Käykö joku vielä elokuvateattereissa? Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että en vaihtaisi omaa sohvaa ja isoa telkkua suoratoistopalveluine...
meluisaan ja rasvankäryiseen saliin, jossa joku pallopää vielä peittää puolet kankaasta.
Kommentit (83)
Joskus, mutta pitää olla melkoisen varma, että elokuva on todellakin katsomisen arvoinen, eikä mitään Marvel/S.W./Hobbit p**kaa.
Minä kävisin muuten useamminkin, mutta korvat ei kestä sitä hirveää desibelitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhtälö elokuva + syöminen on niin yleinen?
Itse pärjään parituntisen ihan vaan nauttimalla leffasta...Rahaa se syöminenkin tuo, joten tottakai sitä myydään. Voiton maksimointi on kaupankäynnin ykköstavoite. Ihmisen luonne on myös sellainen, että kun tarjolla on herkkua toisensa perään, niin enemmistö niihin sortuu.
Niin se on selvä, että myydään, mutta miksi ihmiset maksavat sellaisia summia herkuista ja haluavat sellaisia syödä. Kun elokuvan katsominen olisi sellaisenaankin nautinto.
Itselleni tuo pussien rapistelu ja mässytys on syy olla menemättä,
Ei kaikissa elokuvateattereissa ole myytävänä "eväitä".
Käyn paljonkin. Ihan oma fiiliksensa käydä katsomassa elokuvat teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin muuten useamminkin, mutta korvat ei kestä sitä hirveää desibelitasoa.
Kaikissa elokuvateattereissa ei myöskään ole kova desibelitaso.
En voi, liian pahaksi mennyt paniikkihäiriö. Lääketokkurassa ei mitään järkeä mennä.
Käyn vielä silloin tällöin, mutta kiinnitän erityistä huomiota näytöksen ajankohdan valintaan. Muuten ollut liikaa häiriöitä viime käyntikerroilla. Miksei ihmiset enää osaa pitää turpaansa kiinni elokuvateattereissa, kirjastoissa jne. vaan pitää hölistä kovaan ääneen ja häiritä muita?
Leffalippujen hinnat tuplaantuneet 10 vuodessa. 16,80 euroa arkipäivän näytös ennen klo 17:00? Alkaa jo vakavasti miettimään et onko leffa oikeasti sen arvoinen. Luulis että noilla hinnoilla konkurssi kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Leffalippujen hinnat tuplaantuneet 10 vuodessa. 16,80 euroa arkipäivän näytös ennen klo 17:00? Alkaa jo vakavasti miettimään et onko leffa oikeasti sen arvoinen. Luulis että noilla hinnoilla konkurssi kutsuu.
Kannattaa käydä sarjalipulla, tulee melkein puolet halvemmaksi. Varsinkin jos ostaa hulluilta päiviltä.
Käyn muutaman kerran vuodessa. Jotkut leffat on kiva katsoa ihan teatterissa. Kotonakin kyllä katsotaan paljon, ja onhan sekin kivaa. Mutta onhan isossa kankaassa sitä jotain.
Mä en kestä sitä äänenvoimakkuutta mikä elokuvissa on. Lisäksi alkaa helposti oksettaa jos katson isolta ruudulta jotain levotonta kieputusta mitä monissa toimintaelokuvissa on. Joten eipä tule käytyä, kotona katson mieluummin sitten kun tulee telkkariin tai suoratoistoon.
Nykyajan leffat on silkkaa paskaa niin niin en todellakaan käy.
Ainoa poikkeus oli top gun Maverick mikä on PAKKO nähdä isolta kankaalta. Itse kävin imax-kankaalta sen katsomassa ja huhhuh kun
Oli päräyttävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhtälö elokuva + syöminen on niin yleinen?
Lue elokuvateattereiden historiasta (edes Wikipediasta) niin viisastut sinäkin.
Harvoin tulee käytyä. Liikaa wokepaskaa. Leffaan mennään viihtymään eikä kuuntelemaan saarnaa mistään toksisesta maskuliinisuudesta tai feministien voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan leffat on silkkaa paskaa niin niin en todellakaan käy.
Ainoa poikkeus oli top gun Maverick mikä on PAKKO nähdä isolta kankaalta. Itse kävin imax-kankaalta sen katsomassa ja huhhuh kun
Oli päräyttävä kokemus.
Hassua puhua alatyylisesti muista leffoista, kun itse tykkäät jostain Maverickista. :D
Teillä on varmasti ne televisiot päin p'settä säädetty ettekä tajua kuvasuhteista mitään joten siinäpä katsotte P*skaanne!
Kävin ennen koronaa, kun piti saada sarjaliput käytettyä pois. Ja hyvä kun kävin, korona sulki elokuvateatterit. Taannoinen parin vuoden tauko hyydytti meikäläisen menohalut, joten kotona katson nykyään sen mitä katson. Sekä tajuttoman kalliit liput..
En ole vuosiin käynyt. Voisin käydä jos lippu olisi max n. 10-15€ (riippuen onko arki vai vlop)
JA tärkein: pitäisi olla väliaika. Leffat pidentyneet +samoin mainokset, en pysty olemaan esim. 3h (varsinkin jos/kun juo jotain) käymättä vessassa. Tuntuu myös, että osittain hätä iskee siksi, et tietää ettei seuraavaan 3h 'pääse' vessaan.
Jos olisi väliaika (kuten teattereissa, tai vaikka urheilupeleissä jne.) homma toimisi paremmin.
Käyn todella harvoin. Kotona ei ole kummoiset laitteet, mutta olen niin laiska lähtemään. Katson elokuvat makuuasennossa viltin alla. Haaveilen, että elokuvateatterissakin olisi makuupaikat.
Käyn suunnilleen kerta viikkoon elokuvissa. Meillä on iso , jätti telkkari, josta kyllä katsomme sarjoja, mutta elokuvat on ihana katsoa teatterissa. Siinä on oma fiilis, verrattuna kotisohvaan. Katson laidasta laitaan , kotimaista, eurooppalaista, usalaista jne. Menkääpä leffaan.