Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-etukortin vaihtaminen maksuttomaan

Vierailija
10.09.2022 |

Jeesus kristus, että SOKki sai veren kiehumaan. Edellinen s-korttini katosi ja kun posti toi uuden mukana oli myös tiedote (jonka varmasti olin nähnyt aiemminkin) että tämä kusinen muoviläpyskö maksaa minulle 3 euroa kuussa. Ei kiitos en maksa! Mukana seurasi muka ohjeet, miten saan korttini helposti vaihdettua ilmaiseen vastaavaan.
Helposti -my ass- olen tässä nyt yli tunnin hinkannut heidän "käyttäjähaistasinäv.."-palveluaan on pakko todeta, ettei tämän ilmaiskortin saaminen onnistu, koska minulle ei ole ilmeisesti S-tiliä. Joka vaikuttaa erikoiselta, koska tasaisin väliajoin saan tältä huijarilaitokselta kuitenkin tiedotteen, että olen saanut bonuksia. Rahana.

Tähän loppui tässä kaupassa asiointi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa tuo vaihto vielä tekemättä. Käsittääkseni mulla on s-tili, mutta ikinä en ole sinne mistään saanut tunnuksia.

Kortillani ei myöskään pysty enää nostamaan rahaa s-kauppojen kassoilta.

Ilmeisesti pitää tehdä aikavaraus S-pankin toimipisteeseen, lähimpään matkaa kohtuullisen tiiviisti asutulla alueella semmoiset 50 kilometriä. Kyllä kiinnostaa ihan urakalla...

Vierailija
2/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maksanut mitään S-kortin (pankkikortti/visa) hallussa pitämisestä. Hyvin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut mitään S-kortin (pankkikortti/visa) hallussa pitämisestä. Hyvin toimii.

Kaikki kortit muuttuivat maksullisiksi lokakuussa 2021. Ellet ole vaihtanut sitä maksuttomaan lokakuun jälkeen, maksat kortistasi 3 €/kk.

Vierailija
4/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:lla on käytössä vanha siruton kortti. Käy vaihtamassa se sirulliseen, niin säästyt harmilta ja 3€ maksulta.

Vierailija
5/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa tuo vaihto vielä tekemättä. Käsittääkseni mulla on s-tili, mutta ikinä en ole sinne mistään saanut tunnuksia.

Kortillani ei myöskään pysty enää nostamaan rahaa s-kauppojen kassoilta.

Ilmeisesti pitää tehdä aikavaraus S-pankin toimipisteeseen, lähimpään matkaa kohtuullisen tiiviisti asutulla alueella semmoiset 50 kilometriä. Kyllä kiinnostaa ihan urakalla...

Kortin peruminen onnistui jostain syystä varsin sukkelasti, mutta uuden tilaaminen ei näytä onnistuvan. Pitäkööt tunkkinsa, seuraava käynti s-asiakaspisteellä on asiakasomistajuuden irtisanominen.

Vierailija
6/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin korttini maksuttomaan ja sain perheellenikin ne kortit. Ei maksa mitään. Olen tyytyväinen. Minulla on S-pankki kolmen kilometrin päässä ja henkilökunta on ystävällistä.

Vierailija
7/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kortit muuttuivat maksullisiksi lokakuussa 2021. Ellet ole vaihtanut sitä maksuttomaan lokakuun jälkeen, maksat kortistasi 3 €/kk.

Ei kyllä muuttuneet kaikki kortit maksullisiksi. Jos sinulla oli vanhan mallinen kortti niin kyllä, mutta tuo (alkuperäisen kommentoijan kortti ei kyllä muuttunut maksulliseksi. Ainakaan minulta ei ole mennyt euroakaan.

Vierailija
8/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska plussat ja ässät siirtyy muovittomuuden aikaan ja siirtää etukorttinsa mobiiliin? Meri on täynnä mikromuovia.

Vierailija
9/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on maksutta s-ponuskortti käteinen vaihdettu 2021. Kuin pankki kortti visa on ilmainen ollut.Kuin suoramaksulla laskuni ilmasta.3 nostoa otto- pankki automatiltailmasta. S-pankkien omat automaatit Prismat Nostot Aina ilmaista!En yksin eläjänä käytä luottotilejä.

Vierailija
10/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.s-pankki.fi/fi/arjen-raha-asiat/verkkopankki/palveluhinnast…

Tuolta pystyy tarkistamaan hinnat. Jos olet asiakasomistaja, niin S-Etukortti Visa on maksuton. Oli se sitten Debit, Credit tai näiden yhdistelmä. Silloin joudut maksamaan 3 euroa/kk jos sinulla on vanhanmallinen S pankkikortti (tämä ei siis ole Visa). Näitä ei edes tarjota uusille asiakkaille, ja tuolla kuukausimaksulla yritetään että vanhatkin vaihtaisi kortin Visaan. Ja siis voi valita S-Etukortti Visa debit (eli ei luottokortti) ja tämä on maksuton vaihtoehto, jos ei halua luotto ominaisuutta.

Vierailija
11/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAMA AISIA TÄÄLLÄ.EI MASUJA JA AINA TOIMII!

Vierailija
12/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska plussat ja ässät siirtyy muovittomuuden aikaan ja siirtää etukorttinsa mobiiliin? Meri on täynnä mikromuovia.

MEITÄ OLI VIIMESYKSY PUOLIMILJONAA IHMISTÄ ILMAN ÄLYPUHELIN.LISÄÄ TULEE KUN IHMISIÄÄ JÄÄ ELÄKELLE,KOSKA VIHDOIN PÄÄSEVÄT ERON DIKIMAAILMASTA!Moni on jo viisastunut nuorempi väki hetänyt mene älypuhelimen.Saa olla rauhassa. Sama lähtenet pois F.B.instagram syystä!Haluavat yksityisyyden!

Vierailija
13/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua aloittajan aloituksesta sanaakaan.

Tähän mennessä siihen on kirjoitettu 11 vastausta. En lukenut niistä vielä yhtäkään, mutta veikkailisin että varmaan aika iso osa niistä vastailijoista on yhtä pihalla kuin minä. Koska eihän aloittajan aloituksessa ole yhtikäs mitään järkeä, se kirjoittaa ihan älyvapaita juttuja. Koska niinhän se vain aina menee: jos S-pankissa on "asiakasomistaja" (tms?) niin että on maksanut "osuusmaksun" (tms?) niin sitten saa "peruspankkipalvelut" (tms?) eli myös pankkikortin ILMAISEKSI! Niin yksinkertaista. Niin se menee, niin se on, niin se vaan määräytyy, niin se vaan pätee, kaikille, aina, jokaikiselle, ikuisesti. Siis: S-pankki = ilmainen!

Ap on jotenkin ihmeellisesti onnistunut monimutkaistamaan jotenkin ihmeellisesti tuon maailman yksinkertaisimman jutun jotenkin ihmeellisesti. Ap taitaa olla jonkinlainen krooninen asioiden vaikeuttaja.

Vierailija
14/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain etukortilla kunhan sillä voi vaan nostaa fygyy, ja käyttää sitä anomuumisti missä huvituttaa sekä rahastosijoitukset tuottavat pankin puolella vihreää plussaa ;-D :D :D

Vierailija
15/15 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEITÄ OLI VIIMESYKSY PUOLIMILJONAA IHMISTÄ ILMAN ÄLYPUHELIN.LISÄÄ TULEE KUN IHMISIÄÄ JÄÄ ELÄKELLE,KOSKA VIHDOIN PÄÄSEVÄT ERON DIKIMAAILMASTA!Moni on jo viisastunut nuorempi väki hetänyt mene älypuhelimen.Saa olla rauhassa. Sama lähtenet pois F.B.instagram syystä!Haluavat yksityisyyden!

Vielä kun saisit kirjoitustaidon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi