Kämmenselkieni iho on alkanut rypistyä, iso ero tullut nyt vuoden aikana, olen 41
Kun laitan käden nyrkkiin, kämmenselän iho kiristyy ja on tällöin vielä täysin sileä. Mutta kun avaan kämmenen suoraksi, kämmenselän iho on kauttaaltaan pienten ryppyjen peitossa. Näin ei vielä ollut vuosi-pari sitten.
Ei tämä kauhistuta minua, olen asian kanssa sinut ja on jopa kiehtovaa nähdä iän tuomia muutoksia itsessään, mutta jännä kuinka nopeasti sykähdyksittäin ikääntymisen merkit ja muutokset tulevat!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy tuottaa pettymys, mutta et ole vielä rypistymässä, sinulla on nestehukka. Syö hieman suolaista ja juo nesteitä. Älä juo liikaa kahvia.
Ai vuoden kestänyt nestehukka :)
Juon päivittäin noin 2,5-3 litraa nesteitä, eli ihan riittävästi.
Ap
Rasvaappa kädet kunnolla, niin ongelma poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaappa kädet kunnolla, niin ongelma poistuu.
No ei poistu, rasvaan käsiäni säännöllisesti. Hienoiset rypyt ovat tulleet, kai minä nyt itse ihoni tiedän, vaikka jostain syystä täällä ei näköjään sitä tunnuta uskovan...? :D
Ap
Mulla alkoi rypistyä kaula pikavauhtia, kävin ottamassa siihen profiloa.
Sun pimppaki on varmasti ryppyinen kuin eläkeläisen kaulaheltta :)
Tätä olen ihmetellyt, olen 62 eikä vielä ryppyjä kämmenselässä eikä jalkaterien päällä. Iho on oikeasti tosi kimmoisa ja kaunis.
Tietty jos taivutan ranteen tai nilkan tiukasti ylös niihin tulee poimut.
Kaula ja decolte myös rypyttömät
Saippualla voi olla vähän osuutta, kuivattaa? Entä käsidesi? Pitäisi olla myös käsivoidetta usein, mutta sitä ei aina löydy.
Voisiko käsisaippuan vaihtaa johonkin hellävaraiseen ja käsirasvan johonkin sellaiseen kiinteyttävään/40+-tyyppiseen?
Nyt on korona-aika ja käsiä pestään koko ajan. Vähemmästäkin.
Mulla kanssa ja sitten on ilmaantunut maksaläiskiä. Inhottavan näköistä.
Bisnes on myös tunnetta. Kiitoksia kovasti avusta markkinointi ja mainonta.
Voittoprossa on iso.
Bepanthenia käsiin ja puuvillahanskat käteen nukkumaan mennessä. Kesällä aurinkosuojaa reilusti käsiin, jos et käsineitä ala käyttämään.
Lihota itsesi. Se täyttää ja venyttää nahan jotta rypyt katoaa.
Kämmenselät on tosiaan eniten alttiina auringolle ja vanhenee ensimmäisenä.
Ota nuori paljon aurinkoa jos haluat vanheta ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihota itsesi. Se täyttää ja venyttää nahan jotta rypyt katoaa.
On jo 12 kg ylipainoa.
Ap
Mulla sama, ja oon ihan saman ikäinen. Ensin ajattelin, että kädet on vaan kuivat, mutta ei ne pienet rypyt mihinkään katoa rasvaamalla.
Muuten oon mielestäni suht hyvin säilynyt, mutta kämmenselät alkaa mummorypyttyä pahasti.
N41
Kokeile eri rasvoja. Esim working hands.
no ihan kuiva iho saa ihon näyttämään toki ryppyseltä :D nää on aina huvittavia nää "mä oon 69v ja kaks vuotta sitten mulle tuli eka ryppy".
Nyt täytyy tuottaa pettymys, mutta et ole vielä rypistymässä, sinulla on nestehukka. Syö hieman suolaista ja juo nesteitä. Älä juo liikaa kahvia.