Vuokranantajan oikeudet
Asun yksityishenkilöltä vuokratussa kaksiossa yksin. Kyseinen mies omistaa käsittääkseni useampia asuntoja, enimmäkseen kait näitä uusia pikkukoppiyksiöitä. Nyt hän väittää että on myymässä tätä asuntoa, jossa minä asun, ja on vähän väliä tulossa esittelemään sitä jollekin! Okei, tiedän et niin saa tehdä, mut musta on todella outoa, että tää kämppä ei näy missään oikotiellä tms. sivustolla ja että tää vuokranantaja (tai joku muu??) käy välillä ihan ilmoittamattakin luuhaamassa päivisin kun oon töissä!! Musta tosi törkeetä! Väittää että lain mukaan saa tehdä niin ja niinpä mun pitää pitää itse asennuttamani turvalukkokin aina auki, että tää hyypiö pääsee tarvittaessa nopeesti käymään mahdollisen ostajan kanssa! Taitaa olla äijä lirissä noitten asuntosijoitustensa kanssa!? :D hahhah, seuraavan kämpän vuokraan joltakin luotettavalta kuten Sato tai Lumo. Ärsyttää tuollainen sekoilu, mikä vielä varmasti on laitontakin!
Eui vuokravakuudesta voi kuittailla mitä tahansa. Kertomustesi perusteella on erittäin hyvä, että pääset tuollaisesta kyseenalaisesti toimivasta niljakkeesta eroon.