Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä vaatteiden tai meikkien tms. olette huomanneet tekevän teistä vanhemman näköisiä kuin olette?

Vierailija
11.09.2022 |

Olen 34-vuotias. Huomasin muutama viikko sitten salilla miten vähän liian isot urheilurintsikat ja niissä roikkuvat rinnat tekevät kyllä heti kropan ihan hirvittävän paljon vanhemman näköiseksi.

Meikeissä olen huomannut, että vähemmän on enemmän. Jos haluaa raikkaan lookin ei paljoa kannata käyttää muuta kuin valokynää, kylmäväriä ja riparia. Muilla saa vaan tunkkaisen ja vanhemman näköisen lookin aikaiseksi.

Mitä te muut olette huomanneet itsellänne, kun nuoruus on jäänyt taakse?

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34v on mielestäni vielä nuori. :)

t. N50+

Tämä. Tulin katsomaan, että mitä täällä puhutaan yli viisikymppisten tyylistä mutta aloittaja olikin vielä noin nuori. Kaikkea typeryyttä! 

Vierailija
82/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N50+

Tämä. Tulin katsomaan, että mitä täällä puhutaan yli viisikymppisten tyylistä mutta aloittaja olikin vielä noin nuori. Kaikkea typeryyttä! [/quote

Kolmivitosena halusin näyttää kolmikymppiseltä. Nyt viisikymppisenä tavoite on 40-45 🤭.

Samat ohjeet sopii vanhemmille ja nuoremmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet, samoin Nanson.

Vierailija
84/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaripsien meikkaaminen ripsivärillä tekee vanhemman näköiseksi ja mustat vaatteet tuovat kasvojen varjot esiin.

Ilmankos monesti keski-ikäiset naiset ovat lehtikuvissa pukeutuneet valkoiseen paitapuseroon. Se tuo valoa kasvoille ja heti näyttää nuoremmalta.

Vierailija
85/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa oman luottoprimerinsa? Olen käyttänyt satoja euroja eri primereihin ja kaikki ovat vain lisänneet meikin paakkuuntumista. mikä on hyvä primer 30-jotain tädeille?

Lumene Instant Glow UV Primer

En muuten fanita Lumenen tuotteita, mutta tästä tykkään. Heleyttää ihoa ja meikki liukuu päälle ohuelti.

Kannattaa muuten suihkia valmiin meikkipohjan päälle jotakin kiinnityssuihketta, jotta pakin puuterimaisuus talttuu. Käytän Avenen mineraalivesisuihketta, varmaan joku muukin on yhyä hyvä.

Vierailija
86/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummissakaan ei ole muotoa, eikä imartelevaa leikkausta. Kuitenkin ihan kivoja ja mukavia vaatteita vaikka mökille.

Vierailija
87/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
88/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikimusta tukka. 

Ja kaikki muutkin ääripäät, kuten platinanvaalea, kirkkaanpunainen ja shokkivärit.

Mulla on todella vaaleat hiukset luonnostaan enkä jaksa värjätä näitä enää. Miten te erotatte blondatut ja luonnonvaaleat kun näin kirjoitatte, vai siis vanhentaako yleensäkin esim. Vaaleat jne. luonnonvärisetkin? Tämä ei ole puolustuspuhe vaan pohdintaa.

Vierailija
89/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä! Yllätyin, kun lapseni olikin suurinpiirtein saman ikäinen kuin minä. Kuvittelin hänen olevan jossain 45v kieppeillä, kun pukeutuu aina tällaiseen tyyliin. Tosin taitaa olla opettajilla aika yleinen tyyli.

Vierailija
90/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa oman luottoprimerinsa? Olen käyttänyt satoja euroja eri primereihin ja kaikki ovat vain lisänneet meikin paakkuuntumista. mikä on hyvä primer 30-jotain tädeille?

Lumene Instant Glow UV Primer

En muuten fanita Lumenen tuotteita, mutta tästä tykkään. Heleyttää ihoa ja meikki liukuu päälle ohuelti.

Kannattaa muuten suihkia valmiin meikkipohjan päälle jotakin kiinnityssuihketta, jotta pakin puuterimaisuus talttuu. Käytän Avenen mineraalivesisuihketta, varmaan joku muukin on yhyä hyvä.

Keksin jo teininä halvemman ja helpomman keinon. Kraanassa vähän vettä käsille ja ravistele liiat pois. Kosteilla käsillä taputtelet kasvot ja puuterikerros sulautuu meikkiin.

91/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT cosmetics

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
92/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut. Noi luettelemasi kuulostaa aika paljolta.

T28

Vierailija
93/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ette halua kuulla, mutta värjäämättömät hiukset saavat monet näyttämään hiirenharmailta mummoilta, mikäli oma väri on sellainen perus hiekanvaalea.

Mistä tiedät, onko jonkun hiukset värjäämättömät? Luonnolliset värjäysvärit näyttävät samalle kuin värjäämätön tukka.

Yhtään lapsenlasta ei ole, vaikka tukassa olisi harmaa värjäys. Että mummottelijoille voi iskeä jauhot suuhun.

Tiedän omista, siskojeni ja tuttujeni hiuksista. Ja hiuksista kyllä näkee onko ne värjäämättömät vai luonnollisen näköiseksi värjätyt, rakennekin on erilainen ja värjäämättömät on aina jollain tavalla sameat.

Ratkesin nauramaan, sillä monesti parhaiten kiiltää terveet hiukset, eivät ole sameat. Minulla on ollut aikoja, jolloin en ole värjännyt ja hiusväriäni on kehuttu. Sitten he ovat nolostelleet, kun olen sanonut, etten ole värjännyt. Eli et voi tietää!

Vierailija
94/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikimusta tukka. 

Kyllä. Luonnollisesti harmaantunut tukkakin näyttää nuorekkaammalta, kuin musta peruukkikypärä. 

Vierailija
95/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti kaikki tyylittömät vaatteet vanhentaa. Raita ja pallomekot etenkin.

Vierailija
96/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut, kevyesti peittävä meikkivoide, joka siis peittää vain ihon värin epätasaisuutta. Se nostaa rypyt korostetusti esille.

Vierailija
97/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskeaksi värjätyt hiukset. Ikään 46 v. Katsoin kesällä Jenni Haukiota, jonka hiusväri lähentelee jo mustaa ja ei kyllä pukenut enää. Vilkaisu peliin ja varasin kampaajan. Palautin oman keskiruskean värin.

Minä olen todella valkoinen, ja jo teinistä asti värjännyt usein tummanruskeaksi. Kaikki ovat sanoneet, että sopii minulle hyvin. Ja itsehän minä sen olen alun perin huomannut ja siksi jatkanut värjäämistä. Nyt en ole pitkään aikaan värjännyt, koska pidän nykyisestä väristä. Tämä on tällainen valon mukaan vaihteleva, sanoisin että vaaleanruskea?

Vierailija
98/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N50+

Tämä. Tulin katsomaan, että mitä täällä puhutaan yli viisikymppisten tyylistä mutta aloittaja olikin vielä noin nuori. Kaikkea typeryyttä! 

Kai minkä vaan ikäisellä voi olla juttuja, jotka tekevät vanhemman näköiseksi kuin onkaan? Sehän aloituksen pointti oli, ei ikä varsinaisesti.

Vierailija
99/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, joka on mallia iso laatikko, jossa pieni kaula-aukko. Rusehtava tumma huulipuna.

Vierailija
100/167 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssandaalit jätin kauppaan, vaikka olivat jopa vähän tyylitellyt ja ihan nätit. Mutta katsoin peiliin ja näin täti-ihmisen. Ei kiitos vielä, olen vasta 31, voin vielä käyttää hienompia mutta vähän epämukavampia kenkiä :D