Mulla ei ole yhtään kavereita.
Keski-ikänen mies melkein ja olen vaa huomannut miten yksin olen. Siis vakitöissä käyn ja sielä korkeintaa 1-2 ihmiselle välillä juttelen mutta muuten olen vähän ulkopuolinen sieläkin. Olen ihmisenä aika ujo ja hiljainen. Mulla ei oo parisuhdetta. Joskus nuorempana oli kavereita ja tottakai elämä muuttuu, olen vaan huomannut että kavereita on vaikea saada. Olen muuttanut ja löysin huonoja kavereita mutta jouduin pistämään ne sitten pihalle kun ne joi vain alkoholia. Musta tuntuu että mussa on jotain vikaa. Mitä mun pitäs tehdä?
Kommentit (77)
Musta tuntuu ettei kukaa halua tutustua muhun ihmiset ei viihdy munkaa. Tää nyt ei ole ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Saatko hoitoa masennukseesi?
Monesti ajattelen miksi olen olemassa ja miksi olen tälläinen. Ihmiset on unohtanut mut. Kyllä olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ettei kukaa halua tutustua muhun ihmiset ei viihdy munkaa. Tää nyt ei ole ihan normaalia.
Itse en viihdy kenenkään toisen ihmisen seurassa.
Etsi facebookista vanhoja lapsuuden ystäviäsi ja koulukavereitasi. Heitä, joiden kanssa parhaiten viihdyit silloin, kun asiat oli vielä hyvin. Tiedä, vaikka teillä vieläkin synkkaisi?
En oo voinu näin huonosti, joskus vielä seurustelin ja oli jotain tuttuja elämässä. Tottakai vointi oli parempi nykyää vaa oon yksin vloput ja mietin välillä miks tää on tällästä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi facebookista vanhoja lapsuuden ystäviäsi ja koulukavereitasi. Heitä, joiden kanssa parhaiten viihdyit silloin, kun asiat oli vielä hyvin. Tiedä, vaikka teillä vieläkin synkkaisi?
He kiusasivat mua ja olivat huonoa seuraa osa ja pitivät mua yksinkertaisena.
Haluaisin ihan uusia kavereita, en halua vanhoja takaisin, mutta mun elämä on vaan pahasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ihmisten ilmoilla. Baareissaki mutta mun sosiaaliset taidot ei ole niin hyvät oon myös ujo. En jaksa joka vloppu baareissa käydä eikä rahat riitä.. kyllä tässä asiat on ihan ok on vakityö ja autoki mutta jotenki on vaikea olla yksin. kyllästyny tälläiseen touhuun.
Älä hae baarista. Lähde kuntosalille, uimahalliin, lenkkipolulle ja puhu ihmisille. Oletko miettinyt missä asioissa olet hyvä tai mitkä asiat sua kiinnostavat?
No paljo istun kahviloissa tykkään istua. en oikein juttele. mun sosiaaliset taidot on huonontunut, ennen mulla oli tuttuja kavereita en ollut näin yksin. Siis liikun kyllä esim kaupungilla. Tuntuu että meno on jatkunu jo niin kauan ja sen takia olen masentunut, myös kun en löydä parisuhdetta.
1. Tee 10 km kävelylenkki joka päivä. Se auttaa masennukseen ja uniongelmiin.
2. Aloita uusi harrastus itseäsi kiinnostavasta asiasta. Esim. uuden kielen opiskelu, puutyöt, kuntosali, uinti, jalkapallo, sähly jne. Kansalaisopistojen ja urheiluseurojen nettisivuilta löytyy vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet håmå jos naiset ei kiinnostu susta? Ei siinä mitään pahaa ole!
En ole homo, vaan ei ne kiinnostu, korkeintaa sanovat että mä oon ihan komea.
Ei ne kiinnostu koska näkevät/aistivat masiksesi kaukaa. Näkyy kehonkielessä, ilmeissä, hymyn ja puheliaisuuden puutteesta. Nyt olisi parasta hoitaa itsesi kuntoon ensin ja vasta sen jälkeen miettiä parisuhdetta. Masennuslääkkeet on olemassa ja kovin moni niitä nykyään käyttää, ei ole mikään häpeä. Niitten lisäksi kannattaa miettiä jotain kivaa uutta harrastusta missä vois tavata naisia, esim kokkauskurssi jossain kansanopistossa? Se nyt vaan on niin että jos uusia ystäviä haluaa niin on lähdettävä ulos ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ihmisten ilmoilla. Baareissaki mutta mun sosiaaliset taidot ei ole niin hyvät oon myös ujo. En jaksa joka vloppu baareissa käydä eikä rahat riitä.. kyllä tässä asiat on ihan ok on vakityö ja autoki mutta jotenki on vaikea olla yksin. kyllästyny tälläiseen touhuun.
Älä hae baarista. Lähde kuntosalille, uimahalliin, lenkkipolulle ja puhu ihmisille. Oletko miettinyt missä asioissa olet hyvä tai mitkä asiat sua kiinnostavat?
No paljo istun kahviloissa tykkään istua. en oikein juttele. mun sosiaaliset taidot on huonontunut, ennen mulla oli tuttuja kavereita en ollut näin yksin. Siis liikun kyllä esim kaupungilla. Tuntuu että meno on jatkunu jo niin kauan ja sen takia olen masentunut, myös kun en löydä parisuhdetta.
1. Tee 10 km kävelylenkki joka päivä. Se auttaa masennukseen ja uniongelmiin.
2. Aloita uusi harrastus itseäsi kiinnostavasta asiasta. Esim. uuden kielen opiskelu, puutyöt, kuntosali, uinti, jalkapallo, sähly jne. Kansalaisopistojen ja urheiluseurojen nettisivuilta löytyy vaikka mitä.
Olen miettiny sitä kyllä.
Mutta ois vain kiva saada uusia kavereita ja potkua tähän elämään. Jotenki en vaan voi hyvin.
Ei tälle elämälle kai voi mitää.. yksin vaa oltava
Ehkä oon vääränlainen ihminen ja tää elämä on vain kärsimystä.. velkaa on 25 tuhatta ylikin
Tuntuu että elämä on vaa paskaa kärsimystä.. velkaantuneena yksinäisenä ihmisenä.. en tiedä kauanko jaksan tehdä töitäkään.
Johan kanava hiljeni.. taasko mä jäin yksin keskustelemaan. halusin vaan avautua, en tiedä auttaako mikään tähän mun elämään, olen niin ulkopuolinen.. asun vantaalla ja stadissa tunnen olevani vain ilmaa ihmisille.. ketään ei kato ees päälle vaikka sielä usein olen, kukaan ei halua jutella paitsi vanhemmat.
Tee profiili johonkin deittisivustolle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oon vääränlainen ihminen ja tää elämä on vain kärsimystä.. velkaa on 25 tuhatta ylikin
Hakeudu velkaneuvontaan.
Saatko hoitoa masennukseesi?