Vedä mun kanssa etäkännit
ostin pullon valkkaria ja juon sen yksin kotona, voisko joku pitää seuraa :) juodaan etänä yhdessä. tai kysy jotain, kerro huoletmurheet mitä vaan
Kommentit (210)
Voitaisko tänään vetää etäkäteen?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko tänään vetää etäkäteen?
ei
Hetken mukana ennen kuin miesystävä tulee. Lasissa punkkua nimeltä Icono. Terveiset lapin ruskan keskeltä
Vierailija kirjoitti:
Hetken mukana ennen kuin miesystävä tulee. Lasissa punkkua nimeltä Icono. Terveiset lapin ruskan keskeltä
jee! ite vedän nyt jotain viinamixeriä, ei oo kovin hyvää :D
Vedä mun kanssa etäkäteen! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että muutkin arvostaa laatuviinejä. Itsellä espanijalaista piquerasia hanapakkauksesta. Ihan sattumoisin alkon eniten alkoholia/€ viini.
Mä tissuttelen. Oon evakossa lapseni luona ( Lapsi itse reissussa) ja tässä ihmettelen Helsingin meininkejä.
Mukana! Av, Yv ja mitä näitä nyt sitten olikaan. Mulla on vielä pari olutta jäljellä mutta odotan että kauppa menee kiinni ja kylän trokari pääsee irtautumaan sieltä tuodakseen minulle valkkaria ja kopan kuivaa siideriä. Katson kun mieheni pelaa pleikkarilla ja nautiskelen syksyisestä synkkyydestä viltin alla. Hyvää syksyä kaikille!
N30
Täällä jo kanssa aloteltu. Valkkaria löytyy, merkkiä en muista :D
Sauna lämpeemässä
Höh. Minä olen yksin mökillä ja mulla on kaksi lonkeroa. Mutta ne varmaan riittää pikkuhuppeliin kun juon alkoa ehkä pari kertaa vuodessa😂
Kaatakaa viinat viemäriin.
Nyt vielä pari lukua Raamatusta ja sitten petiin. Aamulla pirteänä lenkille.
Tulin just saunasta.
Saunan kuistilla join yhden oluen.
Ruoan kanssa toisen.
Vaimo kipeänä (flunssa). Nukkuu.
Eipä tässä muuta kuin kaataa lasillinen punkkua vielä ja postailla ja selailla nettiä.
Minä täällä juon tänäkin viikonloppuna. Olen se joka joi koska mies on petturi. Olisiko ollut ketjun sivulla 2 tai 3. Kaljaa menee edelleen. Ehkä se kaikki joskus unohtuu.
Itse kerään rohkeutta, jotta uskaltaisin lähteä yksin baariin. Rohkaisevat sanat olisivat tervetulleita!
Vierailija kirjoitti:
Minä täällä juon tänäkin viikonloppuna. Olen se joka joi koska mies on petturi. Olisiko ollut ketjun sivulla 2 tai 3. Kaljaa menee edelleen. Ehkä se kaikki joskus unohtuu.
tsemppiä <3 me ollaan täällä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerään rohkeutta, jotta uskaltaisin lähteä yksin baariin. Rohkaisevat sanat olisivat tervetulleita!
mä tein samat viime viikoloppuna joten säkin kyl pystyt siihen!!
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan henkisesti sun mukana! Olet kaunis/komea (valitse), olet mukava, olet haluttua seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Hello. N29 ilmoittautuu baarista. Alla kossubatteri ja monta Sinistä enkeliä.
Mitä laulaisitte karaokessa? Pohdin juuri omia vaihtoehtojani. Elvistä tekisi mieli, mutta en tiedä riittääkö ääni siihen.
Varrella Virran taitaa olla joka illan bravuuri!
mitäköhän keksis tänään