Parisuhteessa eläminen tulee kalliimmaksi kuin sinkkuna eläminen
Kun eletään ja jaetaan arkea kahden edestä, niin kalliiksi tulee. Olen elänyt parisuhteessa ja sinkkuna mutta halvemmaksi tulee sinkkuna. Parisuhteessa pitää ostaa ruokakaupasta sellaisia mitä itse ei syö tai juo. Miehen kaljat ja tupakat tulee kalliiksi sekä se, että ruokaa pitää ostaa kahden edestä joka on muutenkin nykyään kallista. Sähköä ja vettä kuluu enemmän kun käyttäjiä on kaksi. Etenkin kun sähkö on nyt todella kallista. Ehkä asunto lainan maksu tai vuokran maksu on vain hyödyllistä parisuhteessa, mutta ei ole parisuhteen muodostamisen väärti.
Eikä tarvitse pelätä sitä, että toinen pettää eli kaiken kaikkiaan sinkkuna on PALJON helpompaa, jos haluaa seksiä niin sitä saa aina kun lähtee vain paikalliseen kuppilaan jos haluaa.
Kommentit (150)
Meillä on kaksi lasta ja kumpikin on jo muuttanut omilleen. Aina lapsen muuttaessa sähkön kulutus pieneni niin, että se näkyi selvästi sähkölaskussa. Nyt me ollaan kahdestaan, mutta jos mies on reilun viikon pois kotoa, niin silläkin aikaa sähköä menee paljon vähemmän. Minulla pienenisi ihan jokainen kulu, jos asuisin yksin. Nyt maksan kaikesta puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ollessani vaatekaupassa katselin kun eräs nuoripari oli siellä ja mies osteli vaatteita tälle naiselle. Jätkä vaikutti oikein leveilevältä ja reteenä makseli ostoksia. ajattelin mielessäni että kun toi muija tuosta häipyy niin mies on palstalla ulisemassa kuinka naiset on lompakolla loisijoita..
Niinpä, lähes kaikki naiset käyttävät miehiä taloudellisesti hyväksi
Mies voi sanoa ei tai jättää kokonaan hyväksikäyttävän naisen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eron jälkeen että olin kustantanut miehen (ja tietty lasten) ruuat, wessapaperit, pesuaineet melkein yksinäni. Mies ei päivittäiskauppajuttuihin puuttunut. Hän osteli telkkareita, imureita, dvd-soittimia, kameroita ym. vempaimia.
Nyt eron jälkeen kuluni pienenivät tietysti, elän tarkasti, kokkaan edelleen itse. Mies valittaa ettei raha riitä ruokaan. Tienaa moninkertaisesti minuun verrattuna.
Etkö sinä saanut käyttää niitä laitteita ollenkaan? Olisiko silloisen miehen pitänyt ostaa sinulle laitteita käytettäväksi ja sen lisäksi vielä maksaa päivittäisasiat?
Sain käyttää vaikka suurin osa oli minulle turhia. En ollut samanlainen tv-pöllö kuin hän. Eron jälkeen laitteet jäivät miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ollessani vaatekaupassa katselin kun eräs nuoripari oli siellä ja mies osteli vaatteita tälle naiselle. Jätkä vaikutti oikein leveilevältä ja reteenä makseli ostoksia. ajattelin mielessäni että kun toi muija tuosta häipyy niin mies on palstalla ulisemassa kuinka naiset on lompakolla loisijoita..
Ei se vaihtamalla parane kun lähes kaikki naiset ovat samanlaisia hyväksikäyttäjiä. Ennemmin luotan siihen että saan lottovoiton kuin siihen että tapaisi naisen joka ei käyttäisi taloudellisesti hyväkseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eron jälkeen että olin kustantanut miehen (ja tietty lasten) ruuat, wessapaperit, pesuaineet melkein yksinäni. Mies ei päivittäiskauppajuttuihin puuttunut. Hän osteli telkkareita, imureita, dvd-soittimia, kameroita ym. vempaimia.
Nyt eron jälkeen kuluni pienenivät tietysti, elän tarkasti, kokkaan edelleen itse. Mies valittaa ettei raha riitä ruokaan. Tienaa moninkertaisesti minuun verrattuna.
Etkö sinä saanut käyttää niitä laitteita ollenkaan? Olisiko silloisen miehen pitänyt ostaa sinulle laitteita käytettäväksi ja sen lisäksi vielä maksaa päivittäisasiat?
Sain käyttää vaikka suurin osa oli minulle turhia. En ollut samanlainen tv-pöllö kuin hän. Eron jälkeen laitteet jäivät miehelle.
Eli siis katkeruutta aiheuttaa se että mies käytti rahaa itseä kiinnostaviin asioihin kun sinä olet sitä mieltä että ne rahat olisi pitänyt tuhlata johonkin sinua kiinnostavaan asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaihtamalla parane kun lähes kaikki naiset ovat samanlaisia hyväksikäyttäjiä. Ennemmin luotan siihen että saan lottovoiton kuin siihen että tapaisi naisen joka ei käyttäisi taloudellisesti hyväkseen
Sinkkuna on ihan hyvä elää. Ei tarvitse vaihtaa, sen kun hankkiutuu siitä nykyisestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Aiempi yksiö oli ikään kuin kapselihotelli, missä söin, nukuin ja istuin koneella. Vieraitakaan ei käynyt sinä 5v aikana mitä siinä asuin.
Nykyään parisuhteessa sama taso ei enää riitä ja rahaakin menee tietysti enemmän.
Parisuhteen toinen osapuoli haluaa siis elää normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiempi yksiö oli ikään kuin kapselihotelli, missä söin, nukuin ja istuin koneella. Vieraitakaan ei käynyt sinä 5v aikana mitä siinä asuin.
Nykyään parisuhteessa sama taso ei enää riitä ja rahaakin menee tietysti enemmän.
Parisuhteen toinen osapuoli haluaa siis elää normaalisti?
Niin kai, mikä nyt sitten on normaalia. Enimmäkseen toinen osapuoli istuu sohvalla katsomassa tv:tä, kun minä treenaan, luen tai istun tietokoneen ääressä.
Kaikki sinkut asuneet/asuvat itsemurhayksiöissä jossa suunnilleen pimeydessä kylmää ruokaa järsivät. Ainakin näiden kirjoitusten mukaan. Omalla kohdallani en parisuhteessa muuttanut isompaan asuntoon tms ja elinkustannukset laskivat huomattavasti.
Vaihtaisitko lapsesi tuohon rahaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis katkeruutta aiheuttaa se että mies käytti rahaa itseä kiinnostaviin asioihin kun sinä olet sitä mieltä että ne rahat olisi pitänyt tuhlata johonkin sinua kiinnostavaan asiaan
Joo naisia tunnetusti kiinnostaa vessapaperit ja pesuaineet, eihän ne mitään muita harrastuksia tarvi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivoi, hanki puoliso jolla on vähintään sama tulotaso tai sitten elät sillä elintasolla mihin naisellakin on varaa ettei vaan tarvitse mitään kustantaa toisen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus itsellä. Miehen pito on kallista. Täytyy miettiä onko se se arvoista.
Lisäksi naisen vapaa- ajan määrä vähenee,ja kotitöihin käytetty aika lisääntyy.
Varmasti ovat niitä syitä,miksi naiset ovat onnellisimpia sinkkuina ja miehet parisuhteessa. Lisäksi miehet saa pillua ja naiset huonoa seksiä se varmasti myös yksi syy, mikä vähentää naisten tyytyvöusyyttä parisuhteessa.
Eräs kaveri kävi Hampurissa punaisten lyhtyjen kadulla ja palatessaan kertoi, mitä se maksoi. Kun ihmettelimme, etteikö se ole aika kallista, niin hän totesi lakonisesti: Ei, täällä maksaa 250 ja kotona menee koko tili. Tahti on kuitenkin sama, kerran kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu parisuhteesta ja rahankättötavoista. Olin 20 vuotta yhdessä exän kanssa ja nyt eron jälkeen elänyt 2 vuotta yksin. Mulle elämä on nyt sinkkuna halvempaa.
Exän kanssa oli yhteinen tili minne meni molempien samansuuruiset palkat. Tuolta samalta tililtä maksettiin kaikki meidän menot.
Minä söin töissä omia kotoa otettuja eväitä, ex kävi ravintoloissa työlounaalla. Minä kävin fillarilla kaupassa ja asioilla, ex ajoi kaikki metriä pidemmät matkat autolla eikä säästänyt bensaa. Ostin vaatteeni alusvaatteita lukuunottamatta kirppareilta, ex Stockalta. Ex söi ruuaksi pihviä, minä kasvisruokaa. Ex osti jatkuvasti konjakkipulloja, minä ostin harvoin yhden saunasiiderin.
Kaikki raha meni. Mies eli yltäkylläisempää elämää avioliitossa kuin minä. Minulta ei puuttunut mitään mutta käytin rahaa harkiten.
Mulla jää nyt joka kuukausi reilusti säästöön. Tuntuu oudolta että voin joka kuukausi laittaa säästötilille rahaa eikä tarvitse pelätä että ei selviä jostain yllättävästä kulusta.
Kiinnostaisi tietää miten sun ex pärjää taloudellisesti teidän eron jälkeen. Jatkaako samaa tuhlaavaista elämäntapaa, mutta velaksi, koska sun palkka on pois hänen käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus itsellä. Miehen pito on kallista. Täytyy miettiä onko se se arvoista.
Varmasti ovat niitä syitä,miksi naiset ovat onnellisimpia sinkkuina ja miehet parisuhteessa. Lisäksi miehet saa pillua ja naiset huonoa seksiä se varmasti myös yksi syy, mikä vähentää naisten tyytyvöusyyttä parisuhteessa.
Naulan kantaan. Miehestä on pääsääntöisesti naiselle enemmän haittaa kuin hyötyä, ja päinvastoin.
Tätä miehet eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivoi, hanki puoliso jolla on vähintään sama tulotaso tai sitten elät sillä elintasolla mihin naisellakin on varaa ettei vaan tarvitse mitään kustantaa toisen hyväksi.
Hyvätuloista naista on todella vaikea löytää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähenee se vapaa-ajan määrä miehilläkin, vaikka olisi sellainen mies mikä ei tee lainkaan kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tajunnut jäädä ikipoikamieheksi, minulla olisi varallisuutta ainakin 250 k€ enemmän. Ei tarvetta isolle kämpälle, ei kahta autoa, ei kakaroiden harrastuksia, lomareissut sinne minne haluaisin oikeasti eikä edes kalliita yms.
Harmi etten älynnyt asioita ajoissa.
Mitään iloa et ole itse saanut isosta kämpästä, autoista tai niistä kakaroista? Mieluummin asuisit yksiössä yksin ja keräisit varallisuutta? Harmi tosiaan, kun et tajunnut ajoissa.
Ihan vaan mukavalla alueella rivarikolmiossa/neliössä, ja toki fyffeä keräillen. Ja ennen kaikkea, päättää omasta ajan/rahankäytöstä.
Esimerkki tältä päivältä: se mitä oikeasti haluaisin olisi mennä kaverin kanssa kalaan. Se mitä joudun oikeasti tekemään, rouvan sukulaisen kissanristiäiset 200 km päässä ja iso evvk. Ja kuunnella autossa kuinka teinit nahistelee nasevilla sutkautuksillaan yms. Ja kaikki tämä siksi, että "jonkun" mielestä näin vaan pitää olla koska hän niin tykkää.
(Jostain syystä minulle ei ole pakkomiellettä alistaa muun perheen ajankäyttöä/rahankäyttöä omiin mielihaluihini...)
Ymmärrän sua. Itsekkin haaveilen välillä perheettömästä elämästä ja siitä että saisin elää ihan vaan yksin ja rauhassa ilman perhe-elämän tuomia huolia ja velvollisuuksia. N. 42v