Halusin tienata lisätienestinä rahaa eri keinoin, tulos pyöreä nolla
Olen työtön, ja luin netistä vinkkejä miten saada helposti lisätienestejä, siis pikkurahaa, mutta kuitenkin parempi se olisi kuin ei mitään. Tulos on kuitenkin pyöreä nolla, vaikka yli puoli vuotta olen tätä yrittänyt. Liityin useampiin kyselysivustoihin, joissa voisi tienata 50 senttiä tai euron yhteen kyselyyn vastaamisesta tai jotain lahjakortteja. Ainuttakaan, en siis ainuttakaan kyselyä ole saanut vastattavaksi vielä yli puoleen vuoteen. Vaikka täytin sinne kaikki taustatietonikin. Lisäksi liityin useampaan ulkomaiseen sisällöntuotantosivustoon, joissa pitäisi voida tienata sisältötekstejä/markkinointitekstejä kirjoittamalla jokunen euro per teksti (olen taitava kirjoittaja, kirjoittanut työksenikin joskus). Ainuttakaan tekstiä en ole sieltä saanut kirjoitettavaksi, en siis ainuttakaan, vaikka joka päivä monta kertaa katson tarjolla olevat pyynnöt. Ulkoilen paljon, ja ajattelin, että keräisin samalla pulloja ja palauttaisin niitä kauppaan. Noh. Yhtään pulloa missään ei ole tullut vastaan, vaikka meidän lähellä on pari puistoakin, joissa ihmiset käy ottamassa aurinkoa ja sellaista. Yritin tori.fissä myydä vanhoja vaatteitani ja vanhoja kirjoja, eipä kukaan ole yhteenkään ilmoitukseeni vastannut mitään vaikka kaikissa lukee, että saa tinkiä. Joten toimivia ideoita lisätienesteistä otetaan vastaan.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kouluttautuisit uuteen ammattiin?
Minulla on maisteritutkinto ja ammatti, josta pidän. Ikää 44. En oikein tiedä mihin ammattiin kouluttautuisin, jos uutta ammattia pitäisi miettiä. Ap
No mikäs siinä sitten jos maisterin ei tarvitse alentua muun alan opiskeluun ja töihin kuten meidän muiden.
Höh. En minä puhunut mistään alentumisesta, vaan ihan vilpittömästi en tiedä mikä se olisi. Ap
Minä maisteri kävin juuri 40 h järjestysmieskurssin, jotta voin työskennellä pari iltaa viikossa klassisissa konserteissa järjestysmiehenä. Töitä riittää niin paljon kun tahtoo tehdä.
Juuri mietin oopperassa käydessä, että minkälaistahan hommaa olisi tuo ovimiehenä olo. Siellä ei varmaan hirveästi ole rettelöintitilanteita? Ihmiset on siistejä ja hyvällä tuulella. Nuorena olin Foorumissa tavaratalossa töissä ja silloin ajattelin, ettei myymäläetsivän yms. hommaa ei ainakaan ikinä.
Tapahtuma-alalla tosiaan on paljon pulaa tekijöistä, etenkin sellaisista, jotka voivat ottaa keikkoja vastaan "haastavinakin" vuorokaudenaikoina ja nopealla aikataululla.
Voin suositella.
Laskutuspalvelun kautta voi tehdä mitä tahansa (laillista).
Ja mikä parasta: voit hinnoitella työsi ihan itse. Ei mitään tes minimipalkkoja ja 0-soppareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kouluttautuisit uuteen ammattiin?
Minulla on maisteritutkinto ja ammatti, josta pidän. Ikää 44. En oikein tiedä mihin ammattiin kouluttautuisin, jos uutta ammattia pitäisi miettiä. Ap
No mikäs siinä sitten jos maisterin ei tarvitse alentua muun alan opiskeluun ja töihin kuten meidän muiden.
Höh. En minä puhunut mistään alentumisesta, vaan ihan vilpittömästi en tiedä mikä se olisi. Ap
Minä maisteri kävin juuri 40 h järjestysmieskurssin, jotta voin työskennellä pari iltaa viikossa klassisissa konserteissa järjestysmiehenä. Töitä riittää niin paljon kun tahtoo tehdä.
Juuri mietin oopperassa käydessä, että minkälaistahan hommaa olisi tuo ovimiehenä olo. Siellä ei varmaan hirveästi ole rettelöintitilanteita? Ihmiset on siistejä ja hyvällä tuulella. Nuorena olin Foorumissa tavaratalossa töissä ja silloin ajattelin, ettei myymäläetsivän yms. hommaa ei ainakaan ikinä.
Tapahtuma-alalla tosiaan on paljon pulaa tekijöistä, etenkin sellaisista, jotka voivat ottaa keikkoja vastaan "haastavinakin" vuorokaudenaikoina ja nopealla aikataululla.
Voin suositella.
Tämähän kuulostaa hyvältä vinkiltä. En ole siis ap mutta muuten lisäansioiden tarpeessa.
Paikallisliikenteen bussikuskiksi aikuispuolella
Katso tämä Feissiryhmä, josta saa paljon hyviä vinkkejä lisätuloihin: https://www.facebook.com/groups/1175397359965246
Asiakkaiden keski-ikä 65v, ei siellä tapahdu kuin joskus joku sairaskohtaus. Narikassa ei sitäkään.
En minäkään menisi minnekään painimaan narkkien kanssa.