Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset läträävät suihkussa pitempään kuin miehet?

Vierailija
08.09.2022 |

Onko yleispätevää? Vaimo ja teini-ikäinen tytär tuntuvat viihtyvän suihkussa ihmeen pitkään. Näistä tytär vielä pitempään kuin vaimo. Itse en saa millään vietettyä suihkussa noin pitkiä aikoja.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah!

Suominaiset eivät pidä huolta hygieniastaan. Käyvät tyyliin pari, kolme kertaa viikossa suihkussa. Hei!

Itse käyn joka aamu ja joka ilta suihkussa. Ja nyt viileään aikaan tykkään ottaa pitkiä, lämpimiä, jopa lähes kuumia suihkuja. Pidän itsestäni paljon parempaa huolta kuin naiset.

Mutta tuskin tätä voi yleistää. Se on tosin selvää, että tämän maan naisten tulisi panostaa hygieeniaansa. -nuori mies

Homppeli naisvihaaja?

Etkö parempaan pysty, nainen? -.-

Ensinnäkin, omasta hygieniastaan hyvää huolta pitäminen ei muuta miehen seksuaalista suuntautumista.

Toiseksi, se ei ole naisvihaa, jos kertoo totuuden naisista. Onko naisvihaa sanoa, että naiset voivat olla erittäin väkivaltaisia miehiä kohtaan? -nuori mies

Vierailija
62/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah!

Suominaiset eivät pidä huolta hygieniastaan. Käyvät tyyliin pari, kolme kertaa viikossa suihkussa. Hei!

Itse käyn joka aamu ja joka ilta suihkussa. Ja nyt viileään aikaan tykkään ottaa pitkiä, lämpimiä, jopa lähes kuumia suihkuja. Pidän itsestäni paljon parempaa huolta kuin naiset.

Mutta tuskin tätä voi yleistää. Se on tosin selvää, että tämän maan naisten tulisi panostaa hygieeniaansa. -nuori mies

Homppeli naisvihaaja?

Ensinnäkin, omasta hygieniastaan hyvää huolta pitäminen ei muuta miehen seksuaalista suuntautumista.

Toiseksi, se ei ole naisvihaa, jos kertoo totuuden naisista. Onko naisvihaa sanoa, että naiset voivat olla erittäin väkivaltaisia miehiä kohtaan? -nuori mies

Ei, mutta yleensä vain homppelit inhoaa naisia noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n. 40 cm enemmän tukkaa päässä kuin mun miehellä. Lisäksi kuorinnat, sheivaukset ym.

Mitkä ihmeen kuorinnat. 😂

Siis mitä mitä ihmeen kuorintoja te oikein teette siellä. Jotain missejäkö olette kun pitää joku täyshuolto tehdä suihkussa.

En ymmärrä.

Ei ihme että joillain akoilla on kylppärit täynnä purnukoita, oon töllössä nähnyt.

T. Akka itsekin

Suomalaiset naiset on aika vähään tyytyväisiä, kun itse hoitavat ihoaan. Monessa maassa käydään ihan kauneushoitolassa säännöllisesti teettämässä kuorinnat ja muut.

Mä olenkin siksi ylpee suominaisista, meistä vain harvat tekee itsestään tollasia itsensä puunaajia, arvot on ihan muualla kuin siinä että yritetään näyttää nukelta eikä ihmiseltä.

Jotenkin ahdistaa että meillekin yritetään tuputtaa näitä täysin turhia kauneustuotteita ja käsittelyjä.

Jotkut kasvaa siihen jo pienestä asti jos äiti on sellanen purnukoiden ja meikkien suurkuluttaja. Mun äoti ei onneksi ole ollut, niin en näe noille turhille purnukoille ja hoidoille mitään tarvetta.

Oma äitini ei meikkaa eikä poista edes viiksiään. Itse nautin kauneudenhoidosta. Nuo kuorinnat on ihanan tuoksuisia ja ihosta tulee ihanan pehmeä. Tykkään niistä varsinkin saunassa. Kokeile joskus.

Se on jännä miten näille naisille, jotka eivät harrasta ihonhoitoa tai meikkausta, on vain yksi oikea tapa olla nainen. Sellaiset naiset jotka tykkäävät värjätä hiuksiaan tai ajella jalkojaan ovat jonkinlaisia epänaisia heidän silmissään. Itsellä menee kausittain se kuinka paljon jaksan miettiä hiusten hoitonaamioita tai kasvojen höyrytystä, välillä en kuukausiin viitsi tehdä muuta kuin pestä saippualla ja shampoolla, mutta ei tulisi mieleenkään vittuilla ja naljailla sellaisille joilla on erilaiset rutiinit kuin itselläni.

Vierailija
64/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestäähän siinä kun pesee ja hoitaa hiukset, kuorii vartalon, sheivaa ja lopuksi pesee. Ja onhan lämmin suihku ihan itsessäänkin mukava.

En oo kyllä koskaan kuorinut vartaloani, saati sheivannut suihkussa.

Niin ja olen nainen. Ei vie suihkuni kauaa, jos illalla käyn niin yleensä on jonkun ohjelman mainoskatko, ja kun tulen suihkusta mainoskatko jatkuu vieläkin. Eikä oo lyhyt tukkakaan.

Missä sitten sheivaat? Ei se kuivalla iholla kovin kivalta tunnu.

En missään. Pitäisikö?

Ei mun ihokarvat häiritse elämääni mitenkään, en oo mikään villakoira vaikken sheivaa. Ihokarvoillakin on joku tarkoitus, hentoisillakin, antaa niiden olla mihin kuuluvat.

Leuasta nypin karvat.

Vierailija
65/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah!

Homppeli naisvihaaja?

Kaikilla ei iho tai päänahka kestä päivittäistä suihkussa käymistä. 2-3 kertaa viikossa on ihan normaali määrä käydä suihkussa jos ei hikoile tai kieri ulosteessa joka päivä. Kasvot, kainalot ja alapään saa pestyä ilman suihkuakin.

Vierailija
66/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestäähän siinä kun pesee ja hoitaa hiukset, kuorii vartalon, sheivaa ja lopuksi pesee. Ja onhan lämmin suihku ihan itsessäänkin mukava.

Niin ja olen nainen. Ei vie suihkuni kauaa, jos illalla käyn niin yleensä on jonkun ohjelman mainoskatko, ja kun tulen suihkusta mainoskatko jatkuu vieläkin. Eikä oo lyhyt tukkakaan.

En missään. Pitäisikö?

Ei mun ihokarvat häiritse elämääni mitenkään, en oo mikään villakoira vaikken sheivaa. Ihokarvoillakin on joku tarkoitus, hentoisillakin, antaa niiden olla mihin kuuluvat.

Leuasta nypin karvat.

Miksei leukakarvojen tarkoitus ole sinulle tärkeä?

Vierailija
67/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n. 40 cm enemmän tukkaa päässä kuin mun miehellä. Lisäksi kuorinnat, sheivaukset ym.

Siis mitä mitä ihmeen kuorintoja te oikein teette siellä. Jotain missejäkö olette kun pitää joku täyshuolto tehdä suihkussa.

En ymmärrä.

Ei ihme että joillain akoilla on kylppärit täynnä purnukoita, oon töllössä nähnyt.

T. Akka itsekin

Suomalaiset naiset on aika vähään tyytyväisiä, kun itse hoitavat ihoaan. Monessa maassa käydään ihan kauneushoitolassa säännöllisesti teettämässä kuorinnat ja muut.

Mä olenkin siksi ylpee suominaisista, meistä vain harvat tekee itsestään tollasia itsensä puunaajia, arvot on ihan muualla kuin siinä että yritetään näyttää nukelta eikä ihmiseltä.

Jotenkin ahdistaa että meillekin yritetään tuputtaa näitä täysin turhia kauneustuotteita ja käsittelyjä.

Jotkut kasvaa siihen jo pienestä asti jos äiti on sellanen purnukoiden ja meikkien suurkuluttaja. Mun äoti ei onneksi ole ollut, niin en näe noille turhille purnukoille ja hoidoille mitään tarvetta.

Oma äitini ei meikkaa eikä poista edes viiksiään. Itse nautin kauneudenhoidosta. Nuo kuorinnat on ihanan tuoksuisia ja ihosta tulee ihanan pehmeä. Tykkään niistä varsinkin saunassa. Kokeile joskus.

Se on jännä miten näille naisille, jotka eivät harrasta ihonhoitoa tai meikkausta, on vain yksi oikea tapa olla nainen. Sellaiset naiset jotka tykkäävät värjätä hiuksiaan tai ajella jalkojaan ovat jonkinlaisia epänaisia heidän silmissään. Itsellä menee kausittain se kuinka paljon jaksan miettiä hiusten hoitonaamioita tai kasvojen höyrytystä, välillä en kuukausiin viitsi tehdä muuta kuin pestä saippualla ja shampoolla, mutta ei tulisi mieleenkään vittuilla ja naljailla sellaisille joilla on erilaiset rutiinit kuin itselläni.

Niinpä, ja vaikka ulkonäkö ei kiinnosta muka yhtään, kuitenkin ollaan sitten niin happamia aiheesta kuin joku olisi vienyt heiltä jotain.

Vierailija
68/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset palelevat helpommin, pitää lämmittää luuytimet. Onko teillä kotona tarpeeksi lämmintä? Entä villavaatetta? Naisilla on monia paikkoja enemmän joita pestä, muotoa ja hiuksia. Onko sauna käytettävissä lämmikkeeksi.

Mitä ihmeen muotoa?

Tissit.

Niiden pesemisessäkö luulet menevän jotain lisäaikaa? Miksi?

Tissit on ne muodot, jotka naisella on ja jotka joillakin ovat sen verran maan vetovoiman venyttämiä, että vaativat aikaa verrattuna miehiin. Minuuttia enempää tuskin menee.

Menee kauemmin. Sinulla ei vain ole mielikuvitusta kuinka paljon muotoja naisilla voi olla ja miten hankalaa se voi olla. Luiskahtaa ja luistaa, myös liian veltto pesuneste valuu koko ajan käsistä esim. tuoksuttomat. Eri asia jos suora kuin puulauta. Ja osa lämmittelee luuytimiään suihkussa, koska rakennusten lämmitys on mitä on.

Vierailija
69/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10min

On ikää ja sairaus hidastaa liikkumista.

Vierailija
70/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään. Pitäisikö?

Leuasta nypin karvat.

Jaa no omani on vahvat ja tummat, en tykkää siitä miltä ne näyttää enkä siitä miltä ne tuntuu. Ihan sama mitä muut tekee. Ajattelin vain että olet kehittänyt jonkin uuden tavan sheivata kun ylipäätään kommentoit asiaa.

Vierailija
71/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon en osaa sanoa mitään kun asun yksin naisena ja pikaisesti käyn suihkussa ettei vesilasku nouse. Hyvää iltaa vaan itä Helsingistä.

Vierailija
72/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

T. Akka itsekin

Joo-o. Et sitten varmaan ole koskaan saunassa käyttänyt saunavastaa? Ihan sama vaikutus sillä on kun kuorinnalla, kuollut ihosolukko kuoriutuu pois.

Ja ihon kuoriminen ei tee kenestäkään nukkea eikä puunaajaa, iät ja ajat sitä miehetkin tehneet.

Vierailija
73/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

T. Akka itsekin

Dorka

Vierailija
74/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

T. Akka itsekin

Höpö höpö. Halusin vaan kertoa, ettei kaikilla ole suihkussa tollasia sessioita, vaan suihkussa käydään peseytymässä.

Hyvä se on kertoa ettei tollanen kuoriminen ja nyplääminen ole naiselle mitenkään pakollista toimintaa, näitä kommentteja nääs voi lukea nuiret tytötkin, joita ahdistaa tämä maailma mitä naisille myydään joka tuutista. Sitten jos omakin äiti on joku bimbo, niin voi olla etteivät edes ymmärrä ettei kaikki naiset osallistu tollaseen sheivaus/kauneushoidot-rumbaan, ja niin voi itsekin tehdä jos nää kauneussuositukset ahdistaa.

Ei kaikkien naisten tartte sukeltaa kosmetiikkapurkkiin, elääkseen elämäänsä. Se on se mun viesti. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Vierailija
75/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä ei ainakaan pidä paikkaansa, minä selviydyn useimpina päivinä suihkusta parissa minuutissa kun taas mies seisoo siellä parikymmentä minuuttia.

Pitkään tosin menee hiusten pesupäivänä, jolloin teen samalla karvojen poistot, kuorinnat yms. Vesi ei tosin juokse juurikaan enempää.

Vierailija
76/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

T. Akka itsekin

Dorka

Ai kun en osta jotain ryppyvoiteita ja kuorintoja?

Selvä.

Vierailija
77/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset tarvitsevat shampoon lisäksi hoitoaineen vaikutusaikoineen ja kunnon huuhtelun.

Itse joudun pesemään erillisellä pesunesteellä korvantaustat ja navan ekseeman takia. Sitten kainaloiden ja jalkojen saippuointi, kasvojen pesu kasvoille tarkotetulla pesunesteellä. Päälle mahdolliset sheivaamiset.

N28

Näin energiakriisin kynnyksellä ne pitkät hiukset voisi lyhentää helppohoitoisemmaksi.

Vierailija
78/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on asettanut tällaisen typerän säännön, että naisten pitää poistaa kaikki ihokarvat.

Ei tuollaista sääntöä ole. En ole koskaan poistanut ihokarvoja. Olen nainen.

Vierailija
79/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin, miten usein käy suihkussa. Jos esim. hiuksia ei ole pesty viikkokausiin, niitä ei saa puhtaaksi normaalilla pesulla, vaan shampoota täytyy laittaa useampaan kertaan, tai ainakin suuri määrä kerralla.

Vierailija
80/92 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

T. Akka itsekin

Dorka

Ai kun en osta jotain ryppyvoiteita ja kuorintoja?

Selvä.

Kun et ymmärrä kun joku haluaa käyttää joskus kuorinta-ainetta. Mulla ei ole kylppäri täynnä kosmetiikkaa. On alle 10 tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme