Olen 60 kiloa ylipainoinen ja nyt huomannut että moni tuttu kaveri pyytää kanssaan uimahalliin
Eivät ole itse käyneet ja haluaisivat aloittaa vesijumpan ja ajattelivat että minä voisin olla hyvää seuraa sinne.
Kolme ehdotusta asiasta olen saanut tällä viikolla eri ihmisiltä.
Kommentit (58)
Kiva että sinulla on seuraa. Minä olen normaalipainoinen eikä kukaan pyydä mihinkään.
Eivät näytä itse niin läskiltä rinnallasi.
Aika moni lihava ihminen sattumoisin harrastaa uintia, olen huomannut. Minä itse mukaan lukien.
Uinti on hyvää liikuntaa lihaville, ei rasita niveliä. Moni tietää tämän. Ehkä pyytäisivät sinua myös lenkille tai jotain pelaamaan jos olisit hoikempi.
Johtuu siitä, että ovat huolissaan terveydestäsi ja haluavat sinun alkavan laihduttaa
Haluavat auttaa sinua . Kaunis ajatus
Ehdota että nähdään altaalla ja sitten menet sinne etukäteen. Ja poistut vasta kaverin jälkeen.
Katso haluaako nähdä altaalla toiste.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat nähdä läskin ilman vaatteita.
Ei vaan tuon rinnalla kukaan ei vilkaisekaan enää niiden omia läskejä ja voivat olla kerrankin ihan vapautuneesti alastomia sanunassa ja suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että ovat huolissaan terveydestäsi ja haluavat sinun alkavan laihduttaa
Näinhän se varmasti on. Mutta muista ettei pelkkä uinti laihduta, tarvitset myös ruokavalioremontin
No onpa sulla useita aitoja ystäviä, eiku...
Tiedän homman, kun olen ollut runsaan ylipainoinen. Yksi "ystävä" pyysi fillaroimaan. Oletin, että vaikka jonnekin luontopolulle ja kivaa yhdessäoloa, kauniit jokirantamaisemat, juotavaa ja vaikka mansikoita mukaan, mutta tällä oli heti kiire halveksimaan ja sanoi, ettei hän lähde "syömään" ja että kiitää niin lujaa, että harva perässä pysyy. On tämäkin tapa solvata :o Tuskin alun perin oli tarkoituskaan pyytää mihinkään maratonille mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä liikun muuten. Pyöräilen ja lenkkeilenkin. Salikorttikin löytyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene ja aloita samalla dietti.
Olen lihavuusleikkausjonossa, joten dietti on alkanut jo vuosi sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se varmasti on. Mutta muista ettei pelkkä uinti laihduta, tarvitset myös ruokavalioremontin
Hyvä provo tämä, kun heti aletaan puhua ap:lle laihduttamisesta ja antamaan ohjeita. Ap itse ei vaan sanallakaan maininnut aikeistaan laihduttaa. Mua kiinnostaa nuo ystävien motiivit, joihin jotkut älykkäät jo ottivatkin kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ja aloita samalla dietti.
Olen lihavuusleikkausjonossa, joten dietti on alkanut jo vuosi sitten.
Ap
Mutta onko leikkaus järkevä? Jatka liikunnalla ja dietillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä liikun muuten. Pyöräilen ja lenkkeilenkin. Salikorttikin löytyy.
Ap
Minulla on saman verran ylipainoa ja voin kyllä sanoa ettei sitä lyllerrystä lenkkeilyksi voi kutsua. Pyörän satula syöpyy persiiseen ja salikortti on homeessa
Vierailija kirjoitti:
Paljon ap painat, entä pituus?
162 ja 121 kg. 9 kiloa tiputettu vuoden sisällä.
Ap
Pidätkö näitä pyyntöjä jotenkin huonona asiana?
Minusta se on nätisti ajateltu! Mene ihmeessä äläkä häpeä mitään .