Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö joku vielä elokuvateattereissa? Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että en vaihtaisi omaa sohvaa ja isoa telkkua suoratoistopalveluine...

Vierailija
11.09.2022 |

meluisaan ja rasvankäryiseen saliin, jossa joku pallopää vielä peittää puolet kankaasta.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Kahdesti ollut Sodankylässä, uskomatonta miten hiljaista on tuhatpäisen teltan katsomossa. Siinä on tunnelmaa... ehkä ensi kesänä taas...

Vierailija
82/83 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida porukka käydä eikä kyllä mitään hyviä leffojakaan ole. Elokuvateatterista katoaa se taika jos isossa salissa vain kourallinen katsojia.

Viimeistään suoratoiston 4k-kuvanlaatu ja 50+ tuumakoot veivät ainoan edun, joka teattereilla vielä aiemmin oli, eli kotia paremman kuvanlaadun.

olkoon kuva millainen tahansa, ei siinä tuolissa jaksa istua 2h. kotona saa röhnöttää sohvalla ja hakea välillä ruokaa, eikä ole vieressä ilmavaivaisia tai pullollisen hajuvettä päälleen kaataneita

Lisäksi jos on tarvetta käydä välillä vessassa, elokuvan voi laittaa pauselle eikä tarvitse kärvistellä ja odottaa jonkun 3 tunnin elokuvan loppumista. Samoin jos elokuva vaikuttaa ennakkoarvioista huolimatta kotikatsomossa pettymykseltä ensimmäisen 15-30 minuutin jälkeen, ei sitä ole pakko katsoa loppuun asti vain sen vuoksi että on maksanut kalliin lipun.

Kotiteatterin tunnelmaa voi helposti tehostaa etenkin pimeinä syys- ja talvi-iltoina laittamalla koko asunnon pimeäksi ja verhot tiivisti kiinni ikkunoissa, niin että olohuoneen ainoa valolähde on se iso tv-ruutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DVD:nä olisi mukavaa alkaa hankkia elokuvia. En välitä suoratoistopalveluista.

Minulla on suhteellisen laaja kokoelma DVD- ja Blu-ray -elokuvia. Viimeisin hankintani taitaa olla Dune-elokuva Blu-rayna, sillä harrastan aika paljon tiettyjä genrejä kuten scifiä ja kauhua sekä Quentin Tarantinon ja Clint Eastwoodin tuotantoa. Lisäksi olen hankkinut vuosien varrella joitakin tv-sarjoja DVD-bokseina kuten Twin Peaks (kaudet 1-3), Sopranos, Seinfeld, Penny Dreadful, The Walking Dead (kaudet 1-8) ja Game of Thrones.

CDON:ista voi edelleen tilata noita fyysisiä tallenteita.

https://cdon.fi/elokuvat/