Mitä ovat ne Rooman, Pariisin ja Berliinin SALAISET kohteet, joita turistit eivät tiedä?
Mitä nämä SALAISET kohteet, joita ei matkaoppaista ja netistä voi lukea ja muut turistit eivät niistä mitään tiedä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ne on Temppeliaukion kirkko, Suomenlinna ja Sibeliusputket. Mutta älä kerro muille!
Tollo
Lontoon löytyy ainakin täältä
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne on sitte paljastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne on sitte paljastettu.
V*ttuako paljastit?!
Ei sellaisia ole enää. Aina joku puupää laittaa tiktokin tai instan laulamaan.
Eiks pariisissa oo ne jotkut katakombit mistä tehtiin se yks kauhuelokuva? As above so below. Sinnehän pääsee turistitkin tiettyyn pisteeseen asti, mutta niitä tunneleita on aivan älyttömästi jopa tutkimattomina.
Mä kerran kysyin mun ranskalaiselta kaverilta niistä, itseasias kahdelta kaverilta, mutta ei ne oikee halunnu alkaa puimaan niitä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Eiks pariisissa oo ne jotkut katakombit mistä tehtiin se yks kauhuelokuva? As above so below. Sinnehän pääsee turistitkin tiettyyn pisteeseen asti, mutta niitä tunneleita on aivan älyttömästi jopa tutkimattomina.
Mä kerran kysyin mun ranskalaiselta kaverilta niistä, itseasias kahdelta kaverilta, mutta ei ne oikee halunnu alkaa puimaan niitä juttuja
olen käynyt Pariisin katakombeissa, ihan yleinen turistikohde, jonottaa sai yli tunnin ennen kuin pääsi sisään. Hieno paikka kuitenkin, viileä reitti maan alla, ja siellä oli luurankoja ja pääkalloja mielettömiä määriä. Ei kuitenkaan ns. Kauhupaikka, vaan enemmän historiallinen
itseäni kiinnostaisi Berliinin vastaavat kohteet, tietääkö kukaan?
Nämähän yleensä tarkoittavat sitä, että perusturre on käynyt pääkadun ulkopuolella ravintolassa. "salainen paikka".
Itsellä paljon reissanneena turrena tämä toisaalta pitää paikkansa. Parhaat paikat ovat juuri muualla. Näitä "salaisia" paikka löytyy niin Kreikasta kuin Vietnamistakin. Mene sinne, minne muut eivät todennäköisesti mene, siellä todennököisesti käyvät paikallisetkin, ja sapuska parempaa.
Varsinaisissa paikoissa, nähtävyyksissä pätee sama asia. Jonkun patsaan töllääminen ei juuri muistoja jätä. Paikallisten kertomat paikat parhaita.
paavin katakombien teurastuspaikat joissa uhrataan lapsia molokille eli Äiti-Marialle eli Luciferille
Eiffeltorni, Colosseum ja Brandenburgin portti!
Helsingissä ne on Temppeliaukion kirkko, Suomenlinna ja Sibeliusputket. Mutta älä kerro muille!