Mistä mä löydän naisen?
Olen työssä käyvä, empaattinen mies. Introvertti, neitsyt horoskoopiltaan. Tunnollinen ja ahkera. Ihan tavallinen mies.
Etsin naista tositarkoituksella.
Pari deittiä oli tuossa mutta kuivui kasaan kun oli työkiireitä.
Kommentit (11)
Et mistään, jos et pysty työkiireiltäsi edes olemaan yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt enemmän aikaa kun mulla on nollatuntisoppari (ainakin vähänaikaa jos saan vakituisen sopimuksen) työvuoroja vähemmän. Mihinkään baariin en jaksa lähteä ja tinder kokeiltu mutta facebookin deiteiltä ihan hyviä kokemuksia.
Tahtoisin löytää ihmisen jolla samanlaiset elämänarvot, tykkää lukea, käydä teatterissa ja kuntosalilla. Jonka kanssa on helppo puhua ja nauraa ja hyvä olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt enemmän aikaa kun mulla on nollatuntisoppari (ainakin vähänaikaa jos saan vakituisen sopimuksen) työvuoroja vähemmän. Mihinkään baariin en jaksa lähteä ja tinder kokeiltu mutta facebookin deiteiltä ihan hyviä kokemuksia.
Tahtoisin löytää ihmisen jolla samanlaiset elämänarvot, tykkää lukea, käydä teatterissa ja kuntosalilla. Jonka kanssa on helppo puhua ja nauraa ja hyvä olla.
Ap
Oletko ihan järjiltäsi, kun avaudut tänne tuolla tavalla? Vai onko tämä provo? T. Nainen
Vaikuttaa hyvältä tyypiltä... Onnea etsintään. :D
T. myös introv. ja N.
Naisella ei tee mitään eikä kannata asua naisen kanssa. Mene maksullisiin jos panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei tee mitään eikä kannata asua naisen kanssa. Mene maksullisiin jos panettaa.
Sanoo mies, joka ei mitään muuta toivo niin paljon kuin että joku nainen rakastaisi.
No miksi jumala antaisi sinulle uuden suhteen kuihdutettavaksi? Tuhlasit jo 2 naista, jumala suojelee naisia kaltaisiltasi idiooteilta. Sanottiinko raamatussa, että nainen on tärkeä heti miehen työn jälkeen? Ei sanottu, vaan että nainen on miehen ruumis, ja siksi tärkeämpi kuin työ. Itse sössit mahdollisuutesi. Opiskele ensin perusteet ja sitten yritä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ihan järjiltäsi, kun avaudut tänne tuolla tavalla? Vai onko tämä provo? T. Nainen
Oletko itse? Ihan asiallinen aloitus. Verrattuna moneen muuhun.
Joku sivusta.
Lataa deittisovellukset tinder, bumble, hinge, facebook dating, okcupid.
Rekisteröi tilit ja panosta kuviin kunnolla. Kuvat määrittää sun suosion 99%.
Kirjoita hyvä profiiliteksti.