Mulla ei ole yhtään kavereita.
Keski-ikänen mies melkein ja olen vaa huomannut miten yksin olen. Siis vakitöissä käyn ja sielä korkeintaa 1-2 ihmiselle välillä juttelen mutta muuten olen vähän ulkopuolinen sieläkin. Olen ihmisenä aika ujo ja hiljainen. Mulla ei oo parisuhdetta. Joskus nuorempana oli kavereita ja tottakai elämä muuttuu, olen vaan huomannut että kavereita on vaikea saada. Olen muuttanut ja löysin huonoja kavereita mutta jouduin pistämään ne sitten pihalle kun ne joi vain alkoholia. Musta tuntuu että mussa on jotain vikaa. Mitä mun pitäs tehdä?
Kommentit (77)
Mä käyn ihmisten ilmoilla. Baareissaki mutta mun sosiaaliset taidot ei ole niin hyvät oon myös ujo. En jaksa joka vloppu baareissa käydä eikä rahat riitä.. kyllä tässä asiat on ihan ok on vakityö ja autoki mutta jotenki on vaikea olla yksin. kyllästyny tälläiseen touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Allu, sulle on annettu vaikka mitä neuvoja vuosien varrella, oletko kokeillut mitään niistä oikeasti?
En ole Allu. Olen yrittäny miettiä mitä mussa on vikana, ja yrittäny naisiin tutustua mutta ne vain juoksee karkuun tai ei halua tavata, miten mä voin ees kavereita sitten saada?
Hakeudu seurakunta nuoriin tms. toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta en millään löydä ku en ole semmonen mies mitä naiset haluaa ollenkaa.
Oletko ajatellut, että voisit mennä kertomaan laudan nyymeille tarinasi? Saisit vertaistukea.
Mä oon vaa surullinen ja masentunut ja katkera. Katson pariskuntia kun heillä on ihanaa on parisuhteet ja kaikki ja mä oon ulkopuolinen ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta en millään löydä ku en ole semmonen mies mitä naiset haluaa ollenkaa.
Oletko ajatellut, että voisit mennä kertomaan laudan nyymeille tarinasi? Saisit vertaistukea.
Pitäs löytää samanlaisia kavereita kun itse on ja samassa tilanteessa, siis mä olen hiuman erilainen kun muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ihmisten ilmoilla. Baareissaki mutta mun sosiaaliset taidot ei ole niin hyvät oon myös ujo. En jaksa joka vloppu baareissa käydä eikä rahat riitä.. kyllä tässä asiat on ihan ok on vakityö ja autoki mutta jotenki on vaikea olla yksin. kyllästyny tälläiseen touhuun.
Älä hae baarista. Lähde kuntosalille, uimahalliin, lenkkipolulle ja puhu ihmisille. Oletko miettinyt missä asioissa olet hyvä tai mitkä asiat sua kiinnostavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs löytää samanlaisia kavereita kun itse on ja samassa tilanteessa, siis mä olen hiuman erilainen kun muut miehet.
Laudalla on sun kaltaisiasi paljon. Käyppä kurkkaamassa😉
Liity vaikka shakkikerhoon. Niissä suurinpiirtein kaikki on jotain outulintuja eli voit saada uusia eksenttrisiä kavereita.
Se on fakta, että asioissa rypeminen ja itsensä säälittely ei auta sua yhtään. Sun pitää alkaa miettiä, mistä asioista oikeasti pidät ja etsiä saman henkisiä ihmisiä harrastusryhmistä, vapaaehtoistoiminnasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hae baarista. Lähde kuntosalille, uimahalliin, lenkkipolulle ja puhu ihmisille. Oletko miettinyt missä asioissa olet hyvä tai mitkä asiat sua kiinnostavat?
No paljo istun kahviloissa tykkään istua. en oikein juttele. mun sosiaaliset taidot on huonontunut, ennen mulla oli tuttuja kavereita en ollut näin yksin. Siis liikun kyllä esim kaupungilla. Tuntuu että meno on jatkunu jo niin kauan ja sen takia olen masentunut, myös kun en löydä parisuhdetta.
Todella kovasti haluaisin seurustella en sen takia että olen yksinäinen, vaan kaipaan jo pysyvämpää suhdetta rinnalle. En ole mikää sohvaperuna joka kittaa kaljaa.. vaan yritän myös käydä ulkona.
Ehkä olet håmå jos naiset ei kiinnostu susta? Ei siinä mitään pahaa ole!
En ollut joskus näin masentunut tai allapäin ja surullinen tää on jatkunu jo kauan. Olisi kiva mennä istumaa vloppuna jonku kaverin luo iltaa, mutta ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet håmå jos naiset ei kiinnostu susta? Ei siinä mitään pahaa ole!
En ole homo, vaan ei ne kiinnostu, korkeintaa sanovat että mä oon ihan komea.
Älä nyt. Olen ihan varma, että sinua odottaa tuolla jossain unelmiesi prinsessa. Sun pitää vain lähteä ihmistenilmoille, aloittaa uusia harrastuksia jne.