Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
161/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma lapseni tai veljeni olisi kuollut ja myöhemmin joku tulisi kohteliaasti kertomaan, että anteeksi, mutta kun minulla on tämö töllainen ap:n tilanne, niin minö olisin HYVIN, HYVIN KIITOLLINEN.

Minä taas en olisi. Käskisin hakeutua hoitoon. 

Ap puhui ravintolasta joka on pysynyt lähes muuttumattomana noista päivistä alkaen. Tällä tiedolla joku toinen voisi selvittää, kuka ap väittää olevansa. 

Vierailija
162/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Untinen-Auel kirjoitti Maan lapset -romaanisarjassa neandertalilaisista joilla oli periytyvä muistitieto. Esim. parantajat saivat syntymälahjana esiäitiensä tiedot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma lapseni tai veljeni olisi kuollut ja myöhemmin joku tulisi kohteliaasti kertomaan, että anteeksi, mutta kun minulla on tämö töllainen ap:n tilanne, niin minö olisin HYVIN, HYVIN KIITOLLINEN.

Ap puhui ravintolasta joka on pysynyt lähes muuttumattomana noista päivistä alkaen. Tällä tiedolla joku toinen voisi selvittää, kuka ap väittää olevansa. 

Miten joku voisi selvittää kuka ap "väittää olevansa" yli 50 v sitten koska mainitsi vain jonkun ravintolan? 😀😀

Vierailija
164/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa kuolinilmoituksissa osoitteita ollut, ellei muistotilaisuus ollut jossain kerhohuoneella.

Vierailija
165/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J. Untinen-Auel kirjoitti Maan lapset -romaanisarjassa neandertalilaisista joilla oli periytyvä muistitieto. Esim. parantajat saivat syntymälahjana esiäitiensä tiedot.

Aylan ylivoimasta löytyykin jo ketjua!

Vierailija
166/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätä muut rauhaan äläkä mene höpöttämään olevasi heidän nuorena kuollut sisaruksensa.

Häivy. 

Vierailija
167/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voisi selvittää kuka ap "väittää olevansa" yli 50 v sitten koska mainitsi vain jonkun ravintolan? 😀😀

"Lähes 50 vuotta muuttumattomana pysynyt ravintola tietyllä paikkakunnalla". Ei ole mahdotonta selvittää. 

Vierailija
168/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehuirailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpön. Ei edellisiä elämiä ole. Hindulaista valeoppia.

Tiedoksi että alun perin raamatussa kerrottiin jälleensyntymästä. Ne varmaan poistettiin sen vuoksi, että papit eivät voineet kontrolloida ihmisiä, jotka tiesivät syntyvänsä kohta kuolemansa jälkeen uudelleen.

Ei ole totta että olisi lukenut Raamatussa näin. Kristinuskon mukaan ihmisen sielu tuomitaan ja päättyy joko Taivaaseen tai kadotukseen ( helvettiin). Nämä paikat ovat ikuisia. Jeesus kuoli syntiemme puolesta, häneen turvautuvat saavat ikuisen elämän taivaassa. Jumala on luonut kaiken, aivan kaiken. Jumala luo koko ajan uusia asioita. Jumala luo joka ihmiselle yksilöllisen, uniikin sielun.

Onko Raamattu siis mielestäsi pudonnut aikanaan taivaasta (ja tietysti useina kielikäänöksinä)? Ilman siis, että sitä olivat lukuisat eri henkilöt ja yhteisöt siinä välissä ja sen olemassa ollessa käsitelleet senhetkisten tavoitteidensa ja etujensa mukaiseksi, lisäten ja poistaen tekstiä? Olisiko melko naiivi uskomus?

Raamatun on kirjoittanut vähintään 40 eri henkilöä 1500 v aikana. Ihmiset sen on kirjoittanut, ei se ole mikään "Jumalan Sana" vaan kokoelma historiallisia tekstejä joita on muutettu ja muokattu sinä aikana.

Raamattua on kirjoitettu paljolti poliittisessa tarkoituksessa ja ne kirjoittajat on tuon ajan Sipilöitä, Soineja ja Orpoja. Ja tätä sitten jotkut pitää jumalan totuutena.

Evankeliumit on kirjoitettu kymmeniä vuosia Jeesuksen kuoleman jälkeen. Viimeisten tutkimusten mukaan ne kirjoitukset ajoitetaan n. vuodelle 70 osa ehkä v. 100. Eikä Jeesusta ole mainittu missään muissa ensimmäisen vuosisadan historiallisissa kirjoituksissa kuten esim. Josephus Flavius joka raportoi kaiken sen ajan roomalaisten ja juutalaisten sodat ja Jerusalemin alueen tapahtumat maininnut mitään Jeesuksesta. Muita samantyyppisiä ihmeiden tekijöitä, parantajia, valemessiaita ja Rooman vastaisia kapinoijia on mainittu sen ajan kirjoituksissa muttei Jeesusta joka oli vain yksi niistä sen ajan guruista. Kristinusko alkoi vasta vuosikymmenien jälkeen ja alkoi syrjäyttää mitralaisuuden josta kristinusko on saanut paljon vaikutteita ja kehittynyt. Ihmeellistä että uskovaiset kieltävät historian faktat.

Eiköhän jokainen uskovainen tiedä että evankeliumit kirjoitettiin vuosikymmeniä Jeesuksen kuoleman jälkeen.

Vierailija
169/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n mainitsema ystävä. Tämä on totta.

Olet ap. 

Vierailija
170/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi et muka voisi linkata sitä näköislehteä, jossa ilmoitus on?

Olisin halunnut uskoa tähän, koska aihe kiinnostaa, mutta trolliksi taitaa kaatua.

Vierailija
171/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että suuri osa uskoo Ap:n löytäneen edellisen elämän henkilöllisyyden. Miettikää mikä todennäköisyys, että syntyy uudelleen ihmiseksi, muutama vuosi kuoleman jälkeen ja vielä lähes samaan paikkaan. Tälle todennäköisyydelle ei ole edes olemassa tarpeeksi nollia ennen ykköstä.

Todennäköisyyksillä on merkitystä vain, jos uskoo kaiken olevan sattumanvaraista.

Vierailija
172/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan entäpä, jos muistot voivatkin periytyä jossain geenin mutkassa? Selittäisikö se näitä kokemuksia?

Mutta miten voi olla geenimuistoa, jos kukaan sukulainen ei ole asunut, eikä koskaan käynytkään siellä, mistä muistot on? Minäkin elin entistä elämääni Suomessa samaan aikaan kun tulevat vanhempani eli elämäänsä ulkomailla.

Ap

Sinähän väität olevasi näiden suomalaisten sukulainen. Jonkun veli.  

Vierailija
173/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden selvittämään juuri nyt koska muutenkin on nälkä. Menen jonnekin ravintolaan jota luulen ap:n tarkoittavan ja kyselen jos siellä tunsivat yli 55v sitten jonkun joka mahdollisesti voisi olla nyt ap. Aivan helppo juttu! 😂😂

Ei kannata mennä mihin tahansa ravintolaan tai yhtään minnekään ennen kuin on listannut pääkaupunkiseudun (ap sanoi eläneensä pk-seudulla) ravintolat. Toki siihen hetki menee, mutta kohtalaisella vaivannäöllä on täysin mahdollista selvittää, mikä niistä on ollut olemassa jo 60-luvun lopulla ja kaiken lisäksi pysynyt melkein muuttumattomana. 

Sitten etsii ne kuolinilmoitukset, kuten ap teki. 

Hän ei vain tainnut laskea tämän varaan tarinoidessaan. 

Vierailija
174/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä toistuvassa painajaisessa mitä näin lapsena kuolemastani, niin minua ajoi joku takaa ja olin kauhuissani. Mietin vaan, että tapettiinko minut vai mitä tapahtui, oliko onnettomuus vai mitä. Haluaisin tämänkin selvittää, mutta miten sen saisi selville? Vanhempani eivät ole varmaankaan enää elossa, tai ovat tosi vanhoja. Sisko minulla oli, mutta en tiedä mikä hänen sukunimensä on nykyään ja jos löytäisinkin hänet, niin miten voisin mennä kyselemään, ettei ajattelisi minun olevan hullu?

Ap

Eikö aikalaislehdistä löytyisi juttua? Usein paikallislehdissä kerrotaan tämän tyylisistä tapauksista (onnettomuus, löytyi kuolleena tms.). Oletko siis selvittänyt asuvatko nämä vanhempasi vielä siinä samassa talossa? Entä jos jututtaisit jotain muuta aikalaista, jotka muistaisivat tapauksesta jotain?

Vierailija
175/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä toistuvassa painajaisessa mitä näin lapsena kuolemastani, niin minua ajoi joku takaa ja olin kauhuissani. Mietin vaan, että tapettiinko minut vai mitä tapahtui, oliko onnettomuus vai mitä. Haluaisin tämänkin selvittää, mutta miten sen saisi selville? Vanhempani eivät ole varmaankaan enää elossa, tai ovat tosi vanhoja. Sisko minulla oli, mutta en tiedä mikä hänen sukunimensä on nykyään ja jos löytäisinkin hänet, niin miten voisin mennä kyselemään, ettei ajattelisi minun olevan hullu?

Ap

Eikö aikalaislehdistä löytyisi juttua? Usein paikallislehdissä kerrotaan tämän tyylisistä tapauksista (onnettomuus, löytyi kuolleena tms.). Oletko siis selvittänyt asuvatko nämä vanhempasi vielä siinä samassa talossa? Entä jos jututtaisit jotain muuta aikalaista, jotka muistaisivat tapauksesta jotain?

Kirkon kirjoista voi löytyä jotakin.

Vierailija
176/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nyt mitään läksisi etsimään tämän perusteella. Hankkikaa elämä! Kukaan ei tiedä kuka ap on emmekä tiedä kuka hän on ollut entisessä elämässään. Emme myös tiedä antoiko oikeat vuosiluvut ja paikkakunnat.

Vierailija
177/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu nyt mitään läksisi etsimään tämän perusteella. Hankkikaa elämä! Kukaan ei tiedä kuka ap on emmekä tiedä kuka hän on ollut entisessä elämässään. Emme myös tiedä antoiko oikeat vuosiluvut ja paikkakunnat.

Harmittaako noin kovasti, että ap:n tarina ei olekaan totta?

Mitä järkeä kertoa edellisestä elämästään keksityin "faktoin"?

"Asuin Roomassa vuonna 1825-1859" vaikka oikeasti se olikin Lappeenrannassa 1945-1946.

Vierailija
178/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää nyt vaan siihen nykyiseen elämään ja unohtakaa entiset elämät ja ennustuksetkin tulevasta. Menee pää muuten sekaisin ja napsahtaa vaikka psykoosi päälle.

Keskity itse. Mikä sinä olet muita komentamaan!

Vierailija
179/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuuri, että olet syntynyt kahdesti Suomeen. Itse olen varma, että olin entisessä elämässä jenkki. Olen asunut 80luvulla Los Angelesissa, muuta en tiedä. Epäilisin että syntyny 50luvulla jossain Rebulikaani osavaltiossa.

Vierailija
180/603 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä seuraavassakin elämässä AV jossa voimme kiistellä? 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme