Hallitus valmistelee rikkaiden terveydenhuoltoa
Se ei meille käy! t. riikka
Paitsi käy, kaikki keskiluokkaisten ja vähävaraisten sortaminen.
Kommentit (15)
Vakuutuspohjainen, eli alamme nähdä yhä sairaampia ihmisiä kaduilla, huonohampaisia ja tautisia.
Pahinta on kun tartuntataudit eivät katso varallisuutta, vaan tarttuvat kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Uli Uli, menehän ripulipaska vassu vinkumaan muualle!
Sinulle onnellista tulevaisuutta valitsemallasi tiellä
Mitä hullu höpiset? Suurimmalle osalle keskituloisistakin työnantaja maksaa terveydenhuollon. Monilla on lisäksi itse varaa maksaa perusterveydenhuolto. Sieltä ohjataan kunnalliselle erikoissairaanhoitoon, jos tarvetta on. Vähissä on ihmiset, jotka omilla rahoillaan makaavat yksityisessä lasaretissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hullu höpiset? Suurimmalle osalle keskituloisistakin työnantaja maksaa terveydenhuollon. Monilla on lisäksi itse varaa maksaa perusterveydenhuolto. Sieltä ohjataan kunnalliselle erikoissairaanhoitoon, jos tarvetta on. Vähissä on ihmiset, jotka omilla rahoillaan makaavat yksityisessä lasaretissa.
Hullu. Noinko ystävällisesti sinulla on tapana puhutella toisia ihmisiä?
Ei työterveyttä ja yksityistäsektoria pidä nähdä vihollisena, sehän vain vähentää julkisen taakkaa.
Eikä se vielä Suomessa ihan riitä, jos RKP ja puolet Kokoomuksesta tahtoo siirtyä vakuutuspohjaiseen fiaskoon.
Julkinen hoito on kuraa ja surkeaa palvelua, lähtien niistä narisevista puhelinpalvelun ihmisistä, hyvä että ajetaan alas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu. Noinko ystävällisesti sinulla on tapana puhutella toisia ihmisiä? Myös julkisuuden ihmisiä, jotka eivät jaa sinun poliittisen mielipiteesi?
Varakkaille terveyden hoitoa ja köyhille maakuoppa tai katukaupan diilerit. Vahva ja välittävä suomi jossa on onnellisin kansa mitä galaksissa on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan sairaalassa työskentelevänä voin sanoa, että se on se kok/pers akseli, joilla on useiten ripulip.askat housuissa ja suolet rullalla
Mulla oli yksityinen sairausvakuutus jo 80-luvun puolivälissä, ollessani alakouluikäinen. Ihan normaalia ollut vuosikymmenet, että keskiluokkaisessa perheessä kaikilla on sairausvakuutukset. Jo 80-luvulla oli itsestäänselvää, että julkinen puoli on työttömille ja vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
Julkinen hoito on kuraa ja surkeaa palvelua, lähtien niistä narisevista puhelinpalvelun ihmisistä, hyvä että ajetaan alas
Jää sitten ilman hyvää hoitoa. Tiesitkö, että vain julkisella puolella on tiettyjen sairauksien hoito? Esim. Yksityisiltä laittavat julkiselle, koska muuten eivät voi hoitaa.
Miten sitten kun saat sydänkohtauksen? Muuten pääsisit julkiselle, mutta jos ei kelpaa niin seuraava osoite on todennäköisesti hauta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaako työterveys syöpäsi? Ei hoida, vaan lähettää julkiselle. Ja jos kaikki hoito muuttuu vakuutusperusteiseksi, et saa syöpääsi hoitoa ilman kattavaa vakuutusta, josta vakuutusyhtiö kuitenkin kiemurtelee irti. Ihmiset on niin pihalla koko järjestelmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan sairaalassa työskentelevänä voin sanoa, että se on se kok/pers akseli, joilla on useiten ripulip.askat housuissa ja suolet rullalla
Eli on siis tasapuolista leikata paremmin pärjääviltä vassareilta. Tässä tuli nyt vahvistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihmisille noin puhuta, lokeille ja rotille vaan.