Pienten lasten äidit, kuinka usein olete saikulla lastensa kanssa ja mitä esimies tuumaa?
Olen 2 pienen lapsen äiti, itse höisdä, lapset päiväkodissa. Nyt alkoi se sairastelu. Joka viikko ollaan 1-2pv kotona nuhakuumeen takia. Olen asiantuntijana töissä ja sijaisia ei ole. Eli kun palaan töihin, niin heti kysytään, että milloin hoidat hoitamattomat työt? ( ylitöitä ei voi tehdä, enkä pystykään kun lapset on haettava hoidosta) Vien koko ajan puolikuntoiset lapset hoitoon, koska ei se flunssa 1-2 päivässä kerkeä parantua tai sit heti saavat jo seuravaan, vaikka paranisi edeltävästä. Mies osallistuu talkoissa, tukiverkostoja ei ole. Se on oikeasti painajainen...muita?
Kommentit (2)
Etkö voi tehdä etätöitä? Näin meillä vanhemmat hoitavat sairaat lapsensa. Ainoastaan jos on joku tauti, jolloin lapsi itkee koko ajan tms niin sitten otetaan vapaata.
Joka toinen viikko nuo tuntuu jossain flunssassa olevan näin syksysin. Kesällä meni 4kk! ilman ainoatakaan sairastelua. Oli kyllä luksusta. Ja sama tilanne täälläkin, eli työt vaan kasaantuu eikä niitä pysty jakamaan sijaisille. Sitten vaan stressaillaan sairaita työkuormia koko syksy. Eipä siinä paljon muutakaan mahda.