa, joten sitä pitää lukea hyvin kriittisesti ja monet Jeesuksesta kertovat tarinat ovat liioiteltuja. Elin itse silloin, kun Jeesus eli. Eli voin kertoa, että hän oli naimissa Maria Magleenan kanssa ja heillä oli lapsia, mutta Raamattu poistanut nämä tiedot. Siis miesten toimesta. 

Siis jälleensyntyminen ei ole huuhaata mutta raamattu on? Ihan vaan perusteluina se että oot saanut päähäsi elelleesi Jeesuksen aikana ja oikein tiedät kertoa lapsistaankin.

Vähän erikoista tosiaan että tosissaan väität jälleensyntymisen ja muiden väitteitesi olevan totta mutta todisteita sulla ei ole. Usko on uskoa, minäkin uskon Jumalaan mutta en koskaan menisi väittämään kenellekään että ihan totta se on ja kaikki muu keksittyä hölynpölyä. Koska mulla ei ole todisteita antaa muille, se ei ole mun tehtäväkään, koska usko on uskoa.

Vierailija
219/603 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut YouTubesta löytyviä past lives -hypnooseja? Millaisia kokemuksia? Kokeilin, mutta nukahdin kesken ja toisella kertaa puhelimen sointi keskeytti. Aion kyllä kokeilla vielä joskus kun on takuulla rauhallista ja oma olo vähän virkeämpi.

En ole minä ainakaan kokeillut noita. Minulla on muistoja myös menneistä elämistä ja nuorena kokeilin itsehypnoosia sillä tavalla, että rentouduin selälläni sängyn päällä. Rentoutin itseni niin, että kävin kaikki jäseneni varpaista lähtien läpi niin että pikkuvarvas tuntuu raskaalta ja toinenkin varvas ja niin edelleen jatkaen tuota samaa päähän asti. Kun olin täysin rentona, niin aloin miettiä jokaista vuotta elämässäni taaksepäin. Oli aika erikoista kuinka tuossa rentoutuneessa tilassa muistaa menneet tapahtumat niin elävästi. Sitten tosiaan kun pääsin ihan pieneksi lapseksi asti, niin muistin lapsuusmuistotkin hyvin ja tuon vauva-ajan jälkeen oli erikoista, että muistin spontaanisti aikuisen ihmisen tapahtumia, mitkä eivät olleet tästä elämästä kuitenkaan. Harmi vaan, että tuossa vaiheessa yleensä olin niin rentoutunut, että nukahdin. En ole pitkään aikaan kokeillut tätä, mutta pitääkin taas joskus kokeilla ja ehkä tuota YouTubenkin hypnoosia.

Vierailija
220/603 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten elämien tutkiminen on kivaa varmasti. Kannattaa silti miettiä kanavoiko omia elämiä vai kanavoiko jotain toista henkilöä jostain syystä. Ehkä siihen löytyy oikeita kysymyksiä ja opastusta, joilla voi varmistella asiaa tai tutkia - henkisellä tavalla. Kanavoija kun kanavoi vähän kaikkea, fyysisestäkin maailmasta saattaa ottaa jonkun osan tai mistä tahansa. Olisi silti hienoa tietää missä oli vaikka 70-luvun alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme