Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedä mun kanssa etäkännit

Vierailija
10.09.2022 |

ostin pullon valkkaria ja juon sen yksin kotona, voisko joku pitää seuraa :) juodaan etänä yhdessä. tai kysy jotain, kerro huoletmurheet mitä vaan

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä kännejä, mutta olen just baarissa ja lasissa punaviiniä.

Vierailija
22/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta aloitin jo aamulla ja kaikki on juotu. Nyt laskuhumalan puolella.

Ja jos joku ihmettelee miksi niin aikaisin, niin koska en saa nukuttua jos juon illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin juuri punaviinipullon. Mikäs on päivän aihe?

sano sä :) mulla on pää jo tyhjä tän puolikkaan viinipullon jälkeen

Kerrotaan toisillemme muistoja omasta nuoruudesta ikähaitarilla 15-20 ja katsotaan kumpi arvaa ensin toisen syntymävuoden. Toki tähän saa kaikki muutkin osallistua.

no minä kerron sopivasti vaikka ekoista känneistä XD olin (jo!) 18-vuotias ja laivalla kaverin kanssa. en suunnitellut juovani mutta joku poitsu tarjos meille koko illan joten otettiin vähän tequilaa ja sit tajusin kuinka kivaa kännissä on :)

Hmm. Sijoittaisin sinut 80-90-luvun taitteeseen, mutta tuolla vielä en osaa päätellä edes oikeaa vuosikymmentä.

Omat ensikännini menivät niin, että lähdimme kavereiden kanssa läheiselle metsärannalle. Kannoimme repussa olutta ja lasipullojen takia reppu painoi kuin synti, jota itse asiassa seurassamme ollut uskovaisen perheen tytär koki tekevänsä.

Vierailija
24/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt teidän syntymävuodet jo?

Vierailija
25/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikun ois ihana osallistua, mutta lasten seurassa ei parane juoda.

Tosi kiva ajatus kyllä 😃

höh, voit olla kuitenkin hengessä mukana jos ei oo tekemistä :)

Tässä vain poikkesin aveellä kun odottelin aikooko tuo takka syttyä vai ei 😆

Nyt vihdoin alkoi roihuamaan. Kohta saunaan lisää puita, saas nähä onko viimenen mökkiviikonloppu tänä vuonna. Kiva sää kyllä ollu nyt.

ai että, mökki, kuulostaa kivalta :) mä tässä pohdin oonko koko illan vaan kotona vai uskaltaisko käydä jossain yksin

Itse kävin ulkona meren rannassa lämmittelemässä auringossa. Kohta korkkaan oluen. Mistä päin Suomea muuten olet? Ihan vaan sillä, jos itsekin lähden ja satutaan samaan paikkaan :)

Vierailija
26/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartin kuluttua kotona, sitten korkkaan oluen.

jee! tervetuloa etäjuominkeihin

Kiitoksia! Kaksi mennyt nyt, avaan kolmatta juuri.

Vierailija
27/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kippis!

Vierailija
28/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä montakin? Minäkin kävin meren rannalla ja lämmintä vieläkin on, 17 päivällä.

Vierailija
29/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut haukkuu pahvitölkeissä myytäviä viinejä kyykkyviineiksi ja halvaksi litkuksi. Etelä-Afrikkalainen Juno punkku on ainakin hyvää. Toinen lasillinen menossa nyt.

Vierailija
30/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa pitkä paska :D v tun juopot!!!

Vierailija
31/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkkien joukkopaon juhliminen.

Vierailija
32/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla aiotte baariin?

33/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikun ois ihana osallistua, mutta lasten seurassa ei parane juoda.

Tosi kiva ajatus kyllä 😃

höh, voit olla kuitenkin hengessä mukana jos ei oo tekemistä :)

Tässä vain poikkesin aveellä kun odottelin aikooko tuo takka syttyä vai ei 😆

Nyt vihdoin alkoi roihuamaan. Kohta saunaan lisää puita, saas nähä onko viimenen mökkiviikonloppu tänä vuonna. Kiva sää kyllä ollu nyt.

ai että, mökki, kuulostaa kivalta :) mä tässä pohdin oonko koko illan vaan kotona vai uskaltaisko käydä jossain yksin

Itse kävin ulkona meren rannassa lämmittelemässä auringossa. Kohta korkkaan oluen. Mistä päin Suomea muuten olet? Ihan vaan sillä, jos itsekin lähden ja satutaan samaan paikkaan :)

oi että :) varmasti ihan eri paikassa kun ei täällä ole merta, PirkanmaallaXD

34/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä paikkakunnalla aiotte baariin?

en tiedä oonko menossa mutta itse Pirkanmaalla olen

Vierailija
35/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun joku/jotkut teistä hokaa, että alkoholi on kuningas, niin AA-ryhmiä on naamaryhmien lisäksi myös etänä https://www.aa.fi/uutiset/Verkkoryhmat_9_2022-161.html.

36/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42573 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sano sä :) mulla on pää jo tyhjä tän puolikkaan viinipullon jälkeen

Kerrotaan toisillemme muistoja omasta nuoruudesta ikähaitarilla 15-20 ja katsotaan kumpi arvaa ensin toisen syntymävuoden. Toki tähän saa kaikki muutkin osallistua.

no minä kerron sopivasti vaikka ekoista känneistä XD olin (jo!) 18-vuotias ja laivalla kaverin kanssa. en suunnitellut juovani mutta joku poitsu tarjos meille koko illan joten otettiin vähän tequilaa ja sit tajusin kuinka kivaa kännissä on :)

Hmm. Sijoittaisin sinut 80-90-luvun taitteeseen, mutta tuolla vielä en osaa päätellä edes oikeaa vuosikymmentä.

Omat ensikännini menivät niin, että lähdimme kavereiden kanssa läheiselle metsärannalle. Kannoimme repussa olutta ja lasipullojen takia reppu painoi kuin synti, jota itse asiassa seurassamme ollut uskovaisen perheen tytär koki tekevänsä.

joo ei tuosta mun omasta oikein ikää osaa päätellä, enkä kerro vielä olitko ihan pielessä XD susta osaan sanoa vain että oot vanhempi kuin minä

37/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun joku/jotkut teistä hokaa, että alkoholi on kuningas, niin AA-ryhmiä on naamaryhmien lisäksi myös etänä https://www.aa.fi/uutiset/Verkkoryhmat_9_2022-161.html.

kiitos kiitos, eiköhän me selvitä mutta jos joku kokee tuon hokaamisen niin olkaa hyvät

Vierailija
38/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla ilmoittautuu 43 vuotias viikonloppu juoppo etäkännäykseen.

Vierailija
39/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vetää kyllä kalsarikännit mut nythän tää muuttuu hyväksyttävämmäksi kerta en täysin yksin tinttaa. Kalsareissa olen silti mut eipä tuo haittaa. Kolmas kalja menossa! Hölkyn kölkyn.

Vierailija
40/210 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan