Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset läträävät suihkussa pitempään kuin miehet?

Vierailija
08.09.2022 |

Onko yleispätevää? Vaimo ja teini-ikäinen tytär tuntuvat viihtyvän suihkussa ihmeen pitkään. Näistä tytär vielä pitempään kuin vaimo. Itse en saa millään vietettyä suihkussa noin pitkiä aikoja.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset tarvitsevat shampoon lisäksi hoitoaineen vaikutusaikoineen ja kunnon huuhtelun.

Itse joudun pesemään erillisellä pesunesteellä korvantaustat ja navan ekseeman takia. Sitten kainaloiden ja jalkojen saippuointi, kasvojen pesu kasvoille tarkotetulla pesunesteellä. Päälle mahdolliset sheivaamiset.

N28

Näin energiakriisin kynnyksellä ne pitkät hiukset voisi lyhentää helppohoitoisemmaksi.

En halua painostaa ketään leikkauttamaan sotatukkaa, mutta minusta on ihan kivaa, että naisillakin näkee lyhyitä tukkia. On tylsää, jos kaikki naiset näyttävät samalta.

Vierailija
82/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehilläkö ei ole korvantaustoja, nivustaipeita, kainaloita, jne. mitä tuolla aiemmin lueteltiin xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt mua kävi kiinnostamaan tuo sheivausjuttu. Itse sheivaan sääret ja kainalot, suihkussa toki. Missä muualla? Toki joo jos käyttää jotain kemikaalivaahtoja niin kai tuo onnistuisi vaikka missä, mutta itse tarvitsen tuohon hommaan vettä ja suihkussa se käy kaikkein kätevimmin

Vierailija
84/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt mua kävi kiinnostamaan tuo sheivausjuttu. Itse sheivaan sääret ja kainalot, suihkussa toki. Missä muualla? Toki joo jos käyttää jotain kemikaalivaahtoja niin kai tuo onnistuisi vaikka missä, mutta itse tarvitsen tuohon hommaan vettä ja suihkussa se käy kaikkein kätevimmin

Ei siihen ole mitään muuta tapaa.

Vierailija
85/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voin kertoa että kylpyhuone/wc on kuin höyrysauna tytön suihkun jäljiltä. Voisin pytyllä vihtoa itseni ja mennä suihkuun. 😂

N49

Vihtoa itsesi pytyllä? Jo oot riski muija.

Vierailija
86/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Lämmintä vettä altaaseen ja siinä huuhtoo terää.

Vierailija
87/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vesi laskutetaan mittarin mukaan. Ei tartte uusavuttomien miljoonaläträyksiä maksella.

Vierailija
88/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi ottaa pidemmän ajan.

Mies voi hyvin kiskaista tumppuun siinä puolen minuutin aikana kun hoitoaine vaikuttaa.

Vierailija
89/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja miehilläkö ei ole korvantaustoja, nivustaipeita, kainaloita, jne. mitä tuolla aiemmin lueteltiin xD

:D Naisten puolesta on vielä sanottava että osa pesuaineista ja hoitoaineista ei peseydy helposti, ellei ole laadukasta. Shampoo, hoitoaine ja suihkugeeli. Suihkugeeli voi olla tuoksuttomana ihan ohut karkaava. Marketin aineissa parantamisen varaa. Ja kädetkin pitää pestä välillä, jos niillä pesee. Sieni voisi olla kätevä, mutta se pitää vaihtaa usein, ellei tule niitä pesuharsopalloja takas jotka voi kuivattaa. Ja nainen etsii kylpyhuoneesta Roomalaista Kylpylää joka on lämmittävä ja kesällä raikastava, mies taas pitää sitä arkiaskareena ja peseytyy kahdella vesipisaralla - kohta häipyen. Nainen rentoutuu kylpyhuoneessa, vaikka yrittääkin säästää vettä.

Vierailija
90/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaavatko naiset joka päivä? 

Jotkut vain yhden kerran 3:ssa kuukaudessa. Muu vie aikaa.

Vierailija
91/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Lämmintä vettä altaaseen ja siinä huuhtoo terää.

Se terä ei luista kuivalla iholla ja vaahto pitää joka tapauksessa huuhtoa pois. Paljon helpompaa suihkussa.

Vierailija
92/92 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vesi laskutetaan mittarin mukaan. Ei tartte uusavuttomien miljoonaläträyksiä maksella.

Läträän vettä ihan mieleni mukaan ja silti tasauslaskussa tulee aina 200-300€ takaisin. Taloyhtiö laskuttaa liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi