Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä löydän naisen?

Vierailija
02.03.2026 |

Olen työssä käyvä, empaattinen mies. Introvertti, neitsyt horoskoopiltaan. Tunnollinen ja ahkera. Ihan tavallinen mies.

Etsin naista tositarkoituksella.

Pari deittiä oli tuossa mutta kuivui kasaan kun oli työkiireitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa deittisovellukset tinder, bumble, hinge, facebook dating, okcupid.

Rekisteröi tilit ja panosta kuviin kunnolla. Kuvat määrittää sun suosion 99%.

Kirjoita hyvä profiiliteksti.

Vierailija
2/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, jos et pysty työkiireiltäsi edes olemaan yhteyksissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu kysymään...

Vierailija
4/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt enemmän aikaa kun mulla on nollatuntisoppari (ainakin vähänaikaa jos saan vakituisen sopimuksen) työvuoroja vähemmän. Mihinkään baariin en jaksa lähteä ja tinder kokeiltu mutta facebookin deiteiltä ihan hyviä kokemuksia.

Tahtoisin löytää ihmisen jolla samanlaiset elämänarvot, tykkää lukea, käydä teatterissa ja kuntosalilla. Jonka kanssa on helppo puhua ja nauraa ja hyvä olla.

Ap

Vierailija
5/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt enemmän aikaa kun mulla on nollatuntisoppari (ainakin vähänaikaa jos saan vakituisen sopimuksen) työvuoroja vähemmän. Mihinkään baariin en jaksa lähteä ja tinder kokeiltu mutta facebookin deiteiltä ihan hyviä kokemuksia.

Tahtoisin löytää ihmisen jolla samanlaiset elämänarvot, tykkää lukea, käydä teatterissa ja kuntosalilla. Jonka kanssa on helppo puhua ja nauraa ja hyvä olla.

Ap

Oletko ihan järjiltäsi, kun avaudut tänne tuolla tavalla? Vai onko tämä provo? T. Nainen

Vierailija
6/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hyvältä tyypiltä... Onnea etsintään. :D

T. myös introv.  ja N.

Vierailija
7/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei tee mitään eikä kannata asua naisen kanssa. Mene maksullisiin jos panettaa. 

Vierailija
8/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei tee mitään eikä kannata asua naisen kanssa. Mene maksullisiin jos panettaa. 

Sanoo mies, joka ei mitään muuta toivo niin paljon kuin että joku nainen rakastaisi.

Vierailija
9/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
10/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jumala antaisi sinulle uuden suhteen kuihdutettavaksi? Tuhlasit jo 2 naista, jumala suojelee naisia kaltaisiltasi idiooteilta. Sanottiinko raamatussa, että nainen on tärkeä heti miehen työn jälkeen? Ei sanottu, vaan että nainen on miehen ruumis, ja siksi tärkeämpi kuin työ. Itse sössit mahdollisuutesi. Opiskele ensin perusteet ja sitten yritä uudestaan

Vierailija
11/11 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko ihan järjiltäsi, kun avaudut tänne tuolla tavalla? Vai onko tämä provo? T. Nainen

Oletko itse? Ihan asiallinen aloitus. Verrattuna moneen muuhun. 

Joku sivusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän