Tein kylmän laskelman avioliiton tahallisesta kannattavuudesta
Esimerkin henkilö on tavallinen työssäväymä perusmies. Väestöliiton tilastojen mukaan avioliiton keskimääräinen kestoaika on 11 vuotta. Ajatellaanpa mitä mies saisi ilman avioliittoa.
-Perushinta kuuluu maksullisilla naisilla olevan 250€/h seksistä. Oletetaan että mies käy 2krt/kk eli 8krt/kk. 11 vuoden aikana eli 8*12*11=1056 kertaa. 1056*250 tekee 264 000 euroa. Jaettuna se 12 tulee vuoden hinnaksi naisissa käymisestä miehelle 22 000 euroa. Jos miehelle jää työstä käteen verojen jälkeen esimerkiksi 30 000-40 000 vuodessa, voi hän elellä aivan tyydyttävää elämää saaden ammattilaiselta seksiä 8 kertaa jokaikinen kuukausi.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Olin kaksi kertaa avioliitossa, erojen ja omakotitalojen, lasten elatusmaksujen yms jälkeen totean, että halvemmaksi olisi tullut suoraan sanottuna maksaa rakkauden ammattilaisista.
-ap 😊
Miksi teit lapsia jos heillä ei ole sinulle mitään arvoa?
Jos mies välittää vain ja ainoastaan rahasta ja laskee kaikelle "arvon" niin ehkä ei kannata ylipäätään mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Jos haluaa elää kuin poikamies ja käydä maksullisissa niin tekee sitten valintansa eikä ota vaimoa alunperinkään. Muutoin lopputulema on ero ja mies joutuu maksamaan elarit joka tapauksessa. Olisiko kannattanut vähän miettiä etukäteen?
Ap on pettynyt nais vihaaja joka oksentaa täällä omaa katkeruuttaan ylistämällä maksullisia :D On loukattu ja haluaa nyt yrittää loukata kaikkia naisia viesteillään
Tajuatko ap miten paljon olisi tullut maksamaan hankkia lapsia ilman vaimoa, sijaissynnyttäjällä tms?
Siis en ymmärrä, että miksi ap:n kaltaiset menee naimisiin ja tekee vielä lapsia? Säälin heitä, kun oma isä näkee vain kulueränä
Vierailija kirjoitti:
Olin kaksi kertaa avioliitossa, erojen ja omakotitalojen, lasten elatusmaksujen yms jälkeen totean, että halvemmaksi olisi tullut suoraan sanottuna maksaa rakkauden ammattilaisista.
-ap 😊
Kyllä on melko tyhmä kun toistaa samoja virheitä loputtomiin. Pääsisitkö vielä kolmannenkin kerran naimisiin niin että lopuksi ei ole varaa muuta kuin tumputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap 😊Miksi teit lapsia jos heillä ei ole sinulle mitään arvoa?
Naisen vika. Nainen halusi lapsia ja uhri-aapeen kikuli vahingossa lipesi ilman suojausta naisen pyhimpään. Akka kehtasi vielä tulla raskaaksi vaikka eihän ap sellaista pyytänyt. Naiset pa s k oja nönnönnöö
Elä sinkkuna ja vedä käteen, säästät sen yli 200 000e.
No laskepa tahaton kannattavuus myös.
Sinun tulisi tehdä kattavampi laskelma. Nyt et huomioi ollenkaan sitä että naimisissa tai parisuhteessa olevalle esimerkiksi asuminen ja moni muu arkeen liittyvä kulu tulee todella paljon halvemmaksi kuin yksineläjälle. Jos minä ostan yksin omakotitalon, maksan siitä 300 000 lainaa yksinäni. Avioparin osapuolet saavat sen kokonaisuudessaan puolet edullisemmin, oma osuus on vain 150 000. Tämä pätee kaikkiin hankintoihin.
Eikö vielä halvemmaksi tulisi olla sinkkuna ja iskeä seksinhaluisia naisia seuraksi pari kertaa viikoksi? Ei tarvitsisi maksaa kuin korkeintaan siitä, että tilaa jonkun juoman baarissa. Ja seuranhakusovelluksella ei sitäkään.
Ai niin, mutta kun ap ei herätä yhdenkään naisen kiinnostusta ja haluja...
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina väittää, miten naiset on rahanahneita, mutta yllättäen ne on nimenomaan miehet, jotka laskelmoivat eniten ja laskevat kaiken rahassa...
Sen jälkeen, kun naiset havaitsevat, että tää oli tässä, heistä tulee ahneita. Mutta voivat rakkaudessaan elellä vuosikymmeniä ennen em. havaintoa.
Miksi et osta pumpattavaa Barbaraa?
Olisit säästänyt sen 200k, mutta saanut naisen, joka ei piere tai vanhene.
Ajattele ap miten kalliiksi tulisi lapset jos joutuisit ne adoptoimaan. Nyt vaimo teki ilmaiseksi. Muistitko vähentää omatekoisten lasten hinnan laskelmistasi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö vielä halvemmaksi tulisi olla sinkkuna ja iskeä seksinhaluisia naisia seuraksi pari kertaa viikoksi? Ei tarvitsisi maksaa kuin korkeintaan siitä, että tilaa jonkun juoman baarissa. Ja seuranhakusovelluksella ei sitäkään.
Baaritkin tukevat kalliiksi, tulee helposti alkoholistiksi ja siihen kuluu aikaa. Maksulliselle riittää tekstiviesti tai soitto ja saa vaivattomasti seksiä. Eikös naiset mediassa joka päivä kerrokin, kuinka he nauttivat seksityöstä ja kuinka se voimaannuttaa? Aloituksen esimerkissä oli kyse perusmiehestä, en usko että jokainen tavallinen mies saa hyvännäköisiä nuoria naisia sänkyynsä 11 vuoden ajan pelkästään menemällä iltapäivästä baariin jokaikinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina väittää, miten naiset on rahanahneita, mutta yllättäen ne on nimenomaan miehet, jotka laskelmoivat eniten ja laskevat kaiken rahassa...
Sen jälkeen, kun naiset havaitsevat, että tää oli tässä, heistä tulee ahneita. Mutta voivat rakkaudessaan elellä vuosikymmeniä ennen em. havaintoa.
Ai on ahneutta ottaa oma osansa? Jos mä olen maksanut puolet kämpästä yms. niin kyllä mä haluan erossa oman osuuteni.
Ap lienee sama psyko joka täällä säännöllisin väliajoin haaveilee siitä että vaimo kuolisi onnettomuudessa tms eikä hänellä ole mitään tunnesidettä lapsiinsa. Olen satavarma että sekä vaimo että lapset toivoo että tää tyyppi olis oikeasti ottanut tämän strategian maksullisista alunperinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele ap miten kalliiksi tulisi lapset jos joutuisit ne adoptoimaan. Nyt vaimo teki ilmaiseksi. Muistitko vähentää omatekoisten lasten hinnan laskelmistasi?
Länkyti länkyti. Kasvatin yhden lapsistamme pienestä pitäen yksinhuoltajana ja maksoin muiden lasten elatusmaksut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baaritkin tukevat kalliiksi, tulee helposti alkoholistiksi ja siihen kuluu aikaa. Maksulliselle riittää tekstiviesti tai soitto ja saa vaivattomasti seksiä. Eikös naiset mediassa joka päivä kerrokin, kuinka he nauttivat seksityöstä ja kuinka se voimaannuttaa? Aloituksen esimerkissä oli kyse perusmiehestä, en usko että jokainen tavallinen mies saa hyvännäköisiä nuoria naisia sänkyynsä 11 vuoden ajan pelkästään menemällä iltapäivästä baariin jokaikinen viikko.
En tiennytkään, että baareissa on pakko juoda alkoholia. Olen siis mokannut monta monituista kertaa tilaamalla vichyn.
Ei se minulta ole pois, että ap ostaa seksiä, ajattelin vain että kun hän haluaa säästää, niin kyllähän kaikkein halvinta olisi ilmainen seksi.
Hei hyvä, että olet löytänyt oman kylmän tapasi laskelmoida! Ole hyvä nyt ja poistu tältä palstalta sinne naisiin.