Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka, syötkö aamiaisen?

Vierailija
09.09.2022 |

?

Hoikka, syötkö aamiaisen?

Vaihtoehdot

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina.

Vierailija
22/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö arkisin koska mielummin nukun niin myöhään kuin mahdollista. Töissä sitten aamukaffilla saatan syödä jogurtin tai jonkun hedelmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaihtoehto "syön aamiaisen aina"?

Syön aamiaisen aina joka aamu.

Vierailija
24/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan, lounaan, päivällisen. Ehkä pieni välipala, jos lounas on kevyt ja töissä hektistä. Päivällisen (n.17-18 maissa) jälkeen en syö mitään, ehtii maksa levähtää kunnon rupeaman ennen aamupalaa. En kyllä käytä myöskään alkoholia.

Vierailija
25/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te aamulla syömättömät jaksatte töissä? Jos työt alkavat vaikka 7/8 aikaan ja lounas 11/12 niin eikö lounaalla ole jo hirvittävä nälkä? Siis jos on fyysinen työ eikä syö aamulla mitään?!

Tätä minäkin ihmettelen. Itse olisin totaalisen loppu ja puhki. Jos esim käy verikokeilla ja pitää olla syömättä, tutisen ja jopa oksennan nälissäni. Ei tulisi siinä kunnossa työnteosta yhtään mitään

Vierailija
26/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te aamulla syömättömät jaksatte töissä? Jos työt alkavat vaikka 7/8 aikaan ja lounas 11/12 niin eikö lounaalla ole jo hirvittävä nälkä? Siis jos on fyysinen työ eikä syö aamulla mitään?!

Mä syön ekalla kahvitauolla mun aamupalan. Heräämisestä on silloin noin 4h tai jopa yli. Teen fyysistä työtä ja hyvin jaksan. Eipä ole jaksamisen kanssa ongelmia ollut. Nestettä tulee kyllä nautittua. Varsinkin jos hikoiluttaa.

Lounaaseen asti en ehkä itse vitkuttelisi syömisten kanssa.

Vierailija
27/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ekalla kahvitauolla mun aamupalan. Heräämisestä on silloin noin 4h tai jopa yli. Teen fyysistä työtä ja hyvin jaksan. Eipä ole jaksamisen kanssa ongelmia ollut. Nestettä tulee kyllä nautittua. Varsinkin jos hikoiluttaa.

Omassa työssäni töissä pidetään vain yksi tauko, koska ei ole mitään järkeä parin tunnin välein kerätä työkaluja ja siirtyä pitkien matkojen päähän vartin tauon vuoksi. Eli jos ei syö aamupalaa, ennen lounasta on jo verensokeri niin alhaalla, että olo on lähinnä vapise ja oksenna

Vierailija
28/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa työssäni töissä pidetään vain yksi tauko, koska ei ole mitään järkeä parin tunnin välein kerätä työkaluja ja siirtyä pitkien matkojen päähän vartin tauon vuoksi. Eli jos ei syö aamupalaa, ennen lounasta on jo verensokeri niin alhaalla, että olo on lähinnä vapise ja oksenna

No meillä onkin pääsääntöisesti eväät. Ei tartte lähteä mihinkään, jos ei erityisesti tahdo.

Vierailija
29/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo

Vierailija
30/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan, monesti se on kyllä vain banaani ja maitokahvi. Joskus syön pari leipääkin täytteillä.

Vierailija
32/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön englantilaisen aamiaisen kahvilla joka aamu.

Vierailija
33/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? Öööö... ihan niinkuin kuka tahansa muukin. Työt alkavat 8.00, työmatkan vuoksi herään 5.00. Pari kupillista kahvia, vaatteet, meikki, koiran lenkitys ja liikkeelle kohti junaa. Matkaa asemalle n.3km.

Lounasaikaan syön sen "aamiaisen".

Fyysinen työ ja ikää 41v. Nälkä on normaali tunne, ei siihen kuole.

Vierailija
34/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap määrittele hoikka.

Vierailija
35/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia heräämisestä pari mukia kahvia ja juusto,kinkku,kurkku sämpylä.

Näin on tehty ainakin kymmenisen vuotta.

Vierailija
36/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä syön, välillä en. Kahvin juon aina

Vierailija
37/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvoin. Teen yleensä aamulla treenin ja mulle toimii parhaiten, kun teen sen tyhjällä vatsalla. Sen jälkeen onkin sitten jo lounasaika. Jos menen aamulla töihin, syöminen usein venyy silloinkin sinne lounasaikaan, jopa vielä myöhempään (esim. tänään söin ekan kerran vasta ennen klo 17).

Vierailija
38/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö aamiaista tai lounasta.

- Urheilullinen mies 76 kg

Vierailija
39/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina kunnon aamiaisen. Ilman sitä ei päivä lähde käyntiin ja heikko olo.

N 165/54kg.

Vierailija
40/88 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä syön, välillä en. Kahvin juon aina

186  , 70 jos koot piti olla