Minkä vaatteiden tai meikkien tms. olette huomanneet tekevän teistä vanhemman näköisiä kuin olette?
Olen 34-vuotias. Huomasin muutama viikko sitten salilla miten vähän liian isot urheilurintsikat ja niissä roikkuvat rinnat tekevät kyllä heti kropan ihan hirvittävän paljon vanhemman näköiseksi.
Meikeissä olen huomannut, että vähemmän on enemmän. Jos haluaa raikkaan lookin ei paljoa kannata käyttää muuta kuin valokynää, kylmäväriä ja riparia. Muilla saa vaan tunkkaisen ja vanhemman näköisen lookin aikaiseksi.
Mitä te muut olette huomanneet itsellänne, kun nuoruus on jäänyt taakse?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa oman luottoprimerinsa? Olen käyttänyt satoja euroja eri primereihin ja kaikki ovat vain lisänneet meikin paakkuuntumista. mikä on hyvä primer 30-jotain tädeille?
Lumene Instant Glow UV Primer
En muuten fanita Lumenen tuotteita, mutta tästä tykkään. Heleyttää ihoa ja meikki liukuu päälle ohuelti.
Kannattaa muuten suihkia valmiin meikkipohjan päälle jotakin kiinnityssuihketta, jotta pakin puuterimaisuus talttuu. Käytän Avenen mineraalivesisuihketta, varmaan joku muukin on yhyä hyvä.Keksin jo teininä halvemman ja helpomman keinon. Kraanassa vähän vettä käsille ja ravistele liiat pois. Kosteilla käsillä taputtelet kasvot ja puuterikerros sulautuu meikkiin.
Miten mä en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta? Nerokasta!
Liian pitkät ja latvoista kuivat hiukset näyttävät hieman vanhentavalta. Mieluummin vähän olkapäiden yli yltävät terveen näköiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa oman luottoprimerinsa? Olen käyttänyt satoja euroja eri primereihin ja kaikki ovat vain lisänneet meikin paakkuuntumista. mikä on hyvä primer 30-jotain tädeille?
Lumene Instant Glow UV Primer
En muuten fanita Lumenen tuotteita, mutta tästä tykkään. Heleyttää ihoa ja meikki liukuu päälle ohuelti.
Kannattaa muuten suihkia valmiin meikkipohjan päälle jotakin kiinnityssuihketta, jotta pakin puuterimaisuus talttuu. Käytän Avenen mineraalivesisuihketta, varmaan joku muukin on yhyä hyvä.Keksin jo teininä halvemman ja helpomman keinon. Kraanassa vähän vettä käsille ja ravistele liiat pois. Kosteilla käsillä taputtelet kasvot ja puuterikerros sulautuu meikkiin.
Miten mä en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta? Nerokasta!
Tuo on hyvä keino estää kakkumaskia.
Tälle nyt ei ihminen välttämättä voi mitään, mutta isohkot roikkuvat rinnat kyllä tekevät minkä ikäisen vaan vanhemman näköiseksi.
Ns. markettivaatetyyli tekee myös ihmisestä vanhemman näköisen. Siis sellaiset neutraalit periaatteessa ihan ok vaatteet, jotka ei kuitenkaan istu kantajansa päälle vaan ovat vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikimusta tukka.
Ja kaikki muutkin ääripäät, kuten platinanvaalea, kirkkaanpunainen ja shokkivärit.
Mulla on todella vaaleat hiukset luonnostaan enkä jaksa värjätä näitä enää. Miten te erotatte blondatut ja luonnonvaaleat kun näin kirjoitatte, vai siis vanhentaako yleensäkin esim. Vaaleat jne. luonnonvärisetkin? Tämä ei ole puolustuspuhe vaan pohdintaa.
Ihmiselle sopii väreistä parhaiten se, joka hänellä on luonnostaan, joten tuskin näytät blondatulta. Yleensä se luonnollisin on myös kaunein. Kauppiaat toki haluavat myydä meille jos jonkinlaista kemikaalia ja väripurkkia ylistävillä mainoslauseilla. Osa ihmisistä on ihan vieraantuneita siitä, miltä ihminen oikeasti näyttää. Uskon, että luonnonvaaleat hiuksesi näyttävät ihanilta, kun hoidat niitä sillä tavalla, etteivät latvat pääse kuivumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tälle nyt ei ihminen välttämättä voi mitään, mutta isohkot roikkuvat rinnat kyllä tekevät minkä ikäisen vaan vanhemman näköiseksi.
Ns. markettivaatetyyli tekee myös ihmisestä vanhemman näköisen. Siis sellaiset neutraalit periaatteessa ihan ok vaatteet, jotka ei kuitenkaan istu kantajansa päälle vaan ovat vähän sinne päin.
Voitteko linkata kuvan, mitä on markettivaatteet? En ole koskaan oikein tiennyt, mitä ne ovat mutta niistä puhutaan yleisesti. Ihan saman näköisiä vaatteita siellä on kuin ostoskeskusten kaupoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rinnat ovat erilaisia. Liiviliikkeistä saat asiantuntevaa apua.
Ei haittaa, vaikka näytän vanhalta. Saa nykyään kaupoissa palveluakin, kun näyttää iäkkäämmältä enkä kuitenkaan ryysyissä kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rinnat ovat erilaisia. Liiviliikkeistä saat asiantuntevaa apua.
Liiviliikkeistä olen saanut vain ylihintaisia ja liian kireitä liivejä, jotka hankaavat ihoon jälkiä. Palasin takaisin nettiin ostamaan liivit, jotka eivät ole liian kireitä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ette halua kuulla, mutta värjäämättömät hiukset saavat monet näyttämään hiirenharmailta mummoilta, mikäli oma väri on sellainen perus hiekanvaalea.
Tämä on niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko linkata kuvan, mitä on markettivaatteet? En ole koskaan oikein tiennyt, mitä ne ovat mutta niistä puhutaan yleisesti. Ihan saman näköisiä vaatteita siellä on kuin ostoskeskusten kaupoissakin.
Muistaakseni näin Prismassa merkkiurheiluvaatteita ja myös muut vaatteet näytti ihan fiksuilta. Ei ne tietenkään mitään haute contouria ole. Niiden pitää sopia about kaikille.
Myös markettivaatteissa näyttää tyylikkäältä, jos osaa valita omalle vartalotyypilleen sopivat vaatteet ja osaa yhdistellä ja asustaa ne hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kaikki tyylittömät vaatteet vanhentaa. Raita ja pallomekot etenkin.
Eivät nuo ole tyylittömiä, kun niissä kulkee Walesin prinsessakin, joka aina näyttää upealta.
Vierailija kirjoitti:
Goottimeikki! Olen 42v enkä voi meikata enää samaan tyyliin kuin 20vuotiaana ellen halua näyttää puolikuolleelta negatiivisessa mielssä. Siinä missä nuorena muistutti seksikästä vampyyriä, nyt peilistä katsoo rähjäinen zombie.
Kuka kertoisi tuon Jussikuusysille..
Eiköhän tietyt piirit viis veisaa iästä, pysyvät uskollisina hamaan loppuun asti nuoruuden ihanteilleen. Missä ei ole kyllä mitään väärää. Miksei nainenkin saisi haluta näyttää tietoisesti hätkäyttävältä.
Olemme olevinamme niin yksilöllisiä mutta kaikki kuitenkin pelkäävät näyttää ikäisiltään.
Tai jokin kumma pelote tässä on että jonkun ikäisen naisen ei sovi olla sitä eikä tätä. Ketähän sekin uhkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://eu001.leafletscdns.com/fi/data/5/8573/0.webp?t=1661491691
Vaikkapa tuossa, vanha citymarketin mainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni näin Prismassa merkkiurheiluvaatteita ja myös muut vaatteet näytti ihan fiksuilta. Ei ne tietenkään mitään haute contouria ole. Niiden pitää sopia about kaikille.
Myös markettivaatteissa näyttää tyylikkäältä, jos osaa valita omalle vartalotyypilleen sopivat vaatteet ja osaa yhdistellä ja asustaa ne hyvin.
Oi! Minä olin tuo altavastaaja markettivaatteissa. Ei ne vaatteet, vaan tyyli. Liikuin ihmisten kanssa, joilla oli rahaa vaikka kuinka. Tyyli riittää. Nyt taidan olla yksi noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markettivaatteilla tarkoitetaan niitä perusarkivaatteita. Esim. farkkuja, neuleita, t-paitoja, liivejä jne. Tavallaan näyttävät ihan tavallisilta, mutta ovat lähes aina oudon mallisia ja eivät istu suurimmalle osalle ihmistä. Esim. joku Pola tai S-kauppojen House ovat esimerkkejä näistä.
Ja ihan tosissaan. Mitkään vaatteet eivät sovi about kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi! Minä olin tuo altavastaaja markettivaatteissa. Ei ne vaatteet, vaan tyyli. Liikuin ihmisten kanssa, joilla oli rahaa vaikka kuinka. Tyyli riittää. Nyt taidan olla yksi noista.
Olihan se vähän outoa, kun menet purjeveellä jonkun sata vuotta vanahalle huvilalle Prisman hupparissa. Ei se ketään haitannut. Tärkeintä oli se, kuka sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goottimeikki! Olen 42v enkä voi meikata enää samaan tyyliin kuin 20vuotiaana ellen halua näyttää puolikuolleelta negatiivisessa mielssä. Siinä missä nuorena muistutti seksikästä vampyyriä, nyt peilistä katsoo rähjäinen zombie.
Kuka kertoisi tuon Jussikuusysille..
Eiköhän tietyt piirit viis veisaa iästä, pysyvät uskollisina hamaan loppuun asti nuoruuden ihanteilleen. Missä ei ole kyllä mitään väärää. Miksei nainenkin saisi haluta näyttää tietoisesti hätkäyttävältä.
Olemme olevinamme niin yksilöllisiä mutta kaikki kuitenkin pelkäävät näyttää ikäisiltään.
Tai jokin kumma pelote tässä on että jonkun ikäisen naisen ei sovi olla sitä eikä tätä. Ketähän sekin uhkaa?
Jussi69:stä tuli mieleen oman lapsuuden kotikaupungin jämähtäneet wannabe-rokkikukot, jotka vielä neljän kympin lähestyessä eivät ole luopuneet tyylistään tippaakaan, vaikka näyttävät jo aika elähtäneiltä. En voi sanoa, että tuollainen tyyli pukisi ketään siihen yli-ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vähän outoa, kun menet purjeveellä jonkun sata vuotta vanahalle huvilalle Prisman hupparissa. Ei se ketään haitannut. Tärkeintä oli se, kuka sinä olet.
Satunnaiselle venematkalle ei etenkään asiaatuntemattoman pidä mennä hankkimaan veneilyvaatteita, parempi että on ihan normaaleissa ulkoiluvaatteissansa, vaikka olisivat rönttöisetkin. Liika yrittäminen ei näytä hyvältä vaan epäaidolta.
-ohis
Mä olen kulkenut pari viimeistä kesää terveyssandaaleissa :D Ei ole kukaan vielä luullut mummoksi. T. 35v