Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään kavereita.

Vierailija
10.09.2022 |

Keski-ikänen mies melkein ja olen vaa huomannut miten yksin olen. Siis vakitöissä käyn ja sielä korkeintaa 1-2 ihmiselle välillä juttelen mutta muuten olen vähän ulkopuolinen sieläkin. Olen ihmisenä aika ujo ja hiljainen. Mulla ei oo parisuhdetta. Joskus nuorempana oli kavereita ja tottakai elämä muuttuu, olen vaan huomannut että kavereita on vaikea saada. Olen muuttanut ja löysin huonoja kavereita mutta jouduin pistämään ne sitten pihalle kun ne joi vain alkoholia. Musta tuntuu että mussa on jotain vikaa. Mitä mun pitäs tehdä?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei vaan taas, Allu! Jatkat tietysti saman itkuvirren jankkaamista tällä palstalla niin kuin aina ennenkin! Sillä se elämä paranee!

Vierailija
2/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsesi vankilaan, siellä saat väkisinkin kavereita kun kukaan ei pääse karkuun (ainakaan kovin usein).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei voi muuttaa kuin itseään. Mutta parempi olla ilman kavereita kuin huonojen kavereiden seurassa, että siinä mielessä olet tehnyt ihan oikeita valintoja.

Ehkä etsit ystäviä vääristä paikoista. Syksyisin alkaa paljon erilaisia harrastusryhmiä. Niiden kautta voi löytää ainakin juttuseuraa.

Vierailija
4/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita samassa vastaavassa tilanteessa??

Vierailija
5/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaajaa

Vierailija
6/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt ihan normaalia ole että jo tähän ikää mennes on näin yksin ja tuntee tyhjyyttä elämäs kun ei ole sitä parisuhdettakaan. tätäkö tämä nyt sit on?.

Vierailija
7/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäs sitte sanoa, luovuttaa ja elää näin?

Vierailija
8/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halun avautua asiasta kyllä millanen mun elämä on, olen myös masentunut ja siitä kerron kyllä avoimesti.

Vierailija
9/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen että ihmisenä en kiinnosta oikein ketään. ihmiset pitää mua outona. ei ole ketää kavereita, ei harrastuksia ei mitää sosiaalista elämää, muutakun yksin töissä ja yksin kotona. olen kyllästynyt tähän ja sen huomaa etten voi hyvin.

Vierailija
10/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ei voi muuttaa kuin itseään. Mutta parempi olla ilman kavereita kuin huonojen kavereiden seurassa, että siinä mielessä olet tehnyt ihan oikeita valintoja.

Ehkä etsit ystäviä vääristä paikoista. Syksyisin alkaa paljon erilaisia harrastusryhmiä. Niiden kautta voi löytää ainakin juttuseuraa.

Töistä en saa kavereita ja mulla ei ole mitään harrastuksia. Miks pitäs olla? Siis miksi ihminen ei saisi valittaa. Ei saisi vissiin olla ihminen masentunutkaa.. seki pitäisi automaattisesti korjata ja olla yksin iloinen vai?

Saat masennella, mutta sun tilannetta se ei auta tai muuta millään tavalla. Eli se on turhaa. Ja ihmisillä on yleensä harrastuksia siksi, että näkevät ja saavat siellä kavereita. Eikös se kaverittömuus ollut ongelmasi?

Vierailija
11/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töistä en saa kavereita ja mulla ei ole mitään harrastuksia. Miks pitäs olla? Siis miksi ihminen ei saisi valittaa. Ei saisi vissiin olla ihminen masentunutkaa.. seki pitäisi automaattisesti korjata ja olla yksin iloinen vai?

Saat masennella, mutta sun tilannetta se ei auta tai muuta millään tavalla. Eli se on turhaa. Ja ihmisillä on yleensä harrastuksia siksi, että näkevät ja saavat siellä kavereita. Eikös se kaverittömuus ollut ongelmasi?

En oo koskaa näin yksin ennen ollut tunnen tyhjyyden tunnetta elämässä ja olen yksinäinen.

12/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene löytöeläintaloon auttamaan. Hylätyt kesäkissaparat tarvitsevat apua. Sieltä löydät kilttejä ihmisiä ystäväksesi. Et mistään juoppojuottoloista ja saat hyvän mielen, kun voit auttaa viattomia eläimiä.

Vierailija
13/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentaa että tällästäkö tää elämä on, ei paljo työkää auta että on jatkuvasti paha mieli ja tällästä. parisuhdetta toivonu jo vuosia.

Vierailija
14/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mene löytöeläintaloon auttamaan. Hylätyt kesäkissaparat tarvitsevat apua. Sieltä löydät kilttejä ihmisiä ystäväksesi. Et mistään juoppojuottoloista ja saat hyvän mielen, kun voit auttaa viattomia eläimiä.

mun entiset kaverit vaa ryyppääs jopa 2 kertaa viikossa ja ei oikee kiinnosta muu elämä. työttömänä vuodesta toiseen sossunluukulle.

Vierailija
15/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmasti voisin hyvin jos olis vaikka 1 naispuolinen kaveri tai 1 miespuolinen kaveri jota voisi vloppuna vaikka tavata, mutta ei vain ole ketään.

Vierailija
16/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaa näin yksin ennen ollut tunnen tyhjyyden tunnetta elämässä ja olen yksinäinen.

Auttaisiko, jos soittaisit jollekin vanhalle koulukaverille tai sukulaiselle. Voisitko aloittaa jonkun uuden harrastuksen, jossa voisit saada ajan kuluessa kavereita. Juttele ihmisille, naapureille, kaupan kassoille jne. Liikunta auttaa masennukseen. Ulkona on hieno ilma. Lähde lenkille.

Vierailija
17/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä jotain vikaa mussa on että työnnän vaa ihmiset pois musta oon miettiny ja ei oo ketään elämässä, kukaan ei soita ei käy kylässä eikä pääse kenenkää luo olen kuin joku erikoislapsi jolla ei oo ketään.

Vierailija
18/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko, jos soittaisit jollekin vanhalle koulukaverille tai sukulaiselle. Voisitko aloittaa jonkun uuden harrastuksen, jossa voisit saada ajan kuluessa kavereita. Juttele ihmisille, naapureille, kaupan kassoille jne. Liikunta auttaa masennukseen. Ulkona on hieno ilma. Lähde lenkille.

Olen miettinyt harrastusta mutta en saa mitää aikaseksi. Liikuntaa yritän lisätä lisää.. ollut myös uniongelmia tässä. Mä menen tänää liikkumaan.

Vierailija
19/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta en millään löydä ku en ole semmonen mies mitä naiset haluaa ollenkaa.

Vierailija
20/77 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sulle on annettu vaikka mitä neuvoja vuosien varrella, oletko kokeillut mitään niistä oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän