Vedä mun kanssa etäkännit
ostin pullon valkkaria ja juon sen yksin kotona, voisko joku pitää seuraa :) juodaan etänä yhdessä. tai kysy jotain, kerro huoletmurheet mitä vaan
Kommentit (210)
Käyttäjä42573 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikun ois ihana osallistua, mutta lasten seurassa ei parane juoda.
Tosi kiva ajatus kyllä 😃höh, voit olla kuitenkin hengessä mukana jos ei oo tekemistä :)
Selvät pois ketjusta!
Ostin Chileläistä punkkua. Joku uutuus, en muista nimeä mutta kyllä tätä juo:)
Korkkasin kaljan, lapset mummolassa poissa häiritsemästä ja sauna lämpiämässä.
-kaivaa kitaran esiin-
Eiköhän pistetä nämä bileet käytiin.
Bryan Adams - Summer of '69
T: Se viikonloppu juoppo, joka soittaa oikeestikin kitaraa
Pääkaupunkiseudulta punaviinin ystävä, 40-vuotta, ilmoittautuu.
Vierailija kirjoitti:
-kaivaa kitaran esiin-
Eiköhän pistetä nämä bileet käytiin.
Bryan Adams - Summer of '69
T: Se viikonloppu juoppo, joka soittaa oikeestikin kitaraa
Hyvä idea ja sitten vain ja ainostaan rock n roll, let's go and rock all night long...
Minä lähden saunaan nyt ja sitten pulled pork naaman eteen.
Ihana ketju! Täällä kans yks sivistyneesti valkkaria nauttiva naisihminen ilmoittautuu mukaan etäjuominkeihin
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42573 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikun ois ihana osallistua, mutta lasten seurassa ei parane juoda.
Tosi kiva ajatus kyllä 😃höh, voit olla kuitenkin hengessä mukana jos ei oo tekemistä :)
Selvät pois ketjusta!
Ei saa syrjiä! Alkoholittomat oluet on sitäpaitsi muotia nyt. Siksi veikkaan sua n 45-50 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vetää kyllä kalsarikännit mut nythän tää muuttuu hyväksyttävämmäksi kerta en täysin yksin tinttaa. Kalsareissa olen silti mut eipä tuo haittaa. Kolmas kalja menossa! Hölkyn kölkyn.
mulla ei ihan kalsareita mut chillit pökät. meikkasin kyllä äsken, en tiiä miks ?!
ps. viinipullo juotu!
tervetuloa kaikille!
sori en oo hetkeen muistanut vastailla :D mut kertokaa päivän suunnitelmat ja juomat :) mä tosiaan sain valkkarin loppuun ja nyt siirryin vodkaan.
- ap
Helou täältä Kanta-Hämeestä, täällä tissuttelen ja katson Vain elämäätä
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju! Täällä kans yks sivistyneesti valkkaria nauttiva naisihminen ilmoittautuu mukaan etäjuominkeihin
jes! meinaatko koko illan juoda vaan yksin kotona vai onko muita suunnitelmia?
4x0,5l kaltsua vielä jäkäris. Silleen inhimilliset kännit tiedos tänään. Kävin urheilemassa ja tein ensimmäistä kertaa itse omatekoista hernekeittoa. Tuli hyvää:) Vähän jos soittelis täs myöhäisillalla omaksi huvikseni kitaraa ja sitten vähän pianoa.
T:Se viikonloppu juoppo
Itsellä ei illalle vielä suunnitelmia. Ehkä ihan vaan kotona ja telkkaria. Mitä te meinaatte?
Minä juon kaljaa. Petturi mies ja yritän unohtaa kaiken. Mahtavaa että ootte mun kanssa juomassa!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei illalle vielä suunnitelmia. Ehkä ihan vaan kotona ja telkkaria. Mitä te meinaatte?
itte vielä juon yksin kotona ja mietin viittiskö lähteä kaupungille myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Minä juon kaljaa. Petturi mies ja yritän unohtaa kaiken. Mahtavaa että ootte mun kanssa juomassa!
mahtavaa sinä! itelläkin vähän murheita mitä haluaa unohtaa, juominen helpottaa kyllä
Vierailija kirjoitti:
4x0,5l kaltsua vielä jäkäris. Silleen inhimilliset kännit tiedos tänään. Kävin urheilemassa ja tein ensimmäistä kertaa itse omatekoista hernekeittoa. Tuli hyvää:) Vähän jos soittelis täs myöhäisillalla omaksi huvikseni kitaraa ja sitten vähän pianoa.
T:Se viikonloppu juoppo
kivaa, osaispa itekin soittaa jotain. oon joskus koittanut opetella mut ei kärsivällisyys riitä :D
mikä biisi teillä soi tällä hetkellä? mulla jostain syystä Jannika B:n Mania
Kippis terassilta. Istun täällä yksikseni ja kittaan lonkeroa, eli hengessä mukana 🍻