Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään kavereita.

Vierailija
10.09.2022 |

Keski-ikänen mies melkein ja olen vaa huomannut miten yksin olen. Siis vakitöissä käyn ja sielä korkeintaa 1-2 ihmiselle välillä juttelen mutta muuten olen vähän ulkopuolinen sieläkin. Olen ihmisenä aika ujo ja hiljainen. Mulla ei oo parisuhdetta. Joskus nuorempana oli kavereita ja tottakai elämä muuttuu, olen vaan huomannut että kavereita on vaikea saada. Olen muuttanut ja löysin huonoja kavereita mutta jouduin pistämään ne sitten pihalle kun ne joi vain alkoholia. Musta tuntuu että mussa on jotain vikaa. Mitä mun pitäs tehdä?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn ihmisten ilmoilla. Baareissaki mutta mun sosiaaliset taidot ei ole niin hyvät oon myös ujo. En jaksa joka vloppu baareissa käydä eikä rahat riitä.. kyllä tässä asiat on ihan ok on vakityö ja autoki mutta jotenki on vaikea olla yksin. kyllästyny tälläiseen touhuun.

Älä hae baarista. Lähde kuntosalille, uimahalliin, lenkkipolulle ja puhu ihmisille. Oletko miettinyt missä asioissa olet hyvä tai mitkä asiat sua kiinnostavat?

No paljo istun kahviloissa tykkään istua. en oikein juttele. mun sosiaaliset taidot on huonontunut, ennen mulla oli tuttuja kavereita en ollut näin yksin. Siis liikun kyllä esim kaupungilla. Tuntuu että meno on jatkunu jo niin kauan ja sen takia olen masentunut, myös kun en löydä parisuhdetta.

1. Tee 10 km kävelylenkki joka päivä. Se auttaa masennukseen ja uniongelmiin.

2. Aloita uusi harrastus itseäsi kiinnostavasta asiasta. Esim. uuden kielen opiskelu, puutyöt, kuntosali, uinti, jalkapallo, sähly jne. Kansalaisopistojen ja urheiluseurojen nettisivuilta löytyy vaikka mitä.

Olen miettiny sitä kyllä.

Lopeta miettiminen ja ryhdy tuumasta toimeen.

Vierailija
62/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vetämään huumeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita samassa vastaavassa tilanteessa??

Kyllä. Täällä yksinäinen (perheellinen) 50-kymppinen mies. Harrastan, lomailen ja käyn töissä, aina yksin. Tyttäret "seurustelevat" vain äitinsä kanssa, harrastukset on yksilölajeja. Töissä olen etätöissä 4pv viikossa.

Vierailija
64/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. Olen keski-ikäinen nainen vuosiltani vaikkei yhtään tunnu siltä. Olen sosiaalinen ja kaipaan ihmisiä ja ystäviä mutta eipä niitä juuri ole.

On tosi mielenkiintoista huomata, kuinka toiset onnistuvat ystävystymään noin vaan, kun se itselleni tuntuu olevan tosi vaikeaa.

Että mikä on SE piirre? Ja harrastuksia on ollu vaikka mitä, ettei se siitäkään ole ollu kiinni.

Vierailija
65/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen epäkiinnostava mies naisten silmissä.

Vierailija
66/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma kirjoitti:

Olet tyypillinen epäkiinnostava mies naisten silmissä.

Vaikka tämä kommentti lienee pienimuotoinen rapala, niin tämä on myös sinänsä totta. Olen aina ihmetellyt, että miksi naiset haluaa itseään tykötuovan kusipää-miehen, kun taas itse arvostan paljon enemmän rauhallisia ja mukavia naisia.

Vierailija
67/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte olen epäkiinnostava, millanen mun pitäs olla. mulla on myös todettu oppimisvaikeus sille en voi juuri mitään.

Vierailija
68/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki kun elämä on jo näin sekasin ja on yksin eikä mitää kaveripiiriä niin ei löydy naista mistään, tinderi on niin pinnallinen että hyvä jos rikas mies kelpaa noille naisille. ja tuntuu ettei oman tyylisiä naisia ole missään.

Vierailija
69/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. Olen keski-ikäinen nainen vuosiltani vaikkei yhtään tunnu siltä. Olen sosiaalinen ja kaipaan ihmisiä ja ystäviä mutta eipä niitä juuri ole.

On tosi mielenkiintoista huomata, kuinka toiset onnistuvat ystävystymään noin vaan, kun se itselleni tuntuu olevan tosi vaikeaa.

Että mikä on SE piirre? Ja harrastuksia on ollu vaikka mitä, ettei se siitäkään ole ollu kiinni.

Mäkää en ihan ymmärrä kun en millää löydä kavereita ja tuntuu että kaikkia sekopäitä löytää jotka hyppää baareissa ja muu elämä ei kiinnosta.

Vierailija
70/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vetämään huumeita.

Ei kiinnosta huumeet.

Vierailija
71/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et nykyajan naiset vaatii todella liikoja, emmä vaadi mutta niin se on, ollaan ylimielisiä on hieno elämä skumppaa hienot bemarit en ymmärrä

Vierailija
72/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyppää siihen koslaas ja tuu meille rakentaan terassia. Otetaan pari olutta ja lämmitetään sauna.

Vierailija
73/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaan ihmisiä, mutta ei ole ketään.

Vierailija
74/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kohta ettei pää kestä tätä elämää yksin. Olis niin kiva seurustella.

Vierailija
75/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tälle voi mitää että on jääny yksinäiseksi. en ole ainut, pakko vaan kestää.

Vierailija
76/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ihmisillä on vain se elämä on ystäviä jo monen vuoden takaa on parisuhteita. ite oon niin erilainen ja ulkopuolinen.

Vierailija
77/77 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmaa pitäs saada apua ja muuttua ja tehdä asioille jotain, että saisi kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän