Vedä mun kanssa etäkännit
ostin pullon valkkaria ja juon sen yksin kotona, voisko joku pitää seuraa :) juodaan etänä yhdessä. tai kysy jotain, kerro huoletmurheet mitä vaan
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Olet kova 💪
Tänx. (jos oli mulle).
50v
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42573 kirjoitti:
Ompas nässöä pprukkaa tänään, meinaako kukaan vetää PERSEET tänäää??
Ei onnistu ku mikään järkevä määrä brenkkua ei puske vauhdin läpi. Oon kyl täs tintannu koko illan.
höh. mut tärkeintö että on kivvvaaaaa
Käyttäjä42573 kirjoitti:
Loppuu juomat ennen perseitä, mutta hyvät humalat tosta puolesta smirnoff-putelistakin saa kun plissaa hyvin.
Harmittaa ettei ole tölkkijuomia yhtään. Yritän olla miettimättä, tissuttelen kestävästi,. vähän niinku sillai että tän jälkeen teen jotain hyvää syötävää, koitan olla ajattelemattaa että on vaan vodkaa.
Eiköhän tässä tuu useampi kalja juotua. Kaupassa kävin, ja olin kotona puoli kymmeneltä. En vieläkään ole saanut riisuttua kotikamppeisiin, pitää vetää henkeä ja nykäistä jokunen tölkki.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vetää kyllä kalsarikännit mut nythän tää muuttuu hyväksyttävämmäksi kerta en täysin yksin tinttaa. Kalsareissa olen silti mut eipä tuo haittaa. Kolmas kalja menossa! Hölkyn kölkyn.
Kymmenen kumottu, yhdestoista menossa, tai pari lonkeroa oli kyllä välissä vaihtelun vuoksi. Alkaa jo tuntua aika mukavalta... Täytyy ottaa vähän lisää, niin sitten tuntuu vielä mukavammalta!
Tarkotin hyvin plissaamisella että laitan vain sentin korkeintaan kaksi senttiä lasin pohjalle ja appelsiinimehua päälle, että kestää vielä tunteja pullo, ja humala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42573 kirjoitti:
onko kaikki sammunut jo vai missä mun ryyppykaverit <3
Keski-ikää lähestyvät sammuu nopeesti! =D
Olen 50v eukko ja menin viime yönä 6 aamulta nukkumaan. Koko yön tissuttelin mitä nytkin, ja katoin putkena suosikkisarjaani. Tänään heräsin kolmelta.
Ens yönä sinne asti en taida valvoa kun taitaa vodka ja appelsiinimehu loppua kesken.
Että kyllä sitä välillä jaksaa tässäkin iässä, jos saa nukkua iltapäivään, hehheh.
Kumpa voisin minäkin, työt estää.
-kateellinen
Minä en juo kaljaa. Mut tilasin subin. Sit pehkuihin.
Käyttäjä42573 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42573 kirjoitti:
Ei onnistu ku mikään järkevä määrä brenkkua ei puske vauhdin läpi. Oon kyl täs tintannu koko illan.
höh. mut tärkeintö että on kivvvaaaaa
No se on aivan saletti että on hauskaa, sitä vaan ettei sitä saa juotua itseään täysin typeräksi kun pysyy kohtuu skarppina.
Vierailija kirjoitti:
Minä en juo kaljaa. Mut tilasin subun. Sit pehkuihin.
Tätä se on nykyään.
Hei mistäpäin te olette jotka sanotte että tinttaaminen on kännäämistä? Mä muutin ulkomaille Tampereelta 2000-luvun alussa ja meillä tinttaaminen tarkoitti lyömistä. Onko tämän sanan merkitys siis muuttunut viimeisen 20 vuoden aikana? T. Salmari-ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Se oli sulle 💗
Hymyilen kuin hangon keksi täällä ittekseni. 💗
50v
Vierailija kirjoitti:
Hei mistäpäin te olette jotka sanotte että tinttaaminen on kännäämistä? Mä muutin ulkomaille Tampereelta 2000-luvun alussa ja meillä tinttaaminen tarkoitti lyömistä. Onko tämän sanan merkitys siis muuttunut viimeisen 20 vuoden aikana? T. Salmari-ulkosuomalainen
On aina tarkoittanut minulle molempia, ja se on ymmärretty aina. Jyväskylä, Kuopio, Helsinki, ulkomaat. Asiayhteydestä on aina ollut selvää kumpi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42573 kirjoitti:
onko kaikki sammunut jo vai missä mun ryyppykaverit <3
Keski-ikää lähestyvät sammuu nopeesti! =D
Olen 50v eukko ja menin viime yönä 6 aamulta nukkumaan. Koko yön tissuttelin mitä nytkin, ja katoin putkena suosikkisarjaani. Tänään heräsin kolmelta.
Ens yönä sinne asti en taida valvoa kun taitaa vodka ja appelsiinimehu loppua kesken.
Että kyllä sitä välillä jaksaa tässäkin iässä, jos saa nukkua iltapäivään, hehheh.
Kumpa voisin minäkin, työt estää.
-kateellinen
Harmi. Mutta kyllä varmaan joskus voit vielä sinäkin. 👍
Tai kokeilla pystytkö, hihi. 😜
Joko joku perusti sen orgia-ketjun? :DD
pistin meet kokouksen poikki kun kukaan ei tullut. mut itse nyt humalassa voisi kiinnostaakin tavata muita sitä kautta, onko yhtään kiinnostuneita??
Vierailija kirjoitti:
Hengessä mukana. Kiljua ja piriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina tarkoittanut minulle molempia, ja se on ymmärretty aina. Jyväskylä, Kuopio, Helsinki, ulkomaat. Asiayhteydestä on aina ollut selvää kumpi kyseessä.
Mielenkiintoista, kiitos vastauksesta. Itse en tosiaan koskaan ole kuullut tätä toista merkitystä. Mutta onkin jo paljon uusia sanoja suomen kielessä, vaikka vasta 20 vuotta olen ollut pois :). Etenkään teinejä en tajua enää, en edes selvin päin 😀.